3. leht 4-st
Postitatud: 01.10.2006 16:14 22
Postitas rustang
Lahe pühapev BMW rahva seltsis.
Enne võistluse algust õppesõidu käigus lasin küljega rehvidesse, esimeses ajasõidus S-kurvist välja otse üle rehvide, teises sõidus tuli gaasitross lahti.
Huh!
Postitatud: 01.10.2006 16:55 18
Postitas Ilves
Igati tore ja sujuv üritus oli. Endalegi üllatuseks saab diisli ja pereautoga ka rallit sõita, ainult rada peab märg olema

Kummikufirma rehvid (Nokian NRY) pidasid ikka sigahästi, ainult rõhku peab suht kõvasti sisse taguma (3.0 ees ja 3.1 taga). Aga eks 1.8 tonni jaoks ongi rohkem rõhku vaja.
Kui keegi järgmine kord alõki ka üles paneks võiks kauemaks jääda

Postitatud: 01.10.2006 16:56 08
Postitas 318is
Minul ka siis esimene kord Rapla rajal sõita ja päris huvitav oli
Esimene sõit vihmaga tuli päris hästi välja ja olin vist kuskil keskel. Teisel sõidul ei suutnud enam tagasi hoida ja kurvides kippus külg ette minema, õnneks piruetti ei teinud. Ajaparandust tuli ainult sekund. Kokkuvõttes jäin rahule, aga järgmine aasta uuesti ja paremini.
Natuke sai asja ka videole ja pildile salvestatud ja mingi aja pärast ilmub midagi üles ka

.
Postitatud: 01.10.2006 16:58 57
Postitas Kustas
Ilves kirjutas:Igati tore ja sujuv üritus oli. Endalegi üllatuseks saab diisli ja pereautoga ka rallit sõita, ainult rada peab märg olema

Kummikufirma rehvid (Nokian NRY) pidasid ikka sigahästi, ainult rõhku peab suht kõvasti sisse taguma (3.0 ees ja 3.1 taga). Aga eks 1.8 tonni jaoks ongi rohkem rõhku vaja.
Kui keegi järgmine kord šašlõki ka üles paneks võiks kauemaks jääda

No krt, sul oli auto lausa kleebitud teepeale, ma ikka täiega imestasin.
Misasja? E46 touringu tühimass on 1,8 tonni?
Postitatud: 01.10.2006 17:01 44
Postitas Ilves
Kustas kirjutas:No krt, sul oli auto lausa kleebitud teepeale, ma ikka täiega imestasin.
Misasja? E46 touringu tühimass on 1,8 tonni?
Auto ja minu tühimass on jah 1785kg ehk siis 1690 (auto) + 95 (mina)
Kõige parem tuuning oleks 15 kilo alla võtta

Postitatud: 01.10.2006 17:10 54
Postitas ImreR
Autot veel ei tunneta, liiga vähe omanud, ja üldse olin rinkal autoga esimest korda ja suht kandiline, rohkem enne ikka kardiga sõitnud

Kinnitust sai ka see et Touringuga kannatab küll oma lõbuks sõita, aga võidu mitte(oleneb muidugi suuresti ka mehest

) Ise jäin küll rahule, parandamis ruumi on kõvasti, aga mulle istub väga siuke rahulik pühapäev rajal

Postitatud: 01.10.2006 17:15 55
Postitas raimo_r
Kusjuures, raja kuivades oli minuarust tavalise rehvirõhuga hoopis parem sõita, kuna läbivajumine ei ole selline järsk. Tunnetasin päris hästi kuhu maani need rehvid peavad. Rõhud olid 2,0bar'i ja tegemist oli odavamat sorti tänavapastlaga.
Kontrastik võib tuua Sauga Estringi, kus suurem rõhk annab paremaid tulemusi.
Postitatud: 01.10.2006 17:28 55
Postitas 313
Käidud , nähtud ja proovitud. Treileri peal sai auto koju viidud ja järgmisest nädalast läheb auto parandamine lahti.
Üritus ise oli täiesti arvestatav aga minu meelest oleks võinud olla 3 vooru.
Pilte Pilte Pilte.
Postitatud: 01.10.2006 17:54 21
Postitas puster
Nagu arvata oligi, siis rahval pildiisu suur .. panen siis mõnjed ka üles.
Ja siin ka galerii:
Galerii
Postitatud: 01.10.2006 18:33 46
Postitas RNT
Tänud korraldajatele!!!
Esimest korda slikiga märjal rajal ja üllatavalt hästi pidasid. Mingi maani loomulikult. Erinevalt tänavapastlast on üleminek digitaalne, 1-0. Õnneks see null-üks tuleb tagasi ühel hetkel
Ajaviiteks sai ka mõned
klõpsud tehtud.
Postitatud: 01.10.2006 21:20 59
Postitas laskarpoiss
Kas keegi võiks palun siia ylesse panna lõpu protokolli, saaks aegu võrrelda ja vaadata. või siis mulle saata
Laskarpoiss@hotmail.com
Ette tänades
ajad.
Postitatud: 01.10.2006 21:30 17
Postitas Janek
Korraldajad lubasid täna õhtul veel ajad siia lisada.
Postitatud: 01.10.2006 21:49 07
Postitas Ilves
Silwer kirjutas:Ma olin siis elus esimest korda rajal automaatkastiga autoga - üpris omapärane oli.
Kuidas ta sul vahepeal piirajasse läks? Automaat peaks ju enne üles vahetama. Kujutan ette, et võrreles E30-ga oleks nagu diivaniga rajale tulnud

