E46 airbabi tuli läks põlema
E46 airbabi tuli läks põlema
Käisin siis eile lilli ostmas ja jätsin lapsed autosse ja seal nad mässasid ja kui tagasi tulin (olin jätnud ka käigu sisse) Panin auto tööle muidugi käiku välja ei võtnud auto suri jälle välja siis kohe tööle jälle ja siis jäigi airbagi tuli põlema. Kas siis lapsed mässasid seal midagi või see et autot niimoodi käivitasin? Eriti ei usu aga ...
Kui keegi teab midagi siis abi tere tulnud!!Tahaks selle mure eest saada.
Kui keegi teab midagi siis abi tere tulnud!!Tahaks selle mure eest saada.
See peaks olema see istmematt, mis asetseb siis kõrvalistuja istmes ja tunnetab siis, kas seal istutakse või mitte. Oleneb kus asud, sellest ka diagnostika koht.
Aga ennem mingeid oletusi vist tasuks jah diagnostika teha. Seal võib ka miskit muud olla. Võib-olla polegi otseselt miskit viga, aga selle käivituse tagajärjel luges endale miskise veakoodi sisse ja aitab selle kustutamine lihtsalt. Kuna võib-olla tegeliku viga ei eksisteerigi- elektroonika
Aga ennem mingeid oletusi vist tasuks jah diagnostika teha. Seal võib ka miskit muud olla. Võib-olla polegi otseselt miskit viga, aga selle käivituse tagajärjel luges endale miskise veakoodi sisse ja aitab selle kustutamine lihtsalt. Kuna võib-olla tegeliku viga ei eksisteerigi- elektroonika
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
Ise elan Viimsis ,seega andke teada kus lähim diagnost ja äkki teab ka tel. nr.Cert85 kirjutas:See peaks olema see istmematt, mis asetseb siis kõrvalistuja istmes ja tunnetab siis, kas seal istutakse või mitte. Oleneb kus asud, sellest ka diagnostika koht.
Aga ennem mingeid oletusi vist tasuks jah diagnostika teha. Seal võib ka miskit muud olla. Võib-olla polegi otseselt miskit viga, aga selle käivituse tagajärjel luges endale miskise veakoodi sisse ja aitab selle kustutamine lihtsalt. Kuna võib-olla tegeliku viga ei eksisteerigi- elektroonika
-
- Huviline
- Postitusi: 2548
- Liitunud: 05.09.2007 21:54 36
- Peamine sõiduk: Alltrack
- Asukoht: Tallinn
Truumu teeb jah diagnosti, aga kui andur istmepadja andur ikka katki ja uut ei taha osta, siis välja progeb ikkagi Patric. Seega võiks aja kokkuhoiu mõttes kohe sinna minna Ma ei hakanud 3000.- vahetust ette võtma, kuna liiga õrn on see padja-süsteem ning pole nii rikas, et üle kuu neid vahetada.
P.S. kui tuli põleb, ei tööta ükski bag
P.S. kui tuli põleb, ei tööta ükski bag
Milleks need siis autole on pandud? Progeme aina asju välja ja riskime eludega? Ei näe nagu asjal mingit ideed ja siiamaani ei ole saanud ühelgi autol sellest padjast jagu.MartenL kirjutas:Truumu teeb jah diagnosti, aga kui andur istmepadja andur ikka katki ja uut ei taha osta, siis välja progeb ikkagi Patric. Seega võiks aja kokkuhoiu mõttes kohe sinna minna Ma ei hakanud 3000.- vahetust ette võtma, kuna liiga õrn on see padja-süsteem ning pole nii rikas, et üle kuu neid vahetada.
P.S. kui tuli põleb, ei tööta ükski bag
Kust leiab patricu andmed?MartenL kirjutas:Truumu teeb jah diagnosti, aga kui andur istmepadja andur ikka katki ja uut ei taha osta, siis välja progeb ikkagi Patric. Seega võiks aja kokkuhoiu mõttes kohe sinna minna Ma ei hakanud 3000.- vahetust ette võtma, kuna liiga õrn on see padja-süsteem ning pole nii rikas, et üle kuu neid vahetada.
