1. leht 1-st
					
				Ledid.
				Postitatud: 23.10.2013 18:08 06
				Postitas Sajss
				Panin numbrimärgile ledtuled , ledid põlevad tip top vinks vonks chill, aga armatuuri screen annab märku et ei põle
Panin korra ühe ledi ja ühe vana siis enam ei põlend armatuuril.
Kas ledid on siis nõrgema vooluga ja auto aju jaoks on pirn puruks?
			 
			
					
				Re: Ledid.
				Postitatud: 23.10.2013 18:28 03
				Postitas Tauri_J
				point on selles et auto aju kontrollib andureid, pirne jne takistuse järgi. Takistus normväärtusest väiksem siis on pirn autoaju jaoks läbipõlenud.
Selles on sul õigus jah et väiksem vool läheb peale.
PS! sa oleksid pidanud ostma sellised ledid mis errorit ei anna. Äkki oli nimetus "canbus"...pead ei anna selle peale
			 
			
					
				Re: Ledid.
				Postitatud: 23.10.2013 18:29 37
				Postitas Sajss
				Selge, tänud.
			 
			
					
				Re: Ledid.
				Postitatud: 23.10.2013 22:08 31
				Postitas Tauri_J
				unustasin mainida et ledidel väga väike takistus võrreldes hõõglambiga.
 
 
			
					
				Re: Ledid.
				Postitatud: 25.10.2013 09:50 01
				Postitas Trionic
				Tauri_J kirjutas:unustasin mainida et ledidel väga väike takistus võrreldes hõõglambiga.
 

 
Sinu väited ei ole tõesed. Hõõglambi takistus on sadu ja tuhandeid KORDI väiksem, kui dioodidel (sõltuvalt, kas pingestada pooljuhti päri-,või vastupidi).
Numbritule pirni takistus "külmalt"mõõtes  on näit. 4 oomi. Samaväärse led. dioodi oma aga multimeetriga mõõta ei saagi- takistus on kümnetes-sadades megaoomides.
 
			
					
				Re: Ledid.
				Postitatud: 25.10.2013 11:29 09
				Postitas Tauri_J
				jah minu viga, läks vähe sassi  

 
			
					
				Re: Ledid.
				Postitatud: 26.10.2013 17:20 28
				Postitas Kustas
				Tauri_J kirjutas:point on selles et auto aju kontrollib andureid, pirne jne takistuse järgi. Takistus normväärtusest väiksem siis on pirn autoaju jaoks läbipõlenud.
Läbipõlenud hõõgniidiga pirni puhul on vooluring avatud, ning takistus lihtsalt öeldes lõpmatu (st ei vähene, vaid suureneb).
E38-ga alates lisati minuteada välisvalgustusele juurde ka 'cold-monitoring', st et auto ütleb sulle kas pirn on läbi või mitte isegi siis, kui tuled ei ole sisse lülitatud. Ehk siis erinevalt vanematest süsteemidest, on seal erisugused viisid kombineeritud pirni elusolekut jälgima ja ei piisa lihtsast takistuse mõõtmisest.