E39 rool raske
E39 rool raske
Tervist,
Vahetati autol mul (e39 2000a) roolivõimu õli ja mingisugune voolik mis lekkis välja ja öeldi et õli oli väga must. Pandi uus õli sisse ja alguses oli rool väga raske ja ei võtnud üldse võimu taha nagu, ainult siis kui rohkem pöördeid andsid töötas enamvähem normaalselt. Ja praegu ikka veel rool suhteliselt raske...ühe käega väga ei keera ja läheks nagu raskemaks järjest (kohapeal keerad siis undab ka). Üks voolik pidi veel lekkima...see pikk voolik mis läheb latist pumpa. Kas on võimalik et viga selles voolikus või on pumbal mõni sõel mis võib mustust täis olla? Tänud!
Vahetati autol mul (e39 2000a) roolivõimu õli ja mingisugune voolik mis lekkis välja ja öeldi et õli oli väga must. Pandi uus õli sisse ja alguses oli rool väga raske ja ei võtnud üldse võimu taha nagu, ainult siis kui rohkem pöördeid andsid töötas enamvähem normaalselt. Ja praegu ikka veel rool suhteliselt raske...ühe käega väga ei keera ja läheks nagu raskemaks järjest (kohapeal keerad siis undab ka). Üks voolik pidi veel lekkima...see pikk voolik mis läheb latist pumpa. Kas on võimalik et viga selles voolikus või on pumbal mõni sõel mis võib mustust täis olla? Tänud!
kuid mul selline mure autoks e39 523 97 ja vahetasin ka roolivõimu õli ära õhutasin samamoodi kuid selline asi et muidu on rool pehme ja kerge kuid vahetevahel lülitaks nagu pumba tagant ära keerad kusagile ja hops roolivõim kadunud siis tuleb jälle tagasi samamoodi ka kohapeal keerates ??? mis kala se olla võib olen kuulnud et seal paagis sees on mingi filter kas se vastab tõele... ja kui on kas seda annab vahetada ning kui keeruline se on...
Ma olen ühel kolmanda seeria bmw'l seda sõela pesnud ja muide see võib olla ikka jubedalt sodi täis. Tookord sai ka vahetatud pump ja süsteem läbi lastud puhta õliga.Kuna esimene "õli" oli pigem pruun emulsioon igatahes näppude vahel sellist libesust polnud vabsee :)ja mis lahe metalli säde seal oli , hahaaa boney M ja asjad.Kus sul see voolik vahetati või mis voolik see oli täpsemalt.Näitena siis näiteks kui audi teatud mudelitel lasta vahetada roolivõimu voolik nii et taastatakse vana voolik siis tulemusena võib juhtuda nii et roolivõim ruigab kogu aeg kui sõidad ja keerates veel rohkem.Kui võimalik vaata kas üldse õli ringi käib õli paagis, seal peaks ikka selline paras voolamine olema a kui pind tasane siis võiks ju oletada et pump on tuksis. minu arvamus...
Suspect
Suspect
Take Me To The Hospital / Invaders Must Die
Ajuvaba.Vahetati see toru ära mis latist pumpa läheb ja õli oli ikka jube tökat...krt sellest aru saab kust see mustus tuleb, alles natukene aega tagasi pandi uus õli sisse. Uue poti ostsin ka, vanal oli filter must täitsa. Ja tulemus see et mitte midagi paremaks ei läinud...pump undab ikka...kusjuures eelmise aasta septembris vahetati pump välja (UMs) e. siis garantii peal veel ja varsti UMi minek.
UMs eelmine kord öeldi, et roolilatil väike loks sees...ise nagu väga sõites aru ei saa et midagi valesti ja ei kolksu ka.
Kas võib tõesti olla, et latt läbi ja sellest kogu see jama ja viskab latist mingit mustust peale koguaeg ja see pumba tuksi keerabki?
