E32 läks keema.. R6 mootor
E32 läks keema.. R6 mootor
Mure selline, et täna hommikul hakkasin sauelt tallinna poole sõitma ja kuulsin kahtlast häält, et nagu ventika rihm libiseks kord tegi häät kord mitte jõudes Pärnu mnt -le hääl kadus ja kõik oli normaalne.... kuid Laagris äkki kompuuter ütles et jahutusvedeliku temp kõrge ! Oli tõepoolest sinna pea punaseni osuti liikunud... jätsin auto seisma ja sealt paagi ülejooksu torust jooksis tosooli vähe välja ! mootor oli jahtunud proovisin edasi sõita kuid mingi kilometir pärast jälle hakkas keema
Ah jah auto ei läinud soojaks kah üldse kuigi, tavaliselt selle aja peale saab juba mütsi ja kindad pest/käest ära võtta
oskab keegi nõu anda ? milels võib asi olla ? veepump ?
Ah jah auto ei läinud soojaks kah üldse kuigi, tavaliselt selle aja peale saab juba mütsi ja kindad pest/käest ära võtta
oskab keegi nõu anda ? milels võib asi olla ? veepump ?
Viimati muutis E32, 11.03.2005 12:37 07, muudetud 1 kord kokku.
E32 V12
jajah.. ikka soovitatakse enne suuremaid külmasid vahel saada sooja garaazi et ära kuivaksid strateegilised kohad vältimaks selliseid õnnetusi..(endal kah paraku isiklik automaja puudub kuid tööjuures korra nädalas ikka saab masina üles sulatada) üks sõber mul käib näituseks vanematel korra nädalas külas just sel põhjusel et neil seal soe garaazh
GAY.. Girls Are Yummy
minu hinnangul viitab jahutusvedeliku külmumisele (süldistumisele)radiaatorites. Mul oli sama juhtum: http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... highlight=
Küsiks huvi pärast, kas tegu on hiljuti eestisse saabunud masinaga ja ühtegi tõsist talve pole üle elanud?
Küsiks huvi pärast, kas tegu on hiljuti eestisse saabunud masinaga ja ühtegi tõsist talve pole üle elanud?
Veepump on pees.
Jälgi pumpa töötava mootoriga (natuke gaasi anda). Arvatavasti hakkab tilkuma. Tal on all kontrollauk, et kui tihend läbi laseb, siis hakkab välja tilkuma. Sellest ka tosoolikadu.
Rihm libises seepärast, et laagrid hakkavad kinni jääma. Mul oli ka kunagi sedasi, et hommikul vilistas natuke rihmaga. Ükskord jääb kinni suure pauguga (kui tiivik plokki või pumbakorpust ükskord katsub) ja siis on valma.
Hea uudis on see, et arvatavasti on uus Kolbenschmidti pump Aaves kohe riiulis ja maksab see 535 krooni ainult
Tiivikujutte ärge rääkige, see pole mingi tatine M50, mis sedasi laguneb...
Jälgi pumpa töötava mootoriga (natuke gaasi anda). Arvatavasti hakkab tilkuma. Tal on all kontrollauk, et kui tihend läbi laseb, siis hakkab välja tilkuma. Sellest ka tosoolikadu.
Rihm libises seepärast, et laagrid hakkavad kinni jääma. Mul oli ka kunagi sedasi, et hommikul vilistas natuke rihmaga. Ükskord jääb kinni suure pauguga (kui tiivik plokki või pumbakorpust ükskord katsub) ja siis on valma.
Hea uudis on see, et arvatavasti on uus Kolbenschmidti pump Aaves kohe riiulis ja maksab see 535 krooni ainult
Tiivikujutte ärge rääkige, see pole mingi tatine M50, mis sedasi laguneb...
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
tundub jah et laagrid hakkavad kinni jääma, nüüd auto seisis päevotsa panin just käima külma mootoriga ja jälle vilistab ! käega tõmbad ringi veepumpa liigub väga väga raskelt ja kui käima paned mootori tõmbab ringi küll, kuid rihm vilistab jälle.... kui mootor soojaks läks ei siis seda probleemi ei olnud
http://www.autoosad.ee -s veepump 440 krooni või on Aare pakutud Kolbenschmidti pump parem
vallasin jahutusvedleiku juurde ja käiva mootriga vaatasin, kui vähe gaasi anda, kas ei peaks vesi liikuma või vett ringi tõmbama kui pump terve ? minul igaljuhul ei teinud midagi
http://www.autoosad.ee -s veepump 440 krooni või on Aare pakutud Kolbenschmidti pump parem
vallasin jahutusvedleiku juurde ja käiva mootriga vaatasin, kui vähe gaasi anda, kas ei peaks vesi liikuma või vett ringi tõmbama kui pump terve ? minul igaljuhul ei teinud midagi
E32 V12