Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
nimelt juhtus siis selline asi, et sõitsin ilusti tee peal ja järsku kuulen, et auto tegi nagu kummalist müra vms ja tahokas ka nagu tegi sellise üles-alla kõikumise ja siis kohe peale seda viskas aku märgi põlema ja auto suri sõitmise pealt välja. peale seda enam ei käivitu, käiasin tükk aega siis oli julm bensiini hais üleval. ja kui käiad siis minuarust teeb ka sellist kummalist häält, mitte nagu tavaliselt tegi.
on kellelgi kogemusi või oskab öelda kust viga otsida vms?
Aga kõik hambad ka ikka selle küljes? Rihma küljes siis. Rihma võib ka lihtsalt üle visata, kui pinguti ära suri. Esimene tunnus, et rihm on üle käinud või katki on kompressiooni puudumine, kas kõikides silindrites või osaliselt.
hm, krt ma ei ole eriline autospets, siiamaani olen sedasi hakkama saanud, et pole nagu midagi suurt putitamist vaja läinud. aga mismoodi ma siis aru saan seda kompressiooni värki, st. kui kompressioon puudub? näiteks siis, kui käik sisse ja käib suht kergelt edasi kui lükata või mismoodi?
siin paides vist pole ka kedagi kes jagaks sellist asja, ühes töökojas käisin muret kurtmas siis seal ka algul öeldi et vaata ega rihm katki pole. ja siis hiljem öeldi et diagnosti mine.
Kompressiooni mõõdetakse kompressomeetriga .
No kontrolli kasvõi nii, et võtad õlikorgi maha ja vaatad kas käib nukkvõll ringi Kui ei käi siis rihm, samas kui on rihma üle visanud siis tuleb ka teine hääl käivitamisel.
No seal on see paganama kool, mis iganes ta nimi ongi, õpetatakse seal autoasjandust, diagnostikat ja muud värki m inu teada. Kui sa Türilt Viljandi peale lähed, siis Säreveres sõidad üle jõe, aga ei keera Pärnu/Vändra peale, vaid lased suts edasi ja minu meelest on mõnikümmend meetrit peale risti kohe ka kool.
AARE530 kirjutas:No seal on see paganama kool, mis iganes ta nimi ongi, õpetatakse seal autoasjandust, diagnostikat ja muud värki m inu teada. Kui sa Türilt Viljandi peale lähed, siis Säreveres sõidad üle jõe, aga ei keera Pärnu/Vändra peale, vaid lased suts edasi ja minu meelest on mõnikümmend meetrit peale risti kohe ka kool.
see on türi tehnika ja- maamajanduskool aga sellel pole enam tähtsust, sest rihm on ikkagi katki ja klapid laes. tuleb siis uus mootor otsida ja vahetus lasta teha
diislijoodik kirjutas:Nendel, nn uutel on eranditult nukkvõllid p..s. Kui p..s võlliga koostad, lendab rihm peatselt uuesti.
mis sa siis soovitad? tutika auto osta või? nii rikas ma kahjuks pole. sinu jutust saan ma pmst nii aru et kui ostan kasutatud bmw või selle mootori siis nukkvõll vaja eranditult kõigil välja vahetada?
diislijoodik kirjutas:M40 mootoritel on kahjuks nukkvõlli probleem krooniline tõbi. Viimasel ajal on selgunud ka, et M20 mootorite võllid on nutused. Kust sa raha leiad, et auto korda teha, pole minu mure. Sellel põhjusel, et vanade masinatega ei taheta riskida ja jamada, liisitakse uusi autosid. Või pane uus nukkvõll nagu sai ennist öeldud ja ära podise. Plokikaas M40 mootoril maha võtta on paari tunni töö- selleks pole mõtet küll "uut" mootorit ostma joosta. Kui käed persest välja ei kasva ja abinõu leiad, pane kõverate klappide asemel sirged sisse ja kaas tagasi. Nukkvõlli rihmaratta jaoks on ka vaja abinõud. Ja kui ta juba lahti kiskusid, pane ka uus veepump, termostaat ja pingutusriullikud- saad mõned aastad nende õnnetute asjade resursi jagu muretult sõita.
Misse remont ikka niiväga maksab.
Rihm mõnisada krooni, rullid ka, kokku tonni ringis. Plokikaane tihend, klapikambrikaane tihend kah. Paar klappi ca 100 kr/tk, ega nad kõik vast kõveraks ei läinud kui just täisgaasi pealt ei lennanud.
Päevake tööd ja valmis. Arve koos tööga ehk 4K.
No kui siis nukkvõll ka osutub nutuseks, siis see maksab vast paar-kolm tuhat koos nookuritega.
Mis hinnaga need "uued" mootorid on ja mis vahetus maksab? Ilmselt ei tule odavam, sest nukka kaebab uus ka. Rihm ja rullid tuleb ka nagunii uued panna, et varsti sama ei juhtuks.
Sõbral sama mootoriga e36, tal samamoodi rihm läks katki. Ise võttis kaane maha ning viis koos uute klappide ja vidinatega tegemisse. Nukka ja tõukureid ei vahetanud. Kokku läks arve ka mingi 4-5k, uut räime ei ole vast mõtet omale soetada
diislijoodik kirjutas:
See kaane "tegemine" on 1 paras õhumüümine. Täiesti piisava tulemuse saab, kui pista kõverate klappide asemele sirged klapid sisse (kõige suuremaks mureks on vedrude kokkupigistaja leidmine) ja poes müüdava pastaga mõned tiirud trelliga klappe keerutada edasi-tagasi (vaja jupp kummivoolikut klapisääre külge). Nukvõll ja nookurid tuleb asendada kui vähedegi nukkadel sööbimisjägi näha- võllil on pindkarastus sügavusega 0,1-0,2mm.
EDIT: Pole mina ka elus ühtegi kaant lihvinud ja pedereerinud (tänavasõidu autod), millel kaas maha käinud. Neid on olnud ikka väga mitmeid kümneid uhkelt ja kõik on pädevalt käima hakanud ja käivad ilmselt siiani.
Midagi pole seal "teha". Uued klapid sisse, mis kõverad, tihendijäänused pindadelt maha ja peale tagasi. Mingit kosmoseteadust ei ole.
Viimati muutis eero, 08.07.2008 01:08 31, muudetud 1 kord kokku.
täisgaasi peal jah ei juhtunud see asi, mingi 40-60km/h oli sees ehk, juhtus see siin enne paidet natuke - täpsemalt mäos seal apelsinimaja juures kus saab paide poole ära keerata, niiet hoog väga suur ei olnud selles suhtes. aga eks lähipäevil siis näis mis saama hakkab.
Sorry!! Minu viga selleks sai jah rakis tehtud, aga seda polnud ka keeruline teha. Kui natuke rauast manti garaasinurgas vedeleb, saab see tehtud 15minutiga:)
viisin siis täna auto ära. kõik vaja välja vahetada seal mis eelpool mainitud pmst, nukkvõlli kohta ei tea veel. aga ei tea mis selle autoga tehtud on kuna helistati tagasi ja öeldi et õli on ka sees vist ära põlenud vms et mootor seest nii tagine.