3. leht 3-st

Postitatud: 28.09.2005 23:31 34
Postitas renxx
Mul ka 2.5 td (aut.)ja sama pull et tühikäigul puterdab nagu oleks üks silinder tagant ära.Pihustid on kõik kontrollitud ja timmitud,erinevad spetsialistid ka vaadanud ja käsi laiutanud.Kui ilusti sõita siis tossu ei tule,kui kohapealt ära minnes täiega lapp põhja suruda ,jätab väikese musta pahmaka maha,kütust kulub linnas kihutamisega umbes 11l./100km.(ilmselt on see norm.kuna ei sureta mootorit eriti välja ka kui kusagil passin).üks asi mille avastasin on see et kui ei tahtnud käima minna ,siis pidi süüdet sees hoidma umbes 10-15 sekundit(ei olene ilmast,ega õhu/mootori temperatuurist).Kui hoida süüdet sees 10-15 sek.-i, siis käivitub poolest pöördest iga ilmaga.Veel lisaks juurde,et paagisisene kütusepump ei tööta juba aasta aega-äkki on minuprobleem selles?
Teine asi on see et veakood oli

Engine coolant temperature (ECT) sensor - voltage high Wiring open circuit/short to positive, ECT sensor, ECM

see ka huvitav teema

http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=14139

Kas keegi teab mida see tähendab?Samuti on teine probleem jahutusega,ehk siis sellega seotud?

Re: sain asjast jagu

Postitatud: 29.09.2005 09:59 09
Postitas 525tds
Mägilane kirjutas:
carmely kirjutas:mina vahetasin mootori õhufiltri ära ja peale seda pole enam nii teinud. Loodan et teil läheb sama hästi!!!
Vahetasid õhufiltri ja kõik OK :shock: Vahetasin ka alles õhufiltri ja muutust ei mingit. Kas see oli ainus asi mida tegid või lasid ka muid asju teha, mõtlen et äkki kontrolliti, vahetati, puhastati veel midagi mida minagi võiks proovida :roll:
Oma auto 525tds 105kw, 93. viga on sama, et tühikäigul kipub värisema, annad gaasi, vahest jääb järgi ja vahest mitte. Olen filtirid alati 10 tuh vahetanud ja abi ei kuskilt.
Samuti olen kõik teenindused läbi astunud ja ei usu enam millegisse, sõidan selle jamaga ringi juba pea kaks aastat. keskmine küttekulu 7,0-7,2 sajale, kurta ei saa, samas tahmab korralikult. lapp põhja löödes on ikka korralik pilv taga. talvel avastasin, et käivitamisel filtri ja pumbavahelises voolikus mullidega kütus, saab kusagilt õhku kurask ja tahab pikemat käivitamist. suvisel ajal kõik nagu normis :?
Mägilasest päris kahju. eks minulgi lootusetuse tunne vahel, aga on ka helgemaid aegu, kus auto töötab paar nädalat korralikult ja siis jamab jälle. Edu.

Postitatud: 29.09.2005 20:36 07
Postitas Mägilane
UHH... sain siis täna hommikul lõpuks auto taas kätte ja pärast päev otsa sõitmist võiks öelda: targem annab järele ;) kuna seda ta vist tegi- ma vähemalt loodan. Värinad, puterdus, katkumine, tossamine ja pardaarvuti küttekulu valetamine on kadunud- ühesõnaga tundub et töötab nii nagu peab :D Ei tahaks nagu hõisata enne õhtut, seega sõidan veel mõned päevad siis uued kommentaarid.
Neile kel sama jama soovitaks teema hoolikalt läbi lugeda ehk on midagi kasulikku kõrvataha panna, neil kel kõiksugu testid ja pihustite vahetus tulemusi ei andnud soovitaks soojalt hooratta kontrolli peale mõelda kuna isegi mul, kes sõidab päris palju, tuli see hooratta viga päris pika aja peale välja. Jõudu ja edu neile kes samasuguste jamadega maadlevad ;)

Postitatud: 30.09.2005 17:23 47
Postitas priitv8
Mägilane kirjutas:... soovitaks soojalt hooratta kontrolli peale mõelda kuna isegi mul, kes sõidab päris palju, tuli see hooratta viga päris pika aja peale välja. Jõudu ja edu neile kes samasuguste jamadega maadlevad ;)
Aga mis siis lahenduseks oli? Hooratta vahetus? Ja kust asenduse leidsid?

Postitatud: 30.09.2005 20:19 44
Postitas Mägilane
priitv8 kirjutas:Aga mis siis lahenduseks oli? Hooratta vahetus? Ja kust asenduse leidsid?
See millest see jama alguse sai, kui vabakäigul pidurdades mootor puterdama hakkas, oli kindlalt hooratta viga. Uue pumbaga need tühikäigul värinad, katkumine sõites, pardaarvuti valetamine küttekulu kohta ja tossamine oli pumba vale reguleeringu viga.
Hooratas sai UM-ist, 9600.- vist oli letihind, sai ka küsitud B osana aga ainus tootja oli sama kes originaali toodab (ei mäleta kas LUK või Sachs) ja hindki sama. Sidur sai ka uus Valdeku kaudu ja samalt tootjalt kes originaali teeb aga natuke odavamalt kui UM-is.
Hooratta viga oli nii tuntav kui kahemassilise hooratta pooli liigutada teineteise suhtes siis uuel oli nihe u. 1cm ja katkisel 3.5cm.

