plokikaane kontrollimine?
plokikaane kontrollimine?
vabandan kui selline teema on olemas,kuid ise ei suutnud leida
kuidas kontrollida plokikaant iseenesest?
asi selles et ostetud autol pidavat olema mahlad segi.st arvatavasti kaanetihend või kaanes kuskil pragu mis neid oma vahele segi ajab.käima ei taha panna autot kuna kes teab kaua see ennem töötanud on ja Äkki nukkvõlli õlitus puudub ja pärast nuttu rohkem.
Aga kuidas kontrollida kaant kui see auto pealt maas on?
on ka võimalus et kaas jäi terveks ja pääsen vaid tihendi vahetusega?
kuidas kontrollida plokikaant iseenesest?
asi selles et ostetud autol pidavat olema mahlad segi.st arvatavasti kaanetihend või kaanes kuskil pragu mis neid oma vahele segi ajab.käima ei taha panna autot kuna kes teab kaua see ennem töötanud on ja Äkki nukkvõlli õlitus puudub ja pärast nuttu rohkem.
Aga kuidas kontrollida kaant kui see auto pealt maas on?
on ka võimalus et kaas jäi terveks ja pääsen vaid tihendi vahetusega?
Viimati muutis Wilson, 23.01.2008 20:41 18, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 57
- Liitunud: 03.06.2007 18:00 01
- Asukoht: Tallinn
omal ka seesama asi ees tõenäoliselt... ja niipalju kui ma targematelt inimestelt kuulnud olen siis tehakse survestamine et kontrollida mõrasid ja pragusid.
üks on näiteks oü tõukur. kontaktid jms. leiab netist. ma ise eelistaksin mõnda muud kohta sest üks väidetavalt seal täisremondi saanud kaas on minu autol peal ja küsimärki tekitab see et miks nookurite otsast need klapivahe regullijad jalga lasevad.
ahjaa kui su jutt on sellest 125 kW m20b25 mootorist siis võime klubi teha
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=50990
üks on näiteks oü tõukur. kontaktid jms. leiab netist. ma ise eelistaksin mõnda muud kohta sest üks väidetavalt seal täisremondi saanud kaas on minu autol peal ja küsimärki tekitab see et miks nookurite otsast need klapivahe regullijad jalga lasevad.
ahjaa kui su jutt on sellest 125 kW m20b25 mootorist siis võime klubi teha
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=50990
viin ära vanu raamatuid ja heliteoseid ... 53600903
-
- Huviline
- Postitusi: 57
- Liitunud: 03.06.2007 18:00 01
- Asukoht: Tallinn
idee järgi peaks asi nii olema et .... jah võid küll näha aga korralikult pead maha võtma niimoodi et kõik asjad plokikaane küljest lahti ja siis alles tõstad plokikaane maha..... siis tähelepanelikum silm näeb ära tihendi ja kaane enda pealt kas midagi on seal toimunud või mitte.
viin ära vanu raamatuid ja heliteoseid ... 53600903
See on kokkuhoiu variant stiilis tegin ise pesumasinale peedist trumli. Ainuke eelis on selles, et soodne. Varemal ajal ei olnud lihtsalt kohti kus saaks remontida.
Kõige primitiivseim variant:
Sellele prussile paned lindi peale tihendiks. peale seda puurid sobivasse kohta mingi 8mm augu. See auk peab ühtima jahutuskanaliga, kaanes. Saad vast aru kus on liikunud jahutusvedelik. Paned selle kanali ja augu kohakuti ja tõmbad pitskruvidega selle kaane sinna kõvasti kinni. Seejärel lased sealt august suruõhu sisse ja vaatad visuaalselt kas hakkab kuskilt pealtpoolt pihkama. Selleks peab olema sul võimalikult rohkem survet, mida sinna sisse lased. Olen kunagi ammu läbi häda oma ford granada kaane nii tuvastanud. Siis veel polnud neid "kaanetegijaid". Juhul kui leiad vea, siis pead minema kuskile kus on argoon keevitus. Keevitamine aga ei anna alati head tulemust, kuid proovida ju võib. Vast saad aru. Tel abiks 5141947 Terve kaan peab olema kinnste avadega, vastu linti, väljaarvatud see millest rõhu sisse lased. Lisan, et kui kahtlustad alumist poolt siis pead selle kõhuga ülesse keerama ja sinna avasse veidi vett lisama. Paljud kaaned lähevad puru klappide vahelt, põlemiskambris. Pole mingi kosmoseteadus, kuid olen nii teinud. Lisaks veel, et kuidas kontrollida kas kaan on sirge:
Kaane paned selili ja võtad suuremat sorti käiakivi millega lükkad ühtlaselt üle kaane (kivi küljega) ja siis jätab see kivi jäljed kaanele. Kui need jäljed pole ühtlaselt üle kaane siis on kaan kõver.
Kõige primitiivseim variant:
Sellele prussile paned lindi peale tihendiks. peale seda puurid sobivasse kohta mingi 8mm augu. See auk peab ühtima jahutuskanaliga, kaanes. Saad vast aru kus on liikunud jahutusvedelik. Paned selle kanali ja augu kohakuti ja tõmbad pitskruvidega selle kaane sinna kõvasti kinni. Seejärel lased sealt august suruõhu sisse ja vaatad visuaalselt kas hakkab kuskilt pealtpoolt pihkama. Selleks peab olema sul võimalikult rohkem survet, mida sinna sisse lased. Olen kunagi ammu läbi häda oma ford granada kaane nii tuvastanud. Siis veel polnud neid "kaanetegijaid". Juhul kui leiad vea, siis pead minema kuskile kus on argoon keevitus. Keevitamine aga ei anna alati head tulemust, kuid proovida ju võib. Vast saad aru. Tel abiks 5141947 Terve kaan peab olema kinnste avadega, vastu linti, väljaarvatud see millest rõhu sisse lased. Lisan, et kui kahtlustad alumist poolt siis pead selle kõhuga ülesse keerama ja sinna avasse veidi vett lisama. Paljud kaaned lähevad puru klappide vahelt, põlemiskambris. Pole mingi kosmoseteadus, kuid olen nii teinud. Lisaks veel, et kuidas kontrollida kas kaan on sirge:
Kaane paned selili ja võtad suuremat sorti käiakivi millega lükkad ühtlaselt üle kaane (kivi küljega) ja siis jätab see kivi jäljed kaanele. Kui need jäljed pole ühtlaselt üle kaane siis on kaan kõver.
E 39 535 1997.a.
mille järgi pannakse 0 punkti vänt ja nukkvõll?
kus need punktid on(vist tean aga igaksjuhuks kontolliks üle.väntvõlli oma siis mootoripöörlemisanduri ketta pealt kriips ja vastaskriips on hammasrihma katte pleki peal? Nukkvõllil on kriips ratta peal ja vastaskriips plokikaane peal?sissepritse poolel kui kaant otse vaadata?)
kus need punktid on(vist tean aga igaksjuhuks kontolliks üle.väntvõlli oma siis mootoripöörlemisanduri ketta pealt kriips ja vastaskriips on hammasrihma katte pleki peal? Nukkvõllil on kriips ratta peal ja vastaskriips plokikaane peal?sissepritse poolel kui kaant otse vaadata?)
Ise sarnase jamaga kokku puutunud. Kõigepealt kontrolli, kas kaan on sirge. Selleks on sul vaja kalibreeritud raudlatti. Seda saad laenuks iga kolmanda autodega tegelnud vanamehe käest (töökodadest pole vajadust olnud küsida). Teine variant on nn käiakivimeetod, eriti peene käiakiviga. ka see ütleb kaane sirge oleku ära. kui need korras, siis võid rõõmuga uue tihendi osta ja kaane nõuetekohaselt peale panna. kui ikka mahlad segi, siis saad otsida uue plokikaane. koos uue tihendiga muidugi. ja kui siis ka veel peetis, siis on plokk mõrane, või uus plokikaan ka peetis. ise sain niimoodi kolm korda kaant vahetatud tihendi hind oli 1000 tükk. aga omadest vigadest õpitakse. survestamine muidugi parem variant, aga nende hindadest ei tea ma midagi. ma maapoiss ja tegin ise kalliks läks aga asja sai
-
- Huviline
- Postitusi: 57
- Liitunud: 03.06.2007 18:00 01
- Asukoht: Tallinn
http://e30world.com/engine/BMW-E30-timi ... water-pump
leidsin juba vastuse!
leidsin juba vastuse!
Kaliiberdiislijoodik kirjutas:Käiakivi nüüd küll mingi kaliiber pole.
Aga oled sa seda proovinud, et nii kindlalt tead väita, et nii ei saa? Nõuka-ajal nii tehtigi ju. Ja kui võtta väikese teraline käiakivi, siis ei riku ka plokikaant ära. Proovitud ja töötav meetod... Kuigi jahh, praegusel ajal on juba moodsamad vahendid. Kalibreeritud raudlatt näiteks, või survestamine...
Mida pidi 15aastat tagasi minusugune tegema? See oli üks vägahäid lahendusi ja see käiakivi on mul siiani alles. Muide, seda ei kasutata loodina vaid lihvitakse sellega mõned korrad ja peale seda vaadatakse kas ta käis kõikjale ühtlaselt vastu.diislijoodik kirjutas:Käiakivi nüüd küll mingi kaliiber pole.
E 39 535 1997.a.