P.S. kui tuli põleb, ei tööta ükski bag
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
Ma ei saa aru miks on vaja selliseid summasid maksta. Mati andur on 1314.- krooni (just ostsin) ja ongi nii. Ylej22nud teed ise. Mina plaanin küll. Samast murest saab ka minu e46 328 teemast lugeda.MartenL kirjutas:Truumu teeb jah diagnosti, aga kui andur istmepadja andur ikka katki ja uut ei taha osta, siis välja progeb ikkagi Patric. Seega võiks aja kokkuhoiu mõttes kohe sinna minna Ma ei hakanud 3000.- vahetust ette võtma, kuna liiga õrn on see padja-süsteem ning pole nii rikas, et üle kuu neid vahetada.
P.S. kui tuli põleb, ei tööta ükski bag
E39 525 iA Sedaan
http://www.templiryytel.eu
http://www.templiryytel.eu
- juka
- Huviline
- Postitusi: 47
- Liitunud: 24.08.2006 14:50 24
- Peamine sõiduk: BMW E46 TURBOTRAKTOR
- Asukoht: IDA-VIRU
kõige lihtsam probleemi lahendus - panna kõrvalistuja matti "emulaator". Maksab sada krooni. Ja siis kustutada SRS plokki vead (veel sada krooni). Emulaatoriga auto mõtleb et kõrvalistuja on alati kohal, see tähendab et kõrvalistajate padjad töötavad avarii korral igal juhul. Mul ned emulaatorid olemas, kirjutage PS'i. Aga kui oskate enam-vähem elektroonikas, võite emulaatori ise teha, skeem on lihtne.
no rules just fun
E46 2002 TURBOTRAKTOR
E46 2002 TURBOTRAKTOR
kui maksab 1314.- siis mõttekas ikkagi osta see andur,pole just nii suur summa aga kas saab ikka ise vahetada? Ja pärast peab vist ikka diagnostikasse minema?siim_s kirjutas:Ma ei saa aru miks on vaja selliseid summasid maksta. Mati andur on 1314.- krooni (just ostsin) ja ongi nii. Ylej22nud teed ise. Mina plaanin küll. Samast murest saab ka minu e46 328 teemast lugeda.MartenL kirjutas:Truumu teeb jah diagnosti, aga kui andur istmepadja andur ikka katki ja uut ei taha osta, siis välja progeb ikkagi Patric. Seega võiks aja kokkuhoiu mõttes kohe sinna minna Ma ei hakanud 3000.- vahetust ette võtma, kuna liiga õrn on see padja-süsteem ning pole nii rikas, et üle kuu neid vahetada.
P.S. kui tuli põleb, ei tööta ükski bag
Varsti kavatsen tegema hakata ja kindlasti kirjutan sellest ka oma teemas. Veakoodi v6in Sul ise 2ra kustutada. Anna teada. Lepime kokku. Mati vahetuseks tuleb ilmselt tool v2lja v6tta. Eks n2is..ristokru kirjutas:kui maksab 1314.- siis mõttekas ikkagi osta see andur,pole just nii suur summa aga kas saab ikka ise vahetada? Ja pärast peab vist ikka diagnostikasse minema?siim_s kirjutas:Ma ei saa aru miks on vaja selliseid summasid maksta. Mati andur on 1314.- krooni (just ostsin) ja ongi nii. Ylej22nud teed ise. Mina plaanin küll. Samast murest saab ka minu e46 328 teemast lugeda.MartenL kirjutas:Truumu teeb jah diagnosti, aga kui andur istmepadja andur ikka katki ja uut ei taha osta, siis välja progeb ikkagi Patric. Seega võiks aja kokkuhoiu mõttes kohe sinna minna Ma ei hakanud 3000.- vahetust ette võtma, kuna liiga õrn on see padja-süsteem ning pole nii rikas, et üle kuu neid vahetada.
P.S. kui tuli põleb, ei tööta ükski bag
E39 525 iA Sedaan
http://www.templiryytel.eu
http://www.templiryytel.eu
- teritaja
- Huviline
- Postitusi: 26
- Liitunud: 19.12.2003 11:00 21
- Peamine sõiduk: f11 xdrive
- Asukoht: võru-tartu
kellel on istmemat katki ning tinutuskolb käes seisab saab 2 eegiga asja korda.
http://web.archive.org/web/200312062251 ... caros.html
toonitan muidugu üle:
*üksi sõites avarii korral tuleb ka kõrvalistuja padi lahti
*mitte mingil juhul lapse turvatooli esiistmele panna
ise paigaldasin eelmine nädal antud viguri külge, bagi tuli kustus peale külge ühendamist ära ning mina rahul. tevalos maksid need 3 jubinat 2eeki.
