Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Sa võiksid siia panna mõned pildid oma "imemasinast" või vähegi täpsustada, millega tegu. Saaks vähegi ettekujutuse masina seisukorrast. Sinu poste lugedes tekib mõte, et see auto on üks suur õnnetusehunnik ning järgides füüsikareegleid peaks juba ammu köie otsas liikuma - püüa tehnilised probleemid vähemalt ühte teemasse panna, sest praegu on neid nagu kesaherneid foorum täis.
Püüa olla objektiivsem ja asju täpsemalt kirjeldada, siis tuleb ka rohkem asjalikke vastuseid.
Kui R6-e kellad on pandud R4-ale, siis tulemus on selline.
R4-a kellade kohta R6-e peal oska tulemust ennustada, aga kindel võib olla, et tahhomeeter õiget suurusjärku näitama ei hakka.
Kui viga selles, siis tegelikult on masinaga kõik korras. Sa näed tahhomeetril lihtsalt väiksemaid numbreid.
Viimati muutis Ingmar, 01.11.2007 12:18 24, muudetud 1 kord kokku.
See masin ongi üks õnnetuse hunnik .Alates piduritest lõpetades mootriga+kere.
Vahel tõesti tunne,et püüan teha võimatut,kuid hope will never die.. Üheltmaalt saavad kõik halvad pooled otsa;)
Masin on 1.8i 89a mootoriga e30. Pöörded on 7k max kirjaviga.
patrik kirjutas:vaheta nukkvõll ja kõik sellega seonduv välja
Kõik sellega seonduv..Nookurid jne? :O Kuidas selleviga saab olla? Ei usu,et selles asi,teine mootor mis sai peale pandud,oli kah 4100 juures piirajas,pigem mingi muu kala.