1. leht 1-st
					
				lahendatud!
				Postitatud: 06.01.2013 17:21 45
				Postitas c4rb0n
				Autoks on 530d 2002.a. ja manuaal kastiga. 
Probleem on selline et 2,3 käikudel madalatel pööretel tekib vibra(kuni 2000rpm). Kui pöörded lähevad üle 2k vibra kaob ja kui kiirus ületab 60km/h. Neutraaliga sõites vibrat pole. Suvel tegin diagnostikat ja öeldi et pihustitel olemas kõrvale kalded aga normide piires. Tühikäigul mootor käib ilusti ja käivitamisel probleeme ka pole. Veljed ja rehvid veel pole kontrollinud
Võib olla mootori või käigukasti padjad?
			 
			
					
				Re: e39 M57 madalatel pööretel vibra
				Postitatud: 07.01.2013 09:52 13
				Postitas arnis
				Rataste balansi puudumisel seda 20km/h kiirusega tunda ei anna.
			 
			
					
				Re: e39 M57 madalatel pööretel vibra
				Postitatud: 07.01.2013 12:55 03
				Postitas c4rb0n
				arnis kirjutas:Rataste balansi puudumisel seda 20km/h kiirusega tunda ei anna.
Ise kahtlen et ikkagi pihustid, täna panin diisli lisandi. Vaatame mida saab 

 
			
					
				Re: e39 M57 madalatel pööretel vibra
				Postitatud: 08.01.2013 17:19 45
				Postitas arnis
				Ok proovi, aga ära väga hoogu satu igasuguste lisanditega.
Ma ütlen sulle ühe saladuse, BMW ei luba kasutada lisandeid,
ei mootoriõlis, ei jahutusringis ega kütuseringis.
Garantiid muidugi autol ei ole, seda küll, aga lampi igasuguste
EGR kliinerite ja käivitusabidega võib totaalse p*se keerata 
 
 
Põhiprobleem on keemiline aktiivsus auto endaga, mitte mustusega.
Levinud kütuse geelivastased ained on mõistlikud, sest nad on
niikuinii talvises diislis olemas.
 
			
					
				Re: e39 M57 madalatel pööretel vibra
				Postitatud: 08.01.2013 17:36 20
				Postitas c4rb0n
				arnis kirjutas:Ok proovi, aga ära väga hoogu satu igasuguste lisanditega.
Ma ütlen sulle ühe saladuse, BMW ei luba kasutada lisandeid,
ei mootoriõlis, ei jahutusringis ega kütuseringis.
Garantiid muidugi autol ei ole, seda küll, aga lampi igasuguste
EGR kliinerite ja käivitusabidega võib totaalse p*se keerata 
 
 
Põhiprobleem on keemiline aktiivsus auto endaga, mitte mustusega.
Levinud kütuse geelivastased ained on mõistlikud, sest nad on
niikuinii talvises diislis olemas.
 
Talvises diislis on jäätumisvastased lisandid, nad lahustavad parafiini. 
Mida mina panin Comma D-Tox(sellel minu teada jäätumisvastase omadust ei ole).
P.S. EGR oli puhastatud käsitsi 

 
			
					
				Re: e39 M57 madalatel pööretel vibra
				Postitatud: 12.01.2013 08:53 15
				Postitas c4rb0n
				Kui auto on külm vibratsioon puudub 
 
 
Järgmisel nädalal vaatan üle mootori ja käigukasti padjad(enam vibrat tuleb käigukang tõmblemisest) ja kardaani.
 
			
					
				Re: e39 M57 madalatel pööretel vibra
				Postitatud: 21.01.2013 18:49 44
				Postitas c4rb0n
				LAHENDUS - kardaani muft 

  Nüüd asi korras(pingutati poldid üle) 
 
 
Samuti käigukastile tehtud suur hooldus ja remont 

Käigukasti remonti tegin Batka juures(Vahi 5). Ainuke isik Tartus kes võtis sellist töö ette nagu manuaali remont 

  Teised pakusid ainult kasti vahetust.
 
			
					
				Re: e39 M57 madalatel pööretel vibra
				Postitatud: 21.01.2013 19:04 29
				Postitas TaaviI
				c4rb0n kirjutas:LAHENDUS - kardaani muft 

  Nüüd asi korras(pingutati poldid üle) 
 
 
Samuti käigukastile tehtud suur hooldus ja remont 

Käigukasti remonti tegin Batka juures(Vahi 5). Ainuke isik Tartus kes võtis sellist töö ette nagu manuaali remont 

  Teised pakusid ainult kasti vahetust.
 
Ooooojaaaa, Batka "tegi" ka mu Audi S4 kasti korduvalt korda ja ei saanudki korda  
 
 
Äkki nüüd paremad töövõtted ja Sul jääb kast pidama.
 
			
					
				Re: e39 M57 madalatel pööretel vibra
				Postitatud: 22.01.2013 15:04 48
				Postitas c4rb0n
				Ega mul muud valikut ei olnud, kas remont Batka juures või kasti vahetus  
