2. leht 2-st

Postitatud: 21.11.2006 18:37 09
Postitas veider
toom kirjutas:Pingutusmomendil on tähtsust. Aga keegi ei saa ju sulle seda ütelda , kuna sa pole mootoritüüpi kirjutanud, pingutusmoment erineb 12 ja 24 klappi isenditel.
mootor 24v, järelikult pean ikkagi mingite kindlate njuutonmeetritega kinni tõmbama mis on kõigi 8 poldi suhtes võrdsed :!:

Postitatud: 21.11.2006 21:10 25
Postitas kapa
rattapolte tõmbad ka 75 nm 100 nm 150 nm ja 200nm ? ( eeldades et kasutad dünovõtit)

Postitatud: 21.11.2006 21:15 53
Postitas toom
Autodata näitab pingutusmomentideks 113-130 Nm. Niiet, kui väga soovi, siis võid need 8 polti sinna vahemikku ära mahutada.

Postitatud: 21.11.2006 22:27 53
Postitas veider
toom kirjutas:Autodata näitab pingutusmomentideks 113-130 Nm. Niiet, kui väga soovi, siis võid need 8 polti sinna vahemikku ära mahutada.
Tänan

Postitatud: 21.11.2006 22:30 26
Postitas veider
kapa kirjutas:rattapolte tõmbad ka 75 nm 100 nm 150 nm ja 200nm ? ( eeldades et kasutad dünovõtit)
Eip tunde järgi, kuid väljendasin end tsipake valesti probleem ongi selles, et mul ei ole jõuvõtit ja lootsin, et kui tõmban tunde järgi täiega kinni siis saan sellega ühelepoole, aga võta näpust...ikkagi nihkub kogu asjandus kuna keerme liimi tuleks kah vahele toppida :?

Postitatud: 21.11.2006 22:57 29
Postitas Kristjan_K
kapa kirjutas:rattapolte tõmbad ka 75 nm 100 nm 150 nm ja 200nm ? ( eeldades et kasutad dünovõtit)
Rattapolt käib kinni 110-130nm -iga ja soovituslikult tuleks selle jaoks tõesti dünovõtit kasutada!