Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Minu käes siis 745iA -84, aga see varsti emexis . Sõbral ka 745 aga see kap. remondis hetkel. Teise sõbra käes 728 -83, ning 745, millel turbo vahelt ära võetud.
Tegelikult on nad originaalis kõik pritsungi(i) ja automaatkastiga(A) ehk siis tegemist on ARK veaga
Mul on nüüd manuaalne kast
Ma näen esimest korda sellist tüüpi(loe: nii vana) spidokat ja ei oska aidata. Uuematel kipub patareist välja tulev hape trükiplaati näksima ja siis oleks lihtne.
Aasta siis oli vast 96 või 97 kui Kadaka autoturul müüdi Saksast toodud e23, 725i-d, rohkem pole küll kunagi silma hakanud.
Toodeti neid väga vähe, ei teagi täpselt, mis suunitlusega. Kuulnud olen kõlakat, et riigiametitele toodeti spetsiaalselt. Kes täpselt teab, võiks öelda.
vazrider kirjutas:e23 725 tehti kõrgete mootori kubatuurimaskuga maade jaoks väga vähesel määral.
Sul täitsa õigus jah, tehti neid siis riikidele, kus üle 2,5l motoga masinad kangema maksu alla läksid. Toodeti kokku 921 tk (Google aitas) ja vähemalt üks neist on kindlasti Eestiski olnud.