2. leht 2-st
Postitatud: 24.04.2007 08:30 45
Postitas Andrez
Check your gas cap’s gasket. If your car’s gas cap doesn’t get a proper seal, you’re going to let gas simply escape from your car. If the gasket looks old and cracked, go ahead and get a new gasket from your local auto parts store. It’ll take you less than 5 minutes and a couple of bucks to get the job done.
Selle jutu põhjal kipun ikka arvama, et bensiinipaak on suht kinnine anum. Ja susin korgi maha keeramisel on normaalne nähtus mis näitab, et süsteem on tihe.
http://www.dailyfueleconomytip.com/?p=334
Tighten up that gas cap. Gas will evaporate from your car's gas tank if it has an escape. Loose, missing or damaged gas caps cause 147 million gallons of gas to evaporate each year, according to the Car Care Council. So be sure to tighten up that gas cap each time you fuel up your car.
http://www.bankrate.com/brm/news/auto/f ... ient/5.asp
Postitatud: 24.04.2007 11:38 06
Postitas Indrek_M
Andrez kirjutas:Ja susin korgi maha keeramisel on normaalne nähtus mis näitab, et süsteem on tihe.
Selline tuksis paagikorgi tõttu "tihe süsteem" läks minul maksma uue bensiinitaseme anduri kuna bensiini kadudes paagist ja temperatuuri langedes tekkis paaki vaakum, mille tõttu paak deformeerus ja lõpuks andis kütusetasemeandur pauguga järele. Hunnik tükke ja mittenauditav bensiinihais.
Paagis ei tohi olla siiski ei vaakumit ega survet.
Postitatud: 24.04.2007 12:33 49
Postitas priitv8
Ma arvan, et kui see atsetooni lisamine vähegi aitaks saavutada alul lubatud efekte, oleks BMW-l juba ammu tehasest küljes atsetooni doseerimise süsteem. Autotootja huvid ju ei ole samad, mis kütusetootja omad, eriti praeguste heitme- ja säästmisnõuete juures.
Postitatud: 24.04.2007 12:40 17
Postitas Andrez
Indrek_M kirjutas:
Selline tuksis paagikorgi tõttu "tihe süsteem" läks minul maksma uue bensiinitaseme anduri kuna bensiini kadudes paagist ja temperatuuri langedes tekkis paaki vaakum, mille tõttu paak deformeerus ja lõpuks andis kütusetasemeandur pauguga järele. Hunnik tükke ja mittenauditav bensiinihais.
Paagis ei tohi olla siiski ei vaakumit ega survet.
Ma arvan, et sinu puhul läks asi vähe ekstreemseks. Ilmselt peab olema tuulutuse ees klapp mis laseb tekkida teatud määral survet/vaakumit, kuid selle piiri ületamisel peab klapp "järgi andma". Ehk oli sul tuulutus lihtsalt umbes? Olen näinud veokite peal, kuidas umbes tuulutuse tõttu on ümmarguste kütusepaakide otsad lohku tõmmanud.
Postitatud: 24.04.2007 12:53 31
Postitas V2ike_Suur
Andrez kirjutas:Indrek_M kirjutas:
Selline tuksis paagikorgi tõttu "tihe süsteem" läks minul maksma uue bensiinitaseme anduri kuna bensiini kadudes paagist ja temperatuuri langedes tekkis paaki vaakum, mille tõttu paak deformeerus ja lõpuks andis kütusetasemeandur pauguga järele. Hunnik tükke ja mittenauditav bensiinihais.
Paagis ei tohi olla siiski ei vaakumit ega survet.
Ma arvan, et sinu puhul läks asi vähe ekstreemseks. Ilmselt peab olema tuulutuse ees klapp mis laseb tekkida teatud määral survet/vaakumit, kuid selle piiri ületamisel peab klapp "järgi andma". Ehk oli sul tuulutus lihtsalt umbes? Olen näinud veokite peal, kuidas umbes tuulutuse tõttu on ümmarguste kütusepaakide otsad lohku tõmmanud.
Taat suutis kunagi Zhiguli paagi ca 2x väiksemaks kahandada kinnikülmunud tuulutuse tõttu. Sõitis ja imestas, et miks bensiininäit ei vähene... Siis kui lõpuks viimane tilk paagist otsa sai, oli jama kui palju. Lõpuks mingi abivalmis Kamzamees lasi kompressoriga paagi enamvähem õigesse kujusse.
Postitatud: 24.04.2007 14:29 42
Postitas BigMoneyWaste
Ma arvan, et kui see atsetooni lisamine vähegi aitaks saavutada alul lubatud efekte, oleks BMW-l juba ammu tehasest küljes atsetooni doseerimise süsteem. Autotootja huvid ju ei ole samad, mis kütusetootja omad, eriti praeguste heitme- ja säästmisnõuete juures.
Teema minu jaoks vähemalt ammendunud
Postitatud: 24.04.2007 15:17 06
Postitas pang
priitv8 kirjutas:Ma arvan, et kui see atsetooni lisamine vähegi aitaks saavutada alul lubatud efekte, oleks BMW-l juba ammu tehasest küljes atsetooni doseerimise süsteem. Autotootja huvid ju ei ole samad, mis kütusetootja omad, eriti praeguste heitme- ja säästmisnõuete juures.
sinu arvates on bmw ainuke see õige autotootja ja see mida bmw määrab on ainuke ja õige,mõtled et tänapäevases maailmas autotootjad teevad kõike selleks et näiteks auto kestaks kauem? ei tänapäeval tahetakse kasumit rohkem ja mida rohkem laguneb seda parem