UMs eelmine kord öeldi, et roolilatil väike loks sees...ise nagu väga sõites aru ei saa et midagi valesti ja ei kolksu ka.
Kas võib tõesti olla, et latt läbi ja sellest kogu see jama ja viskab latist mingit mustust peale koguaeg ja see pumba tuksi keerabki?
- Tarass
- Huviline
- Postitusi: 811
- Liitunud: 05.11.2007 21:47 07
- Peamine sõiduk: G31 530 195kw
- Asukoht: Keila
Tere,
see küll vana teema aga ei hakanud uut tegema.
Mul on selline probleem...umbes kuu aega tagasi hakkas roolivõimu õli kuhugi kaduma...sai paar nädalat sõidetud nii et valasin muudkui juurde ja sai jälle sõita...siis sai viga üles otsitud... roolilatt oli läbi ja lasi vahelt välja...sai seegi vahetatud...enam õli kuhugi ei kao aga ROOL ON MUUTUNUD VEIDI RASKEKS!!! Sai ka õhutatud seda aga ei aidanud ka see. Uut potti pole ka nagu mõtet osta kuna ennem vana latiga ju asi toimis.
Et oleks veidi parem ettekujutus veast: siis kui keeran nt. paremale ja lasen rooli lahti et auto otseks tagasi tõmbaks ja sirge suuna võtaks siis ta seda päris lõpuni ei tee vaid jääbki veidi paremale keerama ja kui ise kaasa ei aita siis olen varsti kraavis ... loodan et ei olnud väga arusaamatu tekst.
Äkki keegi targem inimene oskab aidata?
Ahjaa autoks on 97a 523 E39
see küll vana teema aga ei hakanud uut tegema.
Mul on selline probleem...umbes kuu aega tagasi hakkas roolivõimu õli kuhugi kaduma...sai paar nädalat sõidetud nii et valasin muudkui juurde ja sai jälle sõita...siis sai viga üles otsitud... roolilatt oli läbi ja lasi vahelt välja...sai seegi vahetatud...enam õli kuhugi ei kao aga ROOL ON MUUTUNUD VEIDI RASKEKS!!! Sai ka õhutatud seda aga ei aidanud ka see. Uut potti pole ka nagu mõtet osta kuna ennem vana latiga ju asi toimis.
Et oleks veidi parem ettekujutus veast: siis kui keeran nt. paremale ja lasen rooli lahti et auto otseks tagasi tõmbaks ja sirge suuna võtaks siis ta seda päris lõpuni ei tee vaid jääbki veidi paremale keerama ja kui ise kaasa ei aita siis olen varsti kraavis ... loodan et ei olnud väga arusaamatu tekst.
Äkki keegi targem inimene oskab aidata?
Ahjaa autoks on 97a 523 E39
- Tarass
- Huviline
- Postitusi: 811
- Liitunud: 05.11.2007 21:47 07
- Peamine sõiduk: G31 530 195kw
- Asukoht: Keila
Esmaspäeval läheb stendi niikuinii... oli küll kahtlus et kuna sild võib paigast olla peale lati vahetust siis äkki sellepärast rool raske aga millegipärast ei uskunud No vaatab mis esmaspäeval saabjackpuuk kirjutas:See pole sul võimendi viga tõenäoliselt, sul on kas sild paigast, rooliots, sharniir, või mõni puks kutu, hakka sealt otsima. Muidu oled varsti kummidest ka lahti, see enda peal järgi proovitud, ei soovita
Tänud abi eest
MIS SAI?Tarass kirjutas:Esmaspäeval läheb stendi niikuinii... oli küll kahtlus et kuna sild võib paigast olla peale lati vahetust siis äkki sellepärast rool raske aga millegipärast ei uskunud No vaatab mis esmaspäeval saabjackpuuk kirjutas:See pole sul võimendi viga tõenäoliselt, sul on kas sild paigast, rooliots, sharniir, või mõni puks kutu, hakka sealt otsima. Muidu oled varsti kummidest ka lahti, see enda peal järgi proovitud, ei soovita
Tänud abi eest
- Tarass
- Huviline
- Postitusi: 811
- Liitunud: 05.11.2007 21:47 07
- Peamine sõiduk: G31 530 195kw
- Asukoht: Keila
Sild ei ole paigast ära, sharniirid, rooliotsad, puksid ei tohiks ju ka läbi olla kuna enne viga ju kõik toimis isegi siis kui roolilatt õli välja lasi... nüüd olen nädala selle raske rooliga sõitnud... sõita saab aga närvidele käib küll jubedalt
Kui keegi oskab veel midagi tarka öelda siis andku tuld Igasugune abi on teretulnud kuna ise ei oska enam midagi arvata... lähipäevil peab vist kuhugi töökotta viima... las uurivad!!!
