sama asi ka motorolal, ma panin SIM kaardi peal nimed tähestiku järjekorda ühe programmiga kärab küllpriitv8 kirjutas:Mul on küll Siemens BIT 2 aga käitub nii, et roolilt lappab mälupesade järjekorras, monitoril aga tähestiku järjekorras.aise kirjutas:kas saab motorola v3690 (BMW autotelefon) panna sedasi tööle, et nimede otsing käiks tähestiku järgi, praegu on sim pesade numbrite järgi. telefonis sellist menüüd ei leidnud, autos peab kuidagi seadistama?
E39 Telefon
Nagu tavaliselt--- kellel telefoni sees pole see tahab ja unistab telefoni endale autosse sisse saada , kellel on aga originaalis kõik olemas ei kasuta või lihtsalt toru puudub(nagu minul)..Tommi kirjutas:Küsiks siia telefoni jutu juurde lisaks,et kas telefoni paigaldamine on väga keeruline,on seda keegi üldse teinud,kui autos seda originaalis ei ole
Mis sinna juurde kõik kuulub,selle telefoni
Autoks siis E39 Touring...
Muidu on seal päris palju asju vaja et see töötaks(Uuem MID, keskkonsoolis- käetugi pukk, mingi plokk, äkki midagi veel....)
Mind huvitaks pigem see süsteem et äkki saaks enda nokia ühendada auto microfoni ja kuularitega. (ülemineku joodaks nokia Hf väljundist ja auto toru väljundisse... )
Mina kasutan küll iga päev. Sest ma ei salli nööp kõrvas sõitmist. Pilet õnne juurde on muidugi Twin-SIM.Danil523 kirjutas:Nagu tavaliselt--- kellel telefoni sees pole see tahab ja unistab telefoni endale autosse sisse saada , kellel on aga originaalis kõik olemas ei kasuta või lihtsalt toru puudub(nagu minul)..
Nokia jaoks prooviks mina installida BT komplekti.
Vanemast (BT-eelsest) ajast oli veel olemas ka kaabeldatud variant, vähemalt 3110-ga on seda piltidel demotud.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Sama siin. Twin-SIM on mõnuspriitv8 kirjutas:Mina kasutan küll iga päev. Sest ma ei salli nööp kõrvas sõitmist. Pilet õnne juurde on muidugi Twin-SIM.Danil523 kirjutas:Nagu tavaliselt--- kellel telefoni sees pole see tahab ja unistab telefoni endale autosse sisse saada , kellel on aga originaalis kõik olemas ei kasuta või lihtsalt toru puudub(nagu minul)..
Indrek
Ja jälle 500 krooni Ja see number tuleb vist 2 korrutada?Mirko1 kirjutas:Akud läbi arvatavasti!max55 kirjutas:Omal telefon sees, aga probleem selles, et ei võta enam pilti ette. Kunagi sai ta 0-asendisse lülitada. Kui nüüd lülitada I-asendi, siis torule pilti ikka ette ei saa Akud läbi või vajab kuidagi laadimist?
Miks 500? Minu autotelefoni sisse käivad täiesti tavalised AA-tüüpi akud, 2tk, hinnaga umbes mingi 30 eek/tk.max55 kirjutas:Ja jälle 500 krooni Ja see number tuleb vist 2 korrutada?Mirko1 kirjutas:Akud läbi arvatavasti!max55 kirjutas:Omal telefon sees, aga probleem selles, et ei võta enam pilti ette. Kunagi sai ta 0-asendisse lülitada. Kui nüüd lülitada I-asendi, siis torule pilti ikka ette ei saa Akud läbi või vajab kuidagi laadimist?
Indrek
Ma võtsin hooga kohe UM-i hinna. Hiljem hakkasin ise ka mõtlema, et prooviks fotoka akudega.Indrek_M kirjutas:Miks 500? Minu autotelefoni sisse käivad täiesti tavalised AA-tüüpi akud, 2tk, hinnaga umbes mingi 30 eek/tk.max55 kirjutas:Ja jälle 500 krooni Ja see number tuleb vist 2 korrutada?Mirko1 kirjutas: Akud läbi arvatavasti!
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5629
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Mõtsin, et kurdan oma E34 Siemensi muret siiasamasse.
Juhtmega toru, aparaat pagassis. Selline portatiivne aparaat on, mark olevat Siemens P1 D2 Privat. Et aparaadil on kiirühendatav aku küljes ja saab toru otse aparaadi külge ka ühendada ja metsa kaasa võtta http://www.flickr.com/photos/wacek_de/2314696244/
Ühesõnaga, torul pilti ette ei tule. Ka siis mitte kui otse aparaadile sappa ühendada. Kui pagassis aparaadile pistik taha panna lähevad tuled põlema küll aparaadi enda peal. Põlevad olenemata kas süüde sees või väljas. Kaardi sisestamisega midage ie muutu - pilti torule ette ei tule vajuta mis nuppe tahad.
Kas võib ka mingi aku probleem olla? Või töötab ta ainult mingi spets saksa kaardiga (D2 privat). Netist kõik see vähene mis leidsin on saksa keelsetes foorumites krt
Kellelgi veel selline??
Juhtmega toru, aparaat pagassis. Selline portatiivne aparaat on, mark olevat Siemens P1 D2 Privat. Et aparaadil on kiirühendatav aku küljes ja saab toru otse aparaadi külge ka ühendada ja metsa kaasa võtta http://www.flickr.com/photos/wacek_de/2314696244/
Ühesõnaga, torul pilti ette ei tule. Ka siis mitte kui otse aparaadile sappa ühendada. Kui pagassis aparaadile pistik taha panna lähevad tuled põlema küll aparaadi enda peal. Põlevad olenemata kas süüde sees või väljas. Kaardi sisestamisega midage ie muutu - pilti torule ette ei tule vajuta mis nuppe tahad.
Kas võib ka mingi aku probleem olla? Või töötab ta ainult mingi spets saksa kaardiga (D2 privat). Netist kõik see vähene mis leidsin on saksa keelsetes foorumites krt
Kellelgi veel selline??
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
Re: E39 Telefon
kas 2002a e39 sedaanil on ka pagasnikus sim kaardi pesa ja kus see sel juhul paikneda võiks?
ostsin uue sim kaardi stardika kuid ees käetoe juures kaarti omaks ei võtnud,kas mõne poes müüdava stardikomplekti kaart üldse on 5V? Või saab seda läbi operaatori ainult? Millist kaarti oma autos kasutate kui üldse?
ostsin uue sim kaardi stardika kuid ees käetoe juures kaarti omaks ei võtnud,kas mõne poes müüdava stardikomplekti kaart üldse on 5V? Või saab seda läbi operaatori ainult? Millist kaarti oma autos kasutate kui üldse?