sest rohkem ostetakse uusi
Postitatud: 24.04.2007 15:58 19
Postitas BigMoneyWaste
sinu arvates on bmw ainuke see õige autotootja ja see mida bmw määrab on ainuke ja õige,mõtled et tänapäevases maailmas autotootjad teevad kõike selleks et näiteks auto kestaks kauem? ei tänapäeval tahetakse kasumit rohkem ja mida rohkem laguneb seda parem sest rohkem ostetakse uusi
BMW ei puutu üldse asjasse.
Head autotootjad teevadki kõik selleks et auto kauem kestaks, sellest ka kõrgem hind ja polegi vaja niipalju müüa et kasum samasuur oleks kui pastootjatel.
Kuna pasatootjaid on nii palju ja maailmas leidub piisavalt naiivseid inimesi kes usuvad et 5=2 on sunnitud sellises ebaausas konkurentsis, ka heade autode tootjad hindu langetama=ebakvaliteetsemalt tootma et ellu jääda.
Tean isegi selliseid kes ütlevad, et mis vahet seal on 4ratast ja rool aga garantiid antakse rohkem ja odavam on ka, kuidas ta siis halb saab olla.
Aga vaata järelturgu miks maksab 5a "hea" auto samapalju kui pilukate uus. Miks liigub tänavatel romusid BMW-sid mis on 15aastased või vanemad, sellepärast et pilukate masinad on vahepeal kaks korda üles sulatatud ja uueks valatud aga ikkagi on otsad jõudnud anda.
Postitatud: 24.04.2007 16:49 08
Postitas priitv8
Ei, ma mõtlen lihtsalt seda, et need 7000 inseneri, kes seal FIZ-is istuvad, ei saa ju nii lollid olla, et sellise revolutsioonilise tehnoloogia kahe silma vahele on jätnud. Või mis Sa ise arvad?
Võtame siia juurde veel kõik ülejäänud Euroopa, USA ja Jaapani autoinsenerid. Need ka kanapimedusega löödud või?
Kui see oleks tõesti midagi põhjapanevalt revolutsioonilist, oleks see juba ka masstootmises.
PS ja mis puutub sisepõlemismootori konstrueerimisse (kütuselisand on ju otseselt just mootori tööga seotud?), siis väga palju BMW-le võrdväärseid tõesti vastu panna ei ole.
Postitatud: 24.04.2007 17:24 47
Postitas Cardo
Mõni usub Jeesust, teine Muhhamedi , kolmas segab Valget Hiinlast kokku ja kõik nad on rahul, et ikka on milleüle vaielda.
Muutmise põhjus: anna kannatust
Postitatud: 24.04.2007 21:28 36
Postitas pang
Kallis ja prestiizikas ei tähenda ,et ta veel kvaliteetne oleks, miks siis uumatel pemmidel roolilatid,turbod ja mida kõike elektroonikat lendab.Mersu peaks ka julmalt hea auto olema,kestav ja kvaliteetne,samas käib remondis tihedamini kui mõni muu auto.
Postitatud: 24.04.2007 22:00 16
Postitas Maiks
Järgmine seitsme lehekülje ila teema paistab siit tulevat. Jõudu!
Mu meelest on priitv8 õelnud juba lõpusõnad ära sellele atsetooni jamale.
Postitatud: 24.04.2007 22:16 13
Postitas priitv8
Siia lõppu meenus veel see: kui see asi midagi väärt oleks, oleks selle leiutaja ta ka patenteeritud juba. Patentidega saavad arendajad muidugi tutvust ka teha.
Postitatud: 25.04.2007 00:42 34
Postitas Ceed
no mida te siin arvate ja tuletate... teemaalgataja pidi ära testima. Last testib ja ootame tulemused ära.. enne seda pole mõtet eriti läbustada.
Postitatud: 25.04.2007 16:19 06
Postitas Tauri
Cardo kirjutas:Mõmi usub Jeesust, teine Muhhamedi , kolmas segab Valget Hiinlast kokku ja kõik nad on rahul, et ikka on milleüle vaielda.
Mõmmi kirjutatakse kahe m-ga

