E36 suri sõidu pealt välja
- darkie
- Huviline
- Postitusi: 4286
- Liitunud: 28.10.2006 14:48 26
- Peamine sõiduk: 750iL
- Asukoht: Kesk-Eesti
E36 suri sõidu pealt välja
nimelt juhtus siis selline asi, et sõitsin ilusti tee peal ja järsku kuulen, et auto tegi nagu kummalist müra vms ja tahokas ka nagu tegi sellise üles-alla kõikumise ja siis kohe peale seda viskas aku märgi põlema ja auto suri sõitmise pealt välja. peale seda enam ei käivitu, käiasin tükk aega siis oli julm bensiini hais üleval. ja kui käiad siis minuarust teeb ka sellist kummalist häält, mitte nagu tavaliselt tegi.
on kellelgi kogemusi või oskab öelda kust viga otsida vms?
on kellelgi kogemusi või oskab öelda kust viga otsida vms?
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5629
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5629
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
- darkie
- Huviline
- Postitusi: 4286
- Liitunud: 28.10.2006 14:48 26
- Peamine sõiduk: 750iL
- Asukoht: Kesk-Eesti
hm, krt ma ei ole eriline autospets, siiamaani olen sedasi hakkama saanud, et pole nagu midagi suurt putitamist vaja läinud. aga mismoodi ma siis aru saan seda kompressiooni värki, st. kui kompressioon puudub? näiteks siis, kui käik sisse ja käib suht kergelt edasi kui lükata või mismoodi?
siin paides vist pole ka kedagi kes jagaks sellist asja, ühes töökojas käisin muret kurtmas siis seal ka algul öeldi et vaata ega rihm katki pole. ja siis hiljem öeldi et diagnosti mine.
siin paides vist pole ka kedagi kes jagaks sellist asja, ühes töökojas käisin muret kurtmas siis seal ka algul öeldi et vaata ega rihm katki pole. ja siis hiljem öeldi et diagnosti mine.
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11703
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
No seal on see paganama kool, mis iganes ta nimi ongi, õpetatakse seal autoasjandust, diagnostikat ja muud värki m inu teada. Kui sa Türilt Viljandi peale lähed, siis Säreveres sõidad üle jõe, aga ei keera Pärnu/Vändra peale, vaid lased suts edasi ja minu meelest on mõnikümmend meetrit peale risti kohe ka kool.
- darkie
- Huviline
- Postitusi: 4286
- Liitunud: 28.10.2006 14:48 26
- Peamine sõiduk: 750iL
- Asukoht: Kesk-Eesti
see on türi tehnika ja- maamajanduskool aga sellel pole enam tähtsust, sest rihm on ikkagi katki ja klapid laes. tuleb siis uus mootor otsida ja vahetus lasta tehaAARE530 kirjutas:No seal on see paganama kool, mis iganes ta nimi ongi, õpetatakse seal autoasjandust, diagnostikat ja muud värki m inu teada. Kui sa Türilt Viljandi peale lähed, siis Säreveres sõidad üle jõe, aga ei keera Pärnu/Vändra peale, vaid lased suts edasi ja minu meelest on mõnikümmend meetrit peale risti kohe ka kool.
tänud, kes vastasid/aitasid.
- darkie
- Huviline
- Postitusi: 4286
- Liitunud: 28.10.2006 14:48 26
- Peamine sõiduk: 750iL
- Asukoht: Kesk-Eesti
mis sa siis soovitad? tutika auto osta või? nii rikas ma kahjuks pole. sinu jutust saan ma pmst nii aru et kui ostan kasutatud bmw või selle mootori siis nukkvõll vaja eranditult kõigil välja vahetada?diislijoodik kirjutas:Nendel, nn uutel on eranditult nukkvõllid p..s. Kui p..s võlliga koostad, lendab rihm peatselt uuesti.
diislijoodik kirjutas:M40 mootoritel on kahjuks nukkvõlli probleem krooniline tõbi. Viimasel ajal on selgunud ka, et M20 mootorite võllid on nutused. Kust sa raha leiad, et auto korda teha, pole minu mure. Sellel põhjusel, et vanade masinatega ei taheta riskida ja jamada, liisitakse uusi autosid. Või pane uus nukkvõll nagu sai ennist öeldud ja ära podise. Plokikaas M40 mootoril maha võtta on paari tunni töö- selleks pole mõtet küll "uut" mootorit ostma joosta. Kui käed persest välja ei kasva ja abinõu leiad, pane kõverate klappide asemel sirged sisse ja kaas tagasi. Nukkvõlli rihmaratta jaoks on ka vaja abinõud. Ja kui ta juba lahti kiskusid, pane ka uus veepump, termostaat ja pingutusriullikud- saad mõned aastad nende õnnetute asjade resursi jagu muretult sõita.
Asjalik jutt
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5629
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Misse remont ikka niiväga maksab.
Rihm mõnisada krooni, rullid ka, kokku tonni ringis. Plokikaane tihend, klapikambrikaane tihend kah. Paar klappi ca 100 kr/tk, ega nad kõik vast kõveraks ei läinud kui just täisgaasi pealt ei lennanud.
Päevake tööd ja valmis. Arve koos tööga ehk 4K.
No kui siis nukkvõll ka osutub nutuseks, siis see maksab vast paar-kolm tuhat koos nookuritega.
Mis hinnaga need "uued" mootorid on ja mis vahetus maksab? Ilmselt ei tule odavam, sest nukka kaebab uus ka. Rihm ja rullid tuleb ka nagunii uued panna, et varsti sama ei juhtuks.
Niiet minu 5 senti sulle.
Eero
Rihm mõnisada krooni, rullid ka, kokku tonni ringis. Plokikaane tihend, klapikambrikaane tihend kah. Paar klappi ca 100 kr/tk, ega nad kõik vast kõveraks ei läinud kui just täisgaasi pealt ei lennanud.
Päevake tööd ja valmis. Arve koos tööga ehk 4K.
No kui siis nukkvõll ka osutub nutuseks, siis see maksab vast paar-kolm tuhat koos nookuritega.
Mis hinnaga need "uued" mootorid on ja mis vahetus maksab? Ilmselt ei tule odavam, sest nukka kaebab uus ka. Rihm ja rullid tuleb ka nagunii uued panna, et varsti sama ei juhtuks.
Niiet minu 5 senti sulle.
Eero
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5629
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
diislijoodik kirjutas: See kaane "tegemine" on 1 paras õhumüümine. Täiesti piisava tulemuse saab, kui pista kõverate klappide asemele sirged klapid sisse (kõige suuremaks mureks on vedrude kokkupigistaja leidmine) ja poes müüdava pastaga mõned tiirud trelliga klappe keerutada edasi-tagasi (vaja jupp kummivoolikut klapisääre külge). Nukvõll ja nookurid tuleb asendada kui vähedegi nukkadel sööbimisjägi näha- võllil on pindkarastus sügavusega 0,1-0,2mm.
EDIT: Pole mina ka elus ühtegi kaant lihvinud ja pedereerinud (tänavasõidu autod), millel kaas maha käinud. Neid on olnud ikka väga mitmeid kümneid uhkelt ja kõik on pädevalt käima hakanud ja käivad ilmselt siiani.
Midagi pole seal "teha". Uued klapid sisse, mis kõverad, tihendijäänused pindadelt maha ja peale tagasi. Mingit kosmoseteadust ei ole.
Viimati muutis eero, 08.07.2008 01:08 31, muudetud 1 kord kokku.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT