2. leht 2-st

Postitatud: 05.03.2007 13:11 22
Postitas Meelis
--overdose-- kirjutas:
e36:
# 1995-2000 318iS/ti - 1.9 L M44B19 I4, 140 hp (104 kW)
Need andmed on vist jah nii, et kuidas üks kirjutab, nii teised kopivad ning andmed levivad.

Selle järgi minu autot ei ole üldse tehtud. 1994 aasta IS. Ja ma ei ole ainuke, enne 1995, 103kw, M42
Ning ka serviceraamatuga kaasasolnud tehasematerjal väidab vastupidist.

Postitatud: 05.03.2007 16:05 16
Postitas Raas
Interneti kW ei ole sama mis "tagumiku düno". Nagu ma siit välja olen lugenud, et 318is on etem kui 320i <-- mõlemad E36

Postitatud: 06.03.2007 11:01 05
Postitas marek555
Leidsin netist lehekülje, kus mõlemate autode testid on ära toodud. Selle järgi ei paista küll kuidagi et 318is oleks 320ist kiirem (E36 puhul). Võibolla rahulikult täristades tundub 318is päris kiire, kuid mida suuremaks kiirused lähevad, seda rohkem ta 320ist maha jääb.
Test ise siin - http://www.einszweidrei.de/

Postitatud: 06.03.2007 11:12 34
Postitas --overdose--
seda kindlasti kubatuur hakkab rolli mängima... ;)

Postitatud: 06.03.2007 12:43 29
Postitas Hans
Ma huvi pärast küsin, et kui Eesti teedel on talvel kiirusepiirang 90 km/h ja suvel osadel maanteedel kuni 110 km/h, siis ühe mootoriga saab Eesti peal sõidud tehtud ja teise mootoriga lähimast nurga peal olevast poest kaugemale pole mõtet üritadagi?

Või käib jutt linnaliiklusest ja sellest, kes esimesena järgmise foori taha jõuab? Et ninad jälle joonele panna.

Või 2L mootoriga läbid tipptunni ummiku tunduvamalt kiiremalt kui kõrvalreas olev 1,8L?