Postitatud: 25.04.2007 16:34 07
Postitas Ilves
See "lõhnab" nagu atsetoonimüüjate kampaania.
Esimesel lehel olevat graafik on nagu Oja Petsi poolt joonistatud igapühapäevased kõverad
Parem saatke Mythbusteritesse see teooria, on vähemalt lahe vaadata kuidas tüübid lõpuks kogu paagi atsetooni täis litsuvad ja üritavad autot raketi kombel kosmosesse saata.
Postitatud: 25.04.2007 16:38 39
Postitas Andrez
Tauri kirjutas:Cardo kirjutas:Mõmi usub Jeesust, teine Muhhamedi , kolmas segab Valget Hiinlast kokku ja kõik nad on rahul, et ikka on milleüle vaielda.
Mõmmi kirjutatakse kahe m-ga

Ja mõni kirjutatakse N'iga

Postitatud: 25.04.2007 16:53 03
Postitas Arne_P
http://peswiki.com/index.php/Directory: ... l_Additive
Samas seal allpool asuv statistika erinevate autodega siiski ju viitab sellele, et asi toimib. Ja ühegi testija autoga pole siiani midagi juhtunud. Samuti ei suuda keegi tuua ühtki veenvat põhjendust, miks see halvasti peaks mõjuma. Seega, kel huvi las testivad ära ja postitavad oma tulemused siia. Pole nagu mõtet niisama lahmida, et see ei toimi ja mootor lendab õhku

Postitatud: 25.04.2007 18:08 27
Postitas elm
Postitatud: 25.04.2007 19:49 48
Postitas Maiks
Ei näe ka mingit positiivset tulemust sel n*ssil. Koguaeg veereb atsetooni pudel, korralik lehma süstal ja väike lehter pagassis ja siis igakord tõmbad tanklas valge kitli selga ning hakkad seda jama oma auto paaki manustama.
Selle suhtkoht tõestamata tulemuse kohta ilgelt palju jama iga tankimise korral pluss veel rikutud värvkate kui peaks laristamiseks minema.
Postitatud: 25.04.2007 22:05 11
Postitas Valdek
Tauri kirjutas:Cardo kirjutas:Mõmi usub Jeesust, teine Muhhamedi , kolmas segab Valget Hiinlast kokku ja kõik nad on rahul, et ikka on milleüle vaielda.
Mõmmi kirjutatakse kahe m-ga