Postitatud: 01.10.2006 22:01 36
Postitas 318is
Ilves kirjutas:Kuidas ta sul vahepeal piirajasse läks? Automaat peaks ju enne üles vahetama. Kujutan ette, et võrreles E30-ga oleks nagu diivaniga rajale tulnud

Seal on kaks võimalust.
1. Käigukast oli näiteks teise reziimi peal ja siis ei vaheta üle teise käigu(vähemalt GM kastil on nii).
2. Auto kaotas pidamise ja rattad käisid all nii kiiresti ringi, et kast ei jõudnud käiku vahetada.
Postitatud: 01.10.2006 22:03 56
Postitas Silwer
Ma vahetasin automaatkastiga sõites ise käike...

Ehk siis kasutasin D asemel 1-2-3 valikut. Kus siis ta kasutab kas ainult esimest käiku, esimest ja teist käiku või esimest kuni kolmandat käiku. Ma siis käigukangiga sõtkusin 1-se ja 2-se asendi vahet. Üks kord jäin lihtsalt uimerdama 1-se pealt 2-le lükkamisega...
D reziimis sõitmine oli eriti nõme. Ja isegi automaatreziimis 1+2 käik ei kannatanud sõita kuna kast armastas siis ise liiga palju mõelda...

Postitatud: 01.10.2006 22:10 21
Postitas Raivo
Suurimad tänud veelkord kõigile osalejatele! Ilma teieta poleks see üritus toimuda saanud
Ja pean vabandama ajatabeli viibimise osas, üritan selle lähipäevil siia üles panna.
Praegu lihtsalt ei ole jõudnud tegeleda sellega veel.
Postitatud: 01.10.2006 22:41 44
Postitas Tauri
Alustan vast sellest, et tänan veelkord BMW aktiviste ja fänne kes teevad meie ürituse pidamise mõtekaks. - Tänud- eks me teema oma parima
Hoolimata heitlikest ilmastikuoludest kujunes võistlus huvitavaks (mida oli näha ühe valge BMW roolis olnud juhi käitumisest poodiumil

)
Tõesti oli tore päev, mida meenutavad pildidi erinevates fotogaleriides (kel siiani pildid üleslaadimata siis tehke seda aadressil fotod.ee- ruumi on! )
Minu poolt suured tänud Raivole, kes on taas saabunud meie korraldustiimi ja koostöö oli super. Paraku pean taas tõdema, et eksisime natuke autasustamisel- nimelt väikeses klassisi osalenud Janek Olopi olime pannud harjumuspäraselt suurde klassi (kuigi sel korral vedas tema tagumikku edasi vaid võrride kuningas 318is) Siit tulenevalt liiguvad klassi punktiarvestus ümber ja Janek saab oma väljateenitud punktid. meie eksimusest ei muutu midagi järjestuse, vaid anname erandkorras välja 2 II kohta oma auhinnafondiga - juba nädala esimesel poolel hoolitseb Raivo selle eest, et Janek oma teenitud preemia kätte saab
Igal juhul loodan Teid näha järgneval üritusel kus "
Noor tehnik" paiskab oma auhinnakoti lahti

Herz jne...
Postitatud: 02.10.2006 10:46 45
Postitas reno325
väga tipp topp üritus oli
kahju et kolme vooru teha ei jõudnud.
enda sõiduga jäin enam vähem rahule, kuigi autoga harjumine võtab veel aega
korraldajatele soovin jõudu ja jaksu et järgmine aasta selliseid üritusi rohkem oleks

