3. leht 3-st
					
				
				Postitatud: 20.12.2004 22:13 42
				Postitas marx
				see vana m30 malm-blokk ongi ainus asi, mis orig. mootorist alles 

 
			 
			
					
				
				Postitatud: 21.12.2004 18:53 12
				Postitas Aare
				Miks plokk? Vänt ja kepsud ka kindlasti.
Üks soomlane sõidab dragrace M10 mootoriga, 900 hj (aeg 8.45@250 kmh), peale kolbide on muu alumine stock. Ja mootor ise on vaid 2.1 liitrit, mitte 3.8.
Nendel väntvõllil ja kepsudel pole muid probleeme kui nad on pöördemootorile liiga rasked. Aga mingi 2.5 bar boosti ja 6000 pöörde jaoks pole see probleem.
			 
			
					
				Re: BMW E34 M5 - arvamused
				Postitatud: 01.03.2005 23:37 04
				Postitas Raivo
				Raivo kirjutas:Kuna peas mingid mõtted keerlevad eelpool mainitud autost, siis mõtlesin et lahkaks natuke seda teemat siin.
Nojah, tundub et liigitun kah sinna kõvatajate sekka, kuna M5 jäi siiski ostmata, põhiliselt korraliku eksemplari puudumisel ning ka mugavuse eesmärgil. Aga seda jõuab veel tulevikus parandada 
Sai hoopis muretsetud 540, mille Valdek siin ~2 kuud tagasi saksast tõi  

 
			 
			
					
				M5
				Postitatud: 02.03.2005 01:25 39
				Postitas Siil udus
				[quote="Aare"]Miks plokk? Vänt ja kepsud ka kindlasti.
M5 S38 mootoril on ka kogu alumine osa erinev m30 - est. Silindrite läbimõõt suurem , väntvõll cr mo , kepsud  tugevamad.
			 
			
					
				Re: BMW E34 M5 - arvamused
				Postitatud: 02.03.2005 11:00 06
				Postitas AARE540