Nu milles Mõmmi süüdi on?
Postitatud: 25.04.2007 22:35 44
Postitas hillarr
Mulle tundub see atsetooni teema ka rohkem selline teleturu värk. Meenus kohe see tore magnetitega süsteem, mille saab ühendada kütuse pealevoolu toru ümber, mis siis magnetvälja mõjul sätib kütuse osakesed nii, et tekitavad vähem hõõrdumist, millest omakorda väiksem kütusekulu

Postitatud: 25.04.2007 22:36 54
Postitas Marko_J
M.P kirjutas:Ei näe ka mingit positiivset tulemust sel n*ssil. Koguaeg veereb atsetooni pudel, korralik lehma süstal ja väike lehter pagassis ja siis igakord tõmbad tanklas valge kitli selga ning hakkad seda jama oma auto paaki manustama.
Selle suhtkoht tõestamata tulemuse kohta ilgelt palju jama iga tankimise korral pluss veel rikutud värvkate kui peaks laristamiseks minema.
täpselt ka minu mõte, kes krt see viitsib hakata tanklas jamama mingi süstlaga ja arvutama palju nüüd bensiini läks ning palju vaja atsetooni lisada!
Tahaks ikka nagu valge inimese moodi elada, praegu niigi pean vaatama et disla püstoliga käsi väga ära ei määriks

Postitatud: 26.04.2007 00:16 28
Postitas priitv8
Kusjuures täna, olles taas suure norra keti tanklas bensiini sisse kallanud, meenus mulle kohe see teema siin. Mulle tundub, et mainitud eksperimenti juba korraldatakse, sest müüdaval bensul on ju jube atsetooni hais küljes. Vanasti lõhnas bensiin ikka hoopis teist moodi.
(Noh, vanasti oli isegi rohi rohelisem)
Postitatud: 26.04.2007 09:15 39
Postitas Kidd
Eilses Pealtnägijas väideti sellise toote kohta nagu "Võluvesi", et kui veele head sõnad peale lugeda, siis muutub vee struktuur....
Ma lugesin kütusele ka hommikul luulestusi..... sittagi ei muutunud.
Postitatud: 26.04.2007 09:18 52
Postitas Andrez
priitv8 kirjutas:Kusjuures täna, olles taas suure norra keti tanklas bensiini sisse kallanud, meenus mulle kohe see teema siin. Mulle tundub, et mainitud eksperimenti juba korraldatakse, sest müüdaval bensul on ju jube atsetooni hais küljes. Vanasti lõhnas bensiin ikka hoopis teist moodi.
(Noh, vanasti oli isegi rohi rohelisem)
Ise väidavad nad nii
http://www.statoil.ee/parem2.php?03526230132203883
Postitatud: 26.04.2007 15:50 30
Postitas Aare
Tighten up that gas cap. Gas will evaporate from your car's gas tank if it has an escape. Loose, missing or damaged gas caps cause 147 million gallons of gas to evaporate each year, according to the Car Care Council. So be sure to tighten up that gas cap each time you fuel up your car.
http://www.bankrate.com/brm/news/auto/f ... ient/5.asp[/quote]
iRW
Tüüpiline näide statistilisest demagoogiast. Kui nüüd liita kokku bensiinikadu kurguni täis tankimisest, siis saame sama numbri kindlasti 500 miljonilt. Kui millegi vajadust on vaja tõestada, siis kõige kasulikum on liita kogu maailma andmed kokku ja saame muljeltavaldavalt suure arvu.
BMW-l on muidu suletud tüüpi bensiinipaak, kus ei aura midagi. Paisumise kompenseerimiseks on paisupaak.