Postitatud: 02.10.2006 13:30 31
Postitas siim_s
Peale natukest nokitsemist ja operaatoritööd sai valmis video eilsest Rapla BMW CUP2 sõidust.
http://templiryytel.pri.ee/BMW_CUP2_2006.wmv
faili suurus ~132mb
PS Osalejaid oli muidugi rohkem kui videole jäi, kõike lihtsalt ei õnnestunud jäädvustada.
Head vaatamist.
Postitatud: 02.10.2006 14:42 57
Postitas Raivo
Tulemused siis kah lõpuks üles
Võiks öelda, et märja raja kohta on ajad väga head.
Vabandused, kui kellegi nimi või auto täpne mark on natuke ebatäpselt kirja pandud.
Postitatud: 02.10.2006 15:18 10
Postitas aise
kas e39´tega üldse ei sõideta? vaatan, et enamus 3 seeria
Postitatud: 02.10.2006 15:21 33
Postitas ruut
Sellist uisutamist, nagu nüüd Raplas, olen ainult talvel teinud. Tunne oli nagu lehm libedal jääl. Kaotus võrreldes eelmisel aastal sõidetud viimase cupiga oli ca 11s ringi kohta.
Kas sel sügisel tuleb veel mõni organiseeritud sõit? Siis teaks ja hakkaks kibekähku uusi rehve otsima. Või peaks kusagile küünla panema, et kuiva ilma peaks.
Aga muidu oli tore.
Postitatud: 02.10.2006 15:36 32
Postitas TheJX
Väga tore üritus oli taas korraldatud...respekt kõigile, tänu kellele säärane ettevõtmine taas toimuda sai...ning eriline tänu vennale, kes annetas määrava tähtsusega ajahetkel määrava tähtsusega hulga mootoriõli!
...mis märga rajakattesse puutub, siis minu arvates oli isegi huvitavam sedasi...suisa veidi kahju, et lõpupoole ära hakkas kuivama...B-klassi viimased said sõita juba üsna kuivades tingimustes...
...igatahes...jään juba pingsalt uut etappi ootama...

Postitatud: 02.10.2006 15:44 45
Postitas Veljo_V
...ning eriline tänu vennale, kes annetas määrava tähtsusega ajahetkel määrava tähtsusega hulga mootoriõli!
Võta heaks

Postitatud: 02.10.2006 16:01 35
Postitas 318is
See aasta vist enam ei jõua asfaldi etappi teha, kui see just paari nädala jooksul toimuma ei saa. Ma oleks tõenäoliselt kohal jälle
[/list]
Postitatud: 02.10.2006 16:30 00
Postitas tanele28
Raivo kirjutas:Tulemused siis kah lõpuks üles
Võiks öelda, et märja raja kohta on ajad väga head.
Vabandused, kui kellegi nimi või auto täpne mark on natuke ebatäpselt kirja pandud.
Paluks enda auto margi ära parandada tabelis kui see võimalik on:
Tanel Vann BMW E34 535i 3.5L T 1.04,22
Tegu oli siis mitte e34jaga vaid e28 535iga.
Muidugi enda viga ka et ei kirjutand registreerimis lehele et tegu e28saga.
Aegade kohta oskan nii palju öelda et ega selle kummiga mis mul all oli väga palju kiiremini liigelda seal ei saand.
Postitatud: 02.10.2006 16:38 53
Postitas Aimar
Üks must E30 oli ka vist turboga , milline neist?
Postitatud: 02.10.2006 17:00 52
Postitas Ilves
Veljo_V kirjutas:...ning eriline tänu vennale, kes annetas määrava tähtsusega ajahetkel määrava tähtsusega hulga mootoriõli!
Võta heaks

Keegi oli õnneks vähem määrava tähtsusega koguse õli siristanud ka rajale, nüüd on siis teada kust see tuli
Aga veelkord, igati lahe üritus, kiitus korraldajatele (kes ilmselt ei saanud 8:30-ni pühapaeval põõnata) ja tore oli esimest korda EBK üritusel osaleda. Edaspidine osavõtt on garanteeritud.
Kahju, et mõned muud E46 masinad ei sõitnud, oleks huvitav võrrelda olnud. Diisel-veokiga on E46 M3-e vastu jube raske sõdida

Postitatud: 02.10.2006 17:10 55
Postitas TheJX
Tsiteerin::
...ning eriline tänu vennale, kes annetas määrava tähtsusega ajahetkel määrava tähtsusega hulga mootoriõli!
Võta heaks Wink
Keegi oli õnneks vähem määrava tähtsusega koguse õli siristanud ka rajale, nüüd on siis teada kust see tuli Razz
...minu mootorist see õlikogus ei tulnud õnneks...

...õli lisamise vajadus tuli sellest, et mootorisse pole suve jooksul tilkagi juurde valanud ning enne võistlust unustasin sellise pisiasja nagu õlitaseme kontrollida...

...tase oli loomulikult õlivarda alumise kriipsu peal ning juba esimeste ringide ajal enne võistlust kurvide kesktõmbekiirenduse, pidurdamise ja kiirendamise koosmõjul vadus seegi kogus ühest mootori servest teise, mistõttu hüdrokad hakkasid ja jäidgi plagisema õlinappuse tõttu...ja mitte vähe...

...õnneks tuli päästev õlikogus, mis lasi mul edukalt võistlema asuda...

Postitatud: 02.10.2006 17:17 15
Postitas 318is
Aimar kirjutas:Üks must E30 oli ka vist turboga , milline neist?
Vist see: 21 Kristjan Kulmar BMW E30 325i 2.5L T 1.08,7