edu
http://web.archive.org/web/200312062251 ... caros.html
toonitan muidugu üle:
*üksi sõites avarii korral tuleb ka kõrvalistuja padi lahti
*mitte mingil juhul lapse turvatooli esiistmele panna
ise paigaldasin eelmine nädal antud viguri külge, bagi tuli kustus peale külge ühendamist ära ning mina rahul. tevalos maksid need 3 jubinat 2eeki.
edu
Nagu paistab, siis 2 100oomist takistit ja 1N4001 diood ning ongi kõik. Päris lihtne asjake.
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
Aga mõelge enne selle emuleerimise tegemist kõvasti järele. Kas te suvatsete autot kunagi müües sellest nikerdisest ka järgmisele ostjale rääkida.
Või kui masin läheb üldse kuskile müügimehe kätte müüki, kes selliseid asju kindlasti ei maini.
Lihtsalt kui kunagi mõni mees paneb kõrvalistuja toolile lapse turvatooli ja see peale kokkupõrget tagaaknasse lendab peaks ikka selle "second süsteemi" aretajal endal **** tunne küll olema.
Sama asi praktiliselt. Olen sõitnud pool aastat autoga, millel turvapadjad tegelikult ei ole kunagi töötanud. Seda ma age ei teadnud, kuna mingi svamm "second süsteem" oli aretatud.
Keiss ju suht sama. Müüja ei rääkinud asjast midagi.
Nii et kui kindel ei ole siis soovitan asja ilusti ja korrektselt korda teha(lasta).
Või kui masin läheb üldse kuskile müügimehe kätte müüki, kes selliseid asju kindlasti ei maini.
Lihtsalt kui kunagi mõni mees paneb kõrvalistuja toolile lapse turvatooli ja see peale kokkupõrget tagaaknasse lendab peaks ikka selle "second süsteemi" aretajal endal **** tunne küll olema.
Sama asi praktiliselt. Olen sõitnud pool aastat autoga, millel turvapadjad tegelikult ei ole kunagi töötanud. Seda ma age ei teadnud, kuna mingi svamm "second süsteem" oli aretatud.
Keiss ju suht sama. Müüja ei rääkinud asjast midagi.
Nii et kui kindel ei ole siis soovitan asja ilusti ja korrektselt korda teha(lasta).
E39 525 iA Sedaan
http://www.templiryytel.eu
http://www.templiryytel.eu
- teritaja
- Huviline
- Postitusi: 26
- Liitunud: 19.12.2003 11:00 21
- Peamine sõiduk: f11 xdrive
- Asukoht: võru-tartu
kas mitte kolmesel selline tegevus keelatud pole (kõrvalistuja patja ei saa kuskilt välja lülitada, minu 318'l igatahes ei saa)siim_s kirjutas:Aga mõelge enne selle emuleerimise tegemist kõvasti järele. Kas te suvatsete autot kunagi müües sellest nikerdisest ka järgmisele ostjale rääkida.
Või kui masin läheb üldse kuskile müügimehe kätte müüki, kes selliseid asju kindlasti ei maini.
Lihtsalt kui kunagi mõni mees paneb kõrvalistuja toolile lapse turvatooli ja see peale kokkupõrget tagaaknasse lendab peaks ikka selle "second süsteemi" aretajal endal **** tunne küll olema.
ei ole ju, kui matt katki siis ei tööta ükski padi ning armatuuris annab tuluke märku airbagi veast, bemm on muidugi kaval, üle kümne aasta selliseid eriti mitte-kestvaid matte teinud, mõni aeg tagasi maksid need ulmelist raha ka, nüüd natukene odavamaks läinud. aga see teine teema.siim_s kirjutas: Sama asi praktiliselt. Olen sõitnud pool aastat autoga, millel turvapadjad tegelikult ei ole kunagi töötanud. Seda ma age ei teadnud, kuna mingi svamm "second süsteem" oli aretatud.
et siis eeldame, et kõik müüjad on valelikud sead?, sellise loogika järgi tuleks autot ostma minnes kõik padjad lahti kakkuda ja igaksjuhuks kontrollida ega takisteid pole pandud, käigukastist saepuru otsida jne, teed sa nii? eks kõik müüja poolt peidetud vead jäävad tema südametunnistesele.siim_s kirjutas:Keiss ju suht sama. Müüja ei rääkinud asjast midagi.