Seni kulutan rooli taga oma närve
Kui keegi oskab veel midagi tarka öelda siis andku tuld Igasugune abi on teretulnud kuna ise ei oska enam midagi arvata... lähipäevil peab vist kuhugi töökotta viima... las uurivad!!!
Seni kulutan rooli taga oma närve
See on imelik küll, kõik vihjab mehaanilisele veale, ega rool kaku kergelt kuhugile otse sõites, no niimoodi, et pead kasvõi kergelt vastu hoidma. Kuna sa enne lati vahetust auto üles tõstsid, niimoodi, et esirattad maast lahti? Samas sillastend peaks pädevate vendade käes ära näitama, kui kuskil lõtk on.
Roolilatis on olemas mingisugune "õli pealevoolu klapp", mis võib mitte toimiv olla. Klapp ise ei maksa suurt midagi (100-200 eek). Proovi
http://remmon.ee/
http://remmon.ee/
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
- Tarass
- Huviline
- Postitusi: 811
- Liitunud: 05.11.2007 21:47 07
- Peamine sõiduk: G31 530 195kw
- Asukoht: Keila
nüüd avastasin siis sellise asja et uuel latil on "elektrimagnetklapp" (vist nimetatakse seda nii) aga vanal seda ei olnud!!! Küsimus võib-olla rumal aga kas äkki peaks uuele latile sinna klappi mingi elektri sisse panema??? Või peab uut latti otsima hakkama... sellist millel pole seda klappi?
Äkki keegi targem inimene oskab midagi tarka öelda?
Äkki keegi targem inimene oskab midagi tarka öelda?
See paar nädalat sõitu nii, et valasid juurde mingi aja tagant võis selle roolivõimu pumba tuksi keerata. Kui sa oled kindel, et sul oli paagis ikka kogu aeg miinimum tasemeni õli sees, siis pole hullu aga kui see paak ikka kuiv mingi aja siis on üks kindel variant, et pump läbi. See minu arvamus - võib olla on abi..Tarass kirjutas: ..sai paar nädalat sõidetud nii et valasin muudkui juurde ja sai jälle sõita...siis sai viga üles otsitud... roolilatt oli läbi ja lasi vahelt välja...sai seegi vahetatud...enam õli kuhugi ei kao aga ROOL ON MUUTUNUD VEIDI RASKEKS!!! Sai ka õhutatud seda aga ei aidanud ka see.
