1. leht 1-st

E32 spidomeeter

Postitatud: 19.09.2010 11:36 22
Postitas raygo226
Nii, küsimus järgmine...
Kust kohast saab E32 750 spidomeeter omale signaali (kiiruse näitamiseks)? :oops:
Diffris sellejaoks vastavat andurit pole ja kohta selle anduri jaoks ka pole.(LSD differ)
Kuna kõik 750' id on originaalis automaatkastiga, siis ise arvan, et käigukastist käib neil see lugemine. Mulle see aga ei sobi, vahetükiga manuaalkast selle mootori otsas. :P

Loodan, et saite aru mida mõtlesin :D

Raigo

Re: E32 spidomeeter

Postitatud: 19.09.2010 17:21 29
Postitas Cert85
Milles probleem on?
BMWfans näitab siiski andurit reduktori küljes. Aga kuna seda seal pole, siis pole :roll:
Kui kasti väljundvõllil pole, siis jääb üle mõelda ainult mõni ABS`ilt lugemine.

Re: E32 spidomeeter

Postitatud: 19.09.2010 17:41 16
Postitas raygo226
Cert85 kirjutas:Milles probleem on?
BMWfans näitab siiski andurit reduktori küljes. Aga kuna seda seal pole, siis pole :roll:
Kui kasti väljundvõllil pole, siis jääb üle mõelda ainult mõni ABS`ilt lugemine.
Probleem ongi, et tahaks auto spidomeetri ka kiirust näitama panna.
Olgu, selle vastuse sain kätte, mida ootasin. Peab vaatama, mis sellest saab.

Re: E32 spidomeeter

Postitatud: 19.09.2010 18:04 07
Postitas Cert85
Siis peaksid vaatama, et ega sa juhtmeid ehk ei leia, mis andurile mõeldud.
Kuigi kaldun arvama, et siis on ehk sinu masin mitte orig diffriga. Kuna manuaal kast on teise ülekandega kui automaat, siis on ka differ vahetatud, mida tavaliselt selliste projektide puhul tehakse.

Üks võimalus on natukese ise aretada miskit.
Kas siis kusagilt panna masin lugema kiirust ja modulaator vahele teha, mis teeks signaali korrektseks sidokale.

Kuna orig on eeldatavasti induktsiooni anduriga (2 juhet) siis oleks ehk tarvis teada, et mitu hammast on orig diffris ja ehk annaks lihtsamalt miskit välja mõelda.

Re: E32 spidomeeter

Postitatud: 19.09.2010 20:56 18
Postitas raygo226
Cert85 kirjutas:Siis peaksid vaatama, et ega sa juhtmeid ehk ei leia, mis andurile mõeldud.
Kuigi kaldun arvama, et siis on ehk sinu masin mitte orig diffriga. Kuna manuaal kast on teise ülekandega kui automaat, siis on ka differ vahetatud, mida tavaliselt selliste projektide puhul tehakse.

Üks võimalus on natukese ise aretada miskit.
Kas siis kusagilt panna masin lugema kiirust ja modulaator vahele teha, mis teeks signaali korrektseks sidokale.

Kuna orig on eeldatavasti induktsiooni anduriga (2 juhet) siis oleks ehk tarvis teada, et mitu hammast on orig diffris ja ehk annaks lihtsamalt miskit välja mõelda.
Hakkan uurima, et mis differ auto alla sai, kuid jutust sain aru, et see jäi ikka 750 oma. (ise kahtlen)
Kuna autol on hetkel peal ainult juhtmed mis on vajalikud mootori tööks, siis pole seal induktsiooni anduri juhtmeid. (tuleb ise aretada) Masin on teistest natuke erilisem, kunagi kui midagi juba ette näidata on siis võibolla tuleb masinast teema ka. :P

Kokkuvõtlikult - uurin lähiajal, et mis differ auto alla sai ja kui tõstukile saan, siis katsun diffrist pilte teha.

Suured tänud senimaani. ;)