Postitatud: 01.10.2005 16:28 48
Postitas priitv8
Mägilane kirjutas:Hooratas sai UM-ist, 9600.- vist oli letihind, sai ka küsitud B osana aga ainus tootja oli sama kes originaali toodab (ei mäleta kas LUK või Sachs) ja hindki sama. Sidur sai ka uus Valdeku kaudu ja samalt tootjalt kes originaali teeb aga natuke odavamalt kui UM-is.
Hooratta viga oli nii tuntav kui kahemassilise hooratta pooli liigutada teineteise suhtes siis uuel oli nihe u. 1cm ja katkisel 3.5cm.
Väga hea. Seda ma tean jah, et seda kahemassilist mujalt ei leia. Paras nuhtlus, et nii lihtne asi nagu hooratas, on ka juba tedlikult kulumaterjaliks konstrueeritud.

palju sul raha kulus selle vea eemaldamiseks

Postitatud: 01.01.2006 13:48 30
Postitas danieltina
millest sa siin rääkinud oled..

Re: E39 diisel teeb vahest imelikke liigutusi???

Postitatud: 22.04.2010 10:45 01
Postitas a520
Ehk oskab keegi ka nõu anda, kuidas seda hooratast säästa? mitte sõita on muidugi esimene variant :P aga ehk veel midagi....
Kas nt. siduri ja gaasi sujuv vahetus ilma kolksuta?(et kui liiga järsult/varakult siduri lahti päästad siis natuke järsema gaasi andmise peale käib nagu kolks - et sellist tegevust vältida).

Re: E39 diisel teeb vahest imelikke liigutusi???

Postitatud: 11.07.2010 13:04 35
Postitas a520
Probleem:
1. Jõud kadunud, sidur libiseb.
2. pidurdades piduriga või 1 ja 2 käiguga mootor hakkab lörisema/puterdama ja salongi lööb vibra sisse.

Diagnoos:
1. Sidur on läbi. (aeg teeb oma töö)
2. hoorattal on lätk sees. (aeg teeb oma töö)

Lahendus:
1. uus sidur.
2. uus kahemassiline hooratas.

Odo näit. 290000 km (võimalik et ka keritud).

Tänud ka mägilase postitustele. Nüüd tean mida ta läbi elas.

Re: E39 diisel teeb vahest imelikke liigutusi???

Postitatud: 14.07.2010 15:27 43
Postitas LANDx
Tere lugesin foorumit, aga hetkel jäigi lahtiseks mis toiming aitas vähendada mootori tühikäigu pöörete kõikumist! Minul on E39 530TDI Autom 99 ls 285000km, olen värske sõidukiomanik juba 6dat päeva, sõitnud kuskil 400km, aga panin ka tähele, et ostmise proovisõidu ajal oli kõik OK, peale ostu-müügi dok vormistamist andsin kõvasti kuuma, et ilmneksid kõiksugused vead varakult, siis hakkaski lonkama, tahhokas seda ei fikseeri, aga kuskil 700r/pm juures teeb täiesti tuntavat värinat, see eriti intevsiivne siis kui kliima sees, või vahest peale pidurdust, välja ei sure! Kui töötab tühikäigul siis vahest jääb ise järgi, vahest mitte! Foorumis oli niipalju eri toiminguid, kuid ei lugenudki välja millest võiks alustada! Külastasin ka täna Pärnu UM seal vist kõik uued töötajad ja nad pole kursis sedalaadi probleemiga! Soovitasid, et tuleksin deagnostikasse, uurivad ja testivad mis võib viga olla, ka analüüsivad, ütlesid, et nii vanadel sõidukitel soodushind u. 450kr/h
Aga jah kes oskab nõu anda, millest alustada, õpin alles autot tundma, ka kus mis asub!

Re: E39 diisel teeb vahest imelikke liigutusi???

Postitatud: 15.07.2010 10:51 57
Postitas a520
Sain just enda masina korda ja soovitan sul soojalt kogu see teema läbi lugeda, teha kuskil test sõite (nt. aeglaselt, pidurdades nii piduri kui käiguga.) ja teha märkmeid selle kohta mis su masinal ilmnevad.

Re: E39 diisel teeb vahest imelikke liigutusi???

Postitatud: 21.07.2010 08:57 42
Postitas LANDx
Nunii, selgus mure tekitaja see on Kõrgs. klapp artikkel
13517787537 hind 2766,34+km ja vahetus pidi olema päris keeruline! Pakutakse ka mingeid Itaalias valmistatud B osa, kas kellelgi on infot, kummat võib usaldada?
Ette tänades

Re: E39 diisel teeb vahest imelikke liigutusi???

Postitatud: 22.07.2010 08:20 36
Postitas LANDx
Käisin Paikusel Pärnumaal diislite deagnostiku juures, kes igapäevaselt tegeleb diislite toitesüst, pumpade pihustite deagnostikaga, hooldab ja parandab! Nimi ununes aga tel nr on 555 25200