1. leht 6-st
					
				Õlitulede ja inspectioni nullimine BMW-l
				Postitatud: 12.08.2006 19:44 46
				Postitas truumu
				Saaks juba sellest teemast ükskord lahti?
Tulede nullimine käib nii:
1. Ilma 20-klemmise pistikuta(16klemmi OBD):
http://www.unofficialbmw.com/images/BMW ... t_2001.pdf
2. 15 ja 20-klemmise pistikuga:
http://www.unofficialbmw.com/e36/electr ... ights.html
Ainult õlituli 5sek
Õlituli ja inspection 15sek
Õlituli inspection ja kellakujuline märk(pool üheksa) 2x15sek
Või kasutada diagnostikute abi
Tähelepanu! Autodel alates 96a. millel on BMW originaalpistik, tuleb kasutada vastavat testrit ja programmi
Lühistamine ei anna midagi 
			
					
				Re: ....
				Postitatud: 16.08.2006 06:39 01
				Postitas truumu
				Esimene link on PDF vormis, võtab kauem aega ja eeldab Acrobat Readeri olemasolu
			 
			
					
				
				Postitatud: 16.08.2006 18:43 03
				Postitas Viljar
				Äkki paneks mõneks ajaks kleepsuna asja siia.
			 
			
					
				
				Postitatud: 22.09.2006 09:06 27
				Postitas randos
				Kompuutri keele muutmise lingi võiks ka siia üles visata.
Neid mureteemasid ei jõua enam lugedagi, vastamisest siis rääkimata 

 
			
					
				
				Postitatud: 18.10.2006 21:16 07
				Postitas foxracer00
				milline pistik e34-jal on? ja kas sellel kehtib ka see 15seki värk?
			 
			
					
				
				Postitatud: 18.10.2006 21:41 32
				Postitas truumu
				foxracer00 kirjutas:milline pistik e34-jal on? ja kas sellel kehtib ka see 15seki värk?
  
 
Kapotti ei viitsi lahti teha?
Kehtib KÕIKIDELE bemmidele, millistel on sellised pistikud
 
			
					
				
				Postitatud: 18.10.2006 21:55 52
				Postitas foxracer00
				Selge ma sattusin segadusse nende linkide peal seal oli e39 jms aga mitte E34-ja
			 
			
					
				
				Postitatud: 19.10.2006 23:56 19
				Postitas tsiklimees
				Lugesin selle kurikuulsa inspectioni kohta ja kas ma olen õieti aru saanud ? Et need rohelised ja kollane ja punane tuluke, need on seotud õliga. Iga 2000? km tagant kaob üks tulbake ära, mingit õli kvaliteeti see ei näita. Nagu juba keegi kuskil mainis, oleks õigem õli kvaliteeti määrata kulunud kütusehulga mitte kilomeetrite järgi..ei tea miks nii siis ei tehta.
Ja siis see kiri ise, inspection, süttib iga aasta tagant põlema ning soovitab teeninduses käia ja üle vaadata kas kõik on ok, midagi konkreetset see ei tähenda ?
Ja kolmandaks see kellamärk, hakkab põlema üle 2 aasta ning siis peab jälle minema teenindusse ning vaadatakse kõik vead üle. Sealjuures seekord vahetatakse ka tosool ja piduriõli. Roolivõimuõli ei vahetata ?
Vahest, kui armatuuri taga olev patarei on tühi, siis võib esineda häireid nende tulukeste näitamisega.
Vähemalt minu auto puhul peaks olema nii...
			 
			
					
				
				Postitatud: 21.10.2006 07:32 26
				Postitas truumu
				Et need rohelised ja kollane ja punane tuluke, need on seotud õliga. Iga 2000? km tagant kaob üks tulbake ära
Vale arvamus, kompu arvestab mitut faktorit, mitte ainult km(otsing abiks)
Ja siis see kiri ise, inspection, süttib iga aasta tagant põlema ning soovitab teeninduses käia ja üle vaadata kas kõik on ok, midagi konkreetset see ei tähenda
Umbes nii
Ja kolmandaks see kellamärk, hakkab põlema üle 2 aasta ning siis peab jälle minema teenindusse ning vaadatakse kõik vead üle. Sealjuures seekord vahetatakse ka tosool ja piduriõli. Roolivõimuõli ei vahetata ?
Inspection II hõlmab palju toiminguid, mis konkreetselt on vaja teha, saad teada vast auto manualist
 
			
					
				
				Postitatud: 21.10.2006 14:39 37
				Postitas priitv8
				tsiklimees kirjutas:Vahest, kui armatuuri taga olev patarei on tühi, siis võib esineda häireid nende tulukeste näitamisega.
Eksid. Akude teema oli (laias laastus) viimati päevakorras E30 ajal. Nõus, esimesed E34 Low-kombid kasutasid ka veel akusid.
Kui Sul on E36, siis pole akudele vaja mõelda.
 
