E39 525TDS diisli geneka rihma vahetus
E39 525TDS diisli geneka rihma vahetus
Rihm suht nutuses seisus. Kas vahetuseks peab midagi laiali ka kakuma ninas ?
Viimati muutis tanel25, 02.09.2007 09:05 01, muudetud 1 kord kokku.
Pealkiri korda !!!
Palun tutvuda selle teemaga ja paranda pealkiri: http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=15189
Muidu läheb teema kustutamisele!
Palun tutvuda selle teemaga ja paranda pealkiri: http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=15189
Muidu läheb teema kustutamisele!
Viimati muutis Viljar, 02.09.2007 09:30 21, muudetud 1 kord kokku.
Mercedes EQS 450+ 2022
Re: E39 525TDS diisli geneka rihma vahetus
Tahaks rihma ise vahetada. Ülevalt tean kuidas juppideks võtta. Viimase seibi pealt ei saa rihma kätte, kuna seal on kondipumba(vist) rihm ees. Vahetaks mõlemad. Kas ilma tõstukita nii öelda maa peal on võimalik vahetada.Ülevalt poolt vadates ei näinud kohta, kust saaks lasta kondipumba rihma lõdvaks.
4x6=1x nädalas
Re: E39 525TDS diisli geneka rihma vahetus
Kondipumba rullikul on kaan peal. Selle võtad ära ja seal olla on polt. 13 padruniga saad ligi. Keerad lahti ja rihm läheb lõdvaks. Pärast pingutamiseks on sel samal rullikul ka auk kuuskantvõtme jaoks, millega saad rihma pingule tõmmata. Geneka rihma peale saad siis see metallist latt mille külge rullik läheb, see on ühe 13 võtmega keeratava poldiga kinni plokikaane küljes. Keerad selle poldi peaaegu lõpuni, aga päris ära ei pinguta. Siis otsi mõni pikem kruvikeeraja või heebel ja pinguta rihm ära. Kui rihm pinges siis alles paned 15 võtmega keeratav poldi, mis fikseerib rihmapinguti ära. Teisiti tehes võid