Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Tere. Ma ei ole selle foorumi nii aktiivne kasutaja, aga juhtus õnnetus ja nüüd ei tea mida teha. Nimelt paar päeva tagasi tegin kukerpalli oma E46 -ga. Kõik terved, paar kriimu, buumar on vastupidav auto :).
Põhjuseks oli mustjää. Kiirus lubatud piires, alkot ei pruugi kunagi roolis. Kuna elu esimene tõsisem avarii siis vaadates aknast välja tekib küsimus, mida teha selle asjaga mis oli kunagi nii lähedane... Keegi oskab midagi soovitada? tänud vastuste eest. Lisan pilte.
ega sii suurt valikut polegi, kui kaskot pold. Auto kas täielikult maha müüa, või siis varuosadeks (saad sealt siis palju sa saad). Vb ka mõned eriti head pleki-väänajad teeks selle "uueks". Kuid kahtlen kas saavad ta nii ideaali
Neis kohtades müüakse ka pisut kõksuseid masinaid. Uuri kuidas saaks neile masina viia. Omal vast vaeva vähem- ei pea ise lammutama hakkama või hoiukoha puudumisel siia-sinna solgutama.
mul vend keeras isa audi umbes samasuguseks ja mingi kuldsete kätega külajoodik koksis sirgeks(2000.-eest:D)... Vaata, otsi, uuri see nii jube polegi. Kasulikum on sirgeks ajada, see raha, mis kuskilt romulast saad, on VÄGA väike. aga nohh eks see sõltub ka sellest, kuidas endal tahtmist, aega ja raha on.
Karta on, et Sa seda masinat endal ei jätaks peale taastamist. Tunnen siis kaasa sellele inimesele, kes selle kunagi ostma peaks korras auto pähe.
Sest need odavalt taastatud autod- ei arva neist midagi head.
Aga kõik on suhteline. Kes kuidas teeb odavalt. Ettevõttes odavalt on kindlasti SUUR JAMA.
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud) E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
Sama siin- oletan, et selle 2K eest osteti uued jupid, taoti üles, vahetati klaasid ja tuled ja kõik muu jama veel ära, värviti ideaalselt ära ka veel ja müüdi Unfallfrei autona maha ka veel.
Vähemalt väidetavalt.. ja seda loomulikult 3 päevaga, ainult mõni bock päevaga sisse kallatud
renderee kirjutas:Kuna elu esimene tõsisem avarii siis vaadates aknast välja tekib küsimus, mida teha selle asjaga mis oli kunagi nii lähedane... Keegi oskab midagi soovitada? tänud vastuste eest. Lisan pilte.
Väikestelt piltidelt vaadates tundub, et terve auto kohta on sirgeks jäänud vaid paar detaili. Kui soov auto alles jätta, siis tänapäeval teevad autoremonditöökojad imesid - keredetailide vahetus pole suurem probleem (ning vajadusel ka kerevenitus). Siin tasub arvestada seda, et head asja odavalt ei saa.
Uuri paarist kohast auto taastamise hinda ning võrdle seda nt. romulate pakkumisega jäänuki eest. BMW-dele spetsialiseerunud romulad on Remoreks Sauel (saue Igori numbri peaksid foorumist leidma) ning Carway nüüdseks Vatslas (siin foorumis tegev Siim'u nime all).
Kõige vähem kaotad rahas, kui tõesti auto ise tükkideks võtad ja varuosadena maha müüd. Miinus selle juures on tagasisaadava raha tilkumine ning pikk müügiperiood.
TO:Hornet ja Aare530.
2000.- maksis ainult sirgeks tagumine ja te ei usu, milliseid tgeijaid mehi võib maakohtades leida Päris külajoodik ei ole jah see sõna aga Napsimees ikka Tegi ta seda kuu aega Auto on ikka peres ja teenib veel Palju palju aastaid
Maksimaalse mündi kätte saamiseks järgiks sellist süsteemi :
1) laseks kuskil enam-vähem võimalikult odavalt korda teha (kasutades kasut juppe, odavat värvi jne)
2) läheks & teeks Saksa Autos hindamisakti
3) võtaks auto rõõmsalt kellegi nimele liisingusse
4) keeraks auto peale paari kuud sõitmist kuhugi metslooma ette jooksmise tõttu uuesti tükkideks
5) võtaks kindlustusest mündi välja
* ei ütle, et tegu oleks kõige parema viisiga kuid iseenesest täiesti teostatav.
Samas ei tasu jätta mõtlemata sellele, et nii tehes kulutad sellele jamale üsna mitu kuud ning ei pruugi raha nähagi - muretuim variant oleks see auto ilmselt kuhugi oksjonile panna. Mina näiteks sellist autot ise taastama ei hakkaks.
tr22nsmees kirjutas:Maksimaalse mündi kätte saamiseks järgiks sellist süsteemi :
1) laseks kuskil enam-vähem võimalikult odavalt korda teha (kasutades kasut juppe, odavat värvi jne)
2) läheks & teeks Saksa Autos hindamisakti
3) võtaks auto rõõmsalt kellegi nimele liisingusse
4) keeraks auto peale paari kuud sõitmist kuhugi metslooma ette jooksmise tõttu uuesti tükkideks
5) võtaks kindlustusest mündi välja
* ei ütle, et tegu oleks kõige parema viisiga kuid iseenesest täiesti teostatav.
Samas ei tasu jätta mõtlemata sellele, et nii tehes kulutad sellele jamale üsna mitu kuud ning ei pruugi raha nähagi - muretuim variant oleks see auto ilmselt kuhugi oksjonile panna. Mina näiteks sellist autot ise taastama ei hakkaks.
Esiteks on selline asi kriminaalkuritegu(millega on üsna tihti vahele jäädud!) , teiseks võid uue paugu panemisel ise viga saada(alti võib midagi valesti minna), nüüd lugege ise kokku , kas see jama tasub ennast ära .