			
					
				
				Postitatud: 21.10.2006 16:59 23
				Postitas Ain
				Aga mul selline mure, et need rohelised tulukesed ei taha seal kuidagi ära kustuda 

  Milles võib viga olla? Kui mälu ei peta, siis üks on ainult kustunud.
 
			
					
				
				Postitatud: 21.10.2006 20:27 57
				Postitas H_Margus
				Ain kirjutas:Aga mul selline mure, et need rohelised tulukesed ei taha seal kuidagi ära kustuda 

  Milles võib viga olla? Kui mälu ei peta, siis üks on ainult kustunud.
 
Palju sa peale "nullimist" sõitnud oled ?
 
			
					
				
				Postitatud: 22.10.2006 01:48 41
				Postitas Ain
				Margus525i kirjutas:Ain kirjutas:Aga mul selline mure, et need rohelised tulukesed ei taha seal kuidagi ära kustuda 

  Milles võib viga olla? Kui mälu ei peta, siis üks on ainult kustunud.
 
Palju sa peale "nullimist" sõitnud oled ?
 
Nüüd hakkan uuesti õli vahetama 

 10 000 täis tiksunud.
 
			
					
				
				Postitatud: 22.10.2006 20:46 58
				Postitas tsiklimees
				truumu kirjutas:Et need rohelised ja kollane ja punane tuluke, need on seotud õliga. Iga 2000? km tagant kaob üks tulbake ära
Vale arvamus, kompu arvestab mitut faktorit, mitte ainult km(otsing abiks)
 
Inspectionite kohta, mida need hõlmavad leidsin infot siit 
http://www.baydiagnostic.com/inspection.htm
Kuid mis faktoreid kompu arvestab õli kvaliteedi määramisel, sellest juttu ma ei leidnud. Kas mõtled ikka seda põhilist kompuutrit ? See compu, mis salongis asub ja millel display ja nupud, mida näppida saab, seda mul pole.
Midagi leidsin nüüd siit: 
http://www.hot.ee/raivar12/BMW_E30/insp ... ex.htm.htm 
			
					
				
				Postitatud: 22.10.2006 21:29 54
				Postitas AARE540
				tsiklimees kirjutas:
Kuid mis faktoreid kompu arvestab õli kvaliteedi määramisel, sellest juttu ma ei leidnud.
See peaks arvestama juhi sõidustiili, (külm)käivituste arvu jne...
 
			
					
				
				Postitatud: 22.10.2006 22:54 21
				Postitas priitv8
				AARE530 kirjutas:tsiklimees kirjutas:
Kuid mis faktoreid kompu arvestab õli kvaliteedi määramisel, sellest juttu ma ei leidnud.
See peaks arvestama juhi sõidustiili, (külm)käivituste arvu jne...
 
Ja õli 
kvaliteeti ei määra ta üldse! E65 on esimene, millel tegelikult õli omadusi mõõdetakse. Teised lihtsalt hindavad juba varem mainitud kriteeriumite alusel kui ruttu ette antud hooldusvälp ära tarvitatakse.
 
			
					
				
				Postitatud: 30.10.2006 19:56 27
				Postitas priitb
				Mul on Ainiga sama mure. Esimene tuli kustus 7000 juures. (520 92)
			 
			
					
				
				Postitatud: 10.12.2006 23:56 18
				Postitas erik
				Ju on teil täiuslik sõidustiil, peab teie juurde koolitusele tulema. 

Enda masin kustutab viimase rohelise kui on ~11 000km sõidetud.
 
			
					
				
				Postitatud: 14.12.2006 16:14 56
				Postitas Raino
				tsiklimees kirjutas:truumu kirjutas:Et need rohelised ja kollane ja punane tuluke, need on seotud õliga. Iga 2000? km tagant kaob üks tulbake ära
Vale arvamus, kompu arvestab mitut faktorit, mitte ainult km(otsing abiks)
 
Inspectionite kohta, mida need hõlmavad leidsin infot siit 
http://www.baydiagnostic.com/inspection.htm
Kuid mis faktoreid kompu arvestab õli kvaliteedi määramisel, sellest juttu ma ei leidnud. Kas mõtled ikka seda põhilist kompuutrit ? See compu, mis salongis asub ja millel display ja nupud, mida näppida saab, seda mul pole.
Midagi leidsin nüüd siit: 
http://www.hot.ee/raivar12/BMW_E30/insp ... ex.htm.htm 
See viimane link on minu kätetöö
 

 
			
					
				
				Postitatud: 24.02.2007 15:30 28
				Postitas al101
				niih tegin ära need värgid, nüüd on sedasi et kõik rohelised põlevad reas kas peabki nii olema?  ja siis see kellamärk kadus ka ära.
tegin korra 5 sek siis 30 sek ja siis 2x15 sek. kas on mingi eriline vahe ka mis peab sel 2x15 sek olema?
ja siis veel sjuke asi et kui ma nuppu alla hoian, keeran võtit ka ühe asendi, siis ta jooksutab mul karja numbreid ära aga need ei muutunud mis need numbrid üldse on? 
1. 359 000 midaig näias läbisõitu.
2.0000 või oli 5 nulli ei mäleta
3. 4500midagi
4.10458 või nii
5. 50
6.09
 ja 7ndana lööb seierid põhja ja laseb tagasi ja kõik.
kas oskaks keegi mind natuke valgustada?
			 
			
					
				
				Postitatud: 24.02.2007 15:52 02
				Postitas al101
				aa ja mis vahe on oilservice kirjal ja neil värvilistel kriipsukestek. mõlemad näitavad ju õli? Miks neid eraldi nullima peab või saab nullida eraldi miks neid üldse kaks on?
			 
			
					
				
				Postitatud: 25.02.2007 12:38 47
				Postitas priitv8
				Oilservice tuled ongi need rohelised. Inspection süttib lisaks iga teise õlivahetuse korral andmaks märku, et nüüd tuleb teha TH2, mis on mahukam, kui lihtne õlivahetus. Kell loeb 2 aasta täistiksumist ja märgib pidurivedeliku vahetamise vajadust.
PS Auto kasutusjuhendis on see kõik Sulle ilusti kirja pandud.
PPS See, et seda raamatut Sinu autos ei olnud, pole vabandus. Vaata foorumis ringi.
			 
			
					
				
				Postitatud: 05.03.2007 15:26 44
				Postitas al101
				aga ikkagi pole ma vastust saanud, mida need numbrid tähendavad?
vajutan nupu all keeran võtme esimesse asendisse mitmed numbrid jooksevad läbi, mis need on?   need mul nulli ei läinud.
			 
			
					
				
				Postitatud: 05.03.2007 15:38 24
				Postitas Hans
				al101 kirjutas:aga ikkagi pole ma vastust saanud, mida need numbrid tähendavad?
vajutan nupu all keeran võtme esimesse asendisse mitmed numbrid jooksevad läbi, mis need on?   need mul nulli ei läinud.
Sa oled ka hea mees 
 
 
Sai suunatud sind sinna teemasse kus vastused olemas, aga seal räägid õlitulede nullimisest, ja nüüd tuled õlitulede teemasse rääkima varjatud menüüdest.
 
			
					
				
				Postitatud: 05.03.2007 16:35 02
				Postitas al101
				no sry, aga ma ei leia neid kuskilt, ei oska otsida ka, siin otsing ka ni nõme minig 30 sekki peab vahet olema ja trüki ei tea kuidas seda siia.
			 
			
					
				
				Postitatud: 05.03.2007 16:35 27
				Postitas al101
				ma ju eitea et nende nimi varjatud menüüd on.mul pole erilist kompuutrit E34-l
			 
			
					
				
				Postitatud: 05.03.2007 21:31 48
				Postitas Kristjan_K
				Hans kirjutas:Sa oled ka hea mees 
 
 
Sai suunatud sind sinna teemasse kus vastused olemas, aga seal räägid õlitulede nullimisest, ja nüüd tuled õlitulede teemasse rääkima varjatud menüüdest.
 
Misajast E34 -al varjatud menüü on?
 
			
					
				küsimus?
				Postitatud: 16.03.2007 17:51 00
				Postitas Kalev_K
				Mul 98/11 aasta 520i E39. Kas sellel käib see nullimine samamoodi et peab selle nr.7 klemmi 15sekiks massi panema ja siis õli välba tuled hakkavad jälle otsast peale jooksma (põlema)?? Siin on nagu aint vanematest mudelitest juttu. Mul pole täpselt siue pistik ka nagu seal piltidel, pistikust lugesin kokku 20 klemmi auku aga kasutusel on aint 10 klemmi???
			 
			
					
				
				Postitatud: 22.03.2007 14:42 36
				Postitas Envy25
				Küsimus : Mul e36l läks see kollane tulba tuli eile põlema. Õlimõõtevardalt vaatasin et õli on piisavalt ja see on väga puhas. Parem aga vahetan siiski õli ära ikkagi. Mingit "massi laskmist" ma oma autole küll teha ei julge eriti. Ehk oskab keegi öelda kui palju maksab diagnostiku juurde minnes selle "OILSERVICE" kirja nullimine ja kaua selleks aega kulub ? Veel üks küsimus: Mis õli oleks sobilik ja kui palju seda minu auto mootorile kulub...kus seda teda saaks? Manuaali autol ei ole. 

 
			
					
				
				Postitatud: 22.03.2007 14:47 20
				Postitas pang
				kui 8li on puhas ja tase normis siis milleks seda vahetada?  

  oilservice ei näita 8li kvaliteeti vaid vahetusvälpa