to: jannomar
Postitatud: 27.12.2006 23:31 56
anna teada kui sa enda vea korda saad. mul sama jama , asjad vahetatud ikka põlevad.
Toksisin kuhugi rehvimäärajasse sisse ja vastus oli 17" velje peale: ette 235/45 ja taha 255/40. Neil peaks ju ka mingi vahe sisse tulema!? Praegu said veel alla ostetult all olnud kummid: ees 215/xx, taga 235/40. Ootan Saksast tagasillale 255/40- lisi, ette kuram tagumisi panna ei taha(tsipa kulunud moega), siis võib küll midagi kuskil kokku joosta.wasp kirjutas:loomulikult on viga rehvides. automaatkast keeldub isegi käiguvahetamast kui on erinevad rehvid samuti keeldub töötamast püsikiiruse hoidja. kogetud asi , nimelt sai alla pandud tagavara rehv mis teise mõõduga ja auto keeldus eelnevate vigadega töötamast.hiljem kõik jälle ok.
Nii UMi diagnoos: Esimene parem rattalaager, kuna info pidi sealt andurile tulem.Holari kirjutas:Äkki on sellise asja kohta kah kellelgi diagnoos olemas (pole jõudnud veel UMi) Et sõidu ajal, alati, kui pidurdad aj kiirus jääb väiksemaks, hakkab ABS tööle(põriseb).Korra hakasid ka tuled põlema, aga kustusid peale taaskäivitust ära.
Arvata on. DSC üldse näpib kõiki 4 pidurit. Ainult tagapiduritega töötab ASC+T.aise kirjutas:kas see on loll jutt, et DSC saab panna tööle sedasi, et poob mootorit selle asemel, et tagapidureid näpib?
http://www.bimmerboard.com/forums/posts/131049priitv8 kirjutas:Arvata on. DSC üldse näpib kõiki 4 pidurit. Ainult tagapiduritega töötab ASC+T.aise kirjutas:kas see on loll jutt, et DSC saab panna tööle sedasi, et poob mootorit selle asemel, et tagapidureid näpib?
Mootori piiramine vähendab veomomenti, piduritega imiteeritakse difrilukku (ainult kiirustel <40km/h!) ja DSC puhul korrigeeritakse ka liikumistrajektoori.
Osadel DSC-del oli küll võimalik mingi kaheastmeline väljalülitamine, aga see oli vist ainult M-mudelitel.
siiski on mingi teine variant. kahju, et see auto suretamisel maha läheb ainult.Tinavile kirjutas:http://www.bimmerboard.com/forums/posts/131049priitv8 kirjutas:Arvata on. DSC üldse näpib kõiki 4 pidurit. Ainult tagapiduritega töötab ASC+T.aise kirjutas:kas see on loll jutt, et DSC saab panna tööle sedasi, et poob mootorit selle asemel, et tagapidureid näpib?
Mootori piiramine vähendab veomomenti, piduritega imiteeritakse difrilukku (ainult kiirustel <40km/h!) ja DSC puhul korrigeeritakse ka liikumistrajektoori.
Osadel DSC-del oli küll võimalik mingi kaheastmeline väljalülitamine, aga see oli vist ainult M-mudelitel.
See on täpselt vastupidine Sinu poolt esialgu küsitule.aise kirjutas:siiski on mingi teine variant. kahju, et see auto suretamisel maha läheb ainult.