Suspect
Take Me To The Hospital / Invaders Must Die
- Tarass
- Huviline
- Postitusi: 811
- Liitunud: 05.11.2007 21:47 07
- Peamine sõiduk: G31 530 195kw
- Asukoht: Keila
sai küll päris tühjaks paar korda aga viimane kord kui veel vana latiga töö juurest koju sõitsin ja enne sõitu just õli juurde valasin töötas kõik ideaalselt... ja võim ei unda ega midagi ju...Suspect kirjutas:See paar nädalat sõitu nii, et valasid juurde mingi aja tagant võis selle roolivõimu pumba tuksi keerata. Kui sa oled kindel, et sul oli paagis ikka kogu aeg miinimum tasemeni õli sees, siis pole hullu aga kui see paak ikka kuiv mingi aja siis on üks kindel variant, et pump läbi. See minu arvamus - võib olla on abi..Tarass kirjutas: ..sai paar nädalat sõidetud nii et valasin muudkui juurde ja sai jälle sõita...siis sai viga üles otsitud... roolilatt oli läbi ja lasi vahelt välja...sai seegi vahetatud...enam õli kuhugi ei kao aga ROOL ON MUUTUNUD VEIDI RASKEKS!!! Sai ka õhutatud seda aga ei aidanud ka see.
Suspect
kuidas oleks võimalik 100% kindlusega kindlaks teha et kas on läbi pump või mitte ja kas üldse on see võimalik?
Äkki tegemist Servotronic ehk kiirusetundliku latiga?Tarass kirjutas:nüüd avastasin siis sellise asja et uuel latil on "elektrimagnetklapp" (vist nimetatakse seda nii) aga vanal seda ei olnud!!!
Ma nüüd spetsialist ei ole aga nagu ma olen aru saanud, siis Servotronic latt peaks olema paigaldatav tavalise lati asemele. Kindel ma muidugi ei ole ka.
Indrek
- Tarass
- Huviline
- Postitusi: 811
- Liitunud: 05.11.2007 21:47 07
- Peamine sõiduk: G31 530 195kw
- Asukoht: Keila
All ta mul ongi juba pikemat aega aga ei tööta päris nii nagu vaja...Indrek_M kirjutas:Äkki tegemist Servotronic ehk kiirusetundliku latiga?Tarass kirjutas:nüüd avastasin siis sellise asja et uuel latil on "elektrimagnetklapp" (vist nimetatakse seda nii) aga vanal seda ei olnud!!!
Ma nüüd spetsialist ei ole aga nagu ma olen aru saanud, siis Servotronic latt peaks olema paigaldatav tavalise lati asemele. Kindel ma muidugi ei ole ka.
Just nimelt.Tarass kirjutas:All ta mul ongi juba pikemat aega aga ei tööta päris nii nagu vaja...Indrek_M kirjutas:Äkki tegemist Servotronic ehk kiirusetundliku latiga?Tarass kirjutas:nüüd avastasin siis sellise asja et uuel latil on "elektrimagnetklapp" (vist nimetatakse seda nii) aga vanal seda ei olnud!!!
Ma nüüd spetsialist ei ole aga nagu ma olen aru saanud, siis Servotronic latt peaks olema paigaldatav tavalise lati asemele. Kindel ma muidugi ei ole ka.
Indrek
- Tarass
- Huviline
- Postitusi: 811
- Liitunud: 05.11.2007 21:47 07
- Peamine sõiduk: G31 530 195kw
- Asukoht: Keila
Nii... nüüd viga teada. Valdek oskas kohe öelda milles on probleem. Suurimad tänud talle!!! Viga siiski latis... õigemini on latt Servotronic ja sellega pole mul vist midagi peale hakata kuna seal mingid asjad sees teistsugused... pidigi olema normaalne et rool mul nüüd raskem!!! Latt ise vist peaks korras olema aga lihtsalt ei sobi kahjuks
Nüüd on vaja uut latti sebima hakata... äkki kellelgi midagi pakkuda???
Nüüd on vaja uut latti sebima hakata... äkki kellelgi midagi pakkuda???
- erikred
- Huviline
- Postitusi: 1636
- Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
- Peamine sõiduk: E38 740D
- Asukoht: põhja läti metsad
a miks jälle latti vahetada, uuri parem varianti kuidas servotronic tööle saada on palju parem kui tavaline.
terv
erich
terv
erich
'96 E34 525TDSt M5-pack Executive Shadowline aka tume jõud
No smoke = No power
No smoke = No power