Nii et kui kindel ei ole siis soovitan asja ilusti ja korrektselt korda teha(lasta).
ok, ütlen siis nii:
kes tahaks, et tal padjad töötaksid aga hetkel pole 2k raha välja käia asja kordategemiseks siis saab asja ajutiselt lahendatud 1000x odavamalt. sobib?
Ei ole minu asi öelda mida võite ja mida mitte ei või teha. Samas on minul võibolla nüüd parem kui olen sellele tähelepanu pööranud.teritaja kirjutas:et siis eeldame, et kõik müüjad on valelikud sead?, sellise loogika järgi tuleks autot ostma minnes kõik padjad lahti kakkuda ja igaksjuhuks kontrollida ega takisteid pole pandud, käigukastist saepuru otsida jne, teed sa nii? eks kõik müüja poolt peidetud vead jäävad tema südametunnistesele.siim_s kirjutas:Keiss ju suht sama. Müüja ei rääkinud asjast midagi.
Nii et kui kindel ei ole siis soovitan asja ilusti ja korrektselt korda teha(lasta).
ok, ütlen siis nii:
kes tahaks, et tal padjad töötaksid aga hetkel pole 2k raha välja käia asja kordategemiseks siis saab asja ajutiselt lahendatud 1000x odavamalt. sobib?
Selle "second süsteemi" all ma mõtlesin enda puhul svammi tuuningut, ehk airbagi punase tulukese peale oli pandud must svamm ja tuluke ei paistnud lihtsalt läbi. Siinkohal oleks tõesti pidanud kellad lahti võtma ja asja uurima juba ostes .
Aga see selleks.
Kõige tähtsam on aga, et turvalisus oleks tagatud. Edu ehitamisel.
E39 525 iA Sedaan
http://www.templiryytel.eu
http://www.templiryytel.eu
-
- Huviline
- Postitusi: 4595
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
naljamehed
kas keegi ei pannud tähele et
esiteks on skeem vale
teiseks on ebaratsionaalselt koostatud
sellega jääb airbagile mulje et keegi kõrval ei istu
teiseks dioodi kahe takisti vahele panna oskavad vist ainult ameeriklased
teeb sama välja kui ma ütlen et olen 100 pluss 78 cm pikk selle asemel et öelda et olen 178 cm pikk
kas keegi ei pannud tähele et
esiteks on skeem vale
teiseks on ebaratsionaalselt koostatud
sellega jääb airbagile mulje et keegi kõrval ei istu
teiseks dioodi kahe takisti vahele panna oskavad vist ainult ameeriklased
teeb sama välja kui ma ütlen et olen 100 pluss 78 cm pikk selle asemel et öelda et olen 178 cm pikk
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
- teritaja
- Huviline
- Postitusi: 26
- Liitunud: 19.12.2003 11:00 21
- Peamine sõiduk: f11 xdrive
- Asukoht: võru-tartu
selge, internet on suur ja lai ning alati ei tasu siis kõike uskuda, võtan oma sõnad tagasi ja lähen UM'i matti ostma.patrik kirjutas:naljamehed
kas keegi ei pannud tähele et
esiteks on skeem vale
teiseks on ebaratsionaalselt koostatud
sellega jääb airbagile mulje et keegi kõrval ei istu
teiseks dioodi kahe takisti vahele panna oskavad vist ainult ameeriklased
teeb sama välja kui ma ütlen et olen 100 pluss 78 cm pikk selle asemel et öelda et olen 178 cm pikk
nullis tagasi. aga see juka pakutud emulaator?teritaja kirjutas:selge, internet on suur ja lai ning alati ei tasu siis kõike uskuda, võtan oma sõnad tagasi ja lähen UM'i matti ostma.patrik kirjutas:naljamehed
kas keegi ei pannud tähele et
esiteks on skeem vale
teiseks on ebaratsionaalselt koostatud
sellega jääb airbagile mulje et keegi kõrval ei istu
teiseks dioodi kahe takisti vahele panna oskavad vist ainult ameeriklased
teeb sama välja kui ma ütlen et olen 100 pluss 78 cm pikk selle asemel et öelda et olen 178 cm pikk
e46 D