Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
bemm730 kirjutas:mida kitsam seda parem,sest siis lõikab paremini lume ja lörtsi seest läbi
Ja asfaldil pole sellel 2-tonnisel autol mingit juhitavust Suur ja raske auto ju.
Pane ikka sellised rehvid alla nagu tehas ette näeb ... kui uksepostis on M+S rehvi soovituslikuks mõõduks see 225, siis see panegi.
Tegu on väikese kirjaveaga, R15 oli ikkagi lõpus, tehase kleepsu peal oli selline mõõt küll kirjas, kuid selliseid rehve ma kuskil ei leidnud ning ilmselt panen tervele autole 225/65/R15 rehvid.
Mina enda autole panin talveks 225/55 R16 ja sobivad väga hästi,vähemalt ei oska paremaid tahta hetkel
Pole liiga kitsad ega ka liiga kõrged.Oleks ise ehk natsa laiemaid taha tahtnud aga ega see odav lõbu pole ja rehve oli ka 4 tk juba olemas.
Eelmine talv sõidetud 225 45 16 lamelliga (uued gislavedid) ei saa midagi head küll öelda lumes/lörtsis sõitmise kohta kuid asfaldil 5 + , ent hea pidamine kuival, kõval pinnasel ei ole ju talverehvi eesmärk.
Praegu all 195 65 15 naelad samuti uued ja olen väga rahul . Ei ole vaja karta äärekive ega möödasõitu ja ka küttekulult säästab veidi, kuid mis seal salata - kõrge kitsas rehv teeb auto pisut nö. ujuvamaks.
Lõpuks ei aja sind teelt ära vales mõõdus rehv vaid valesti valitud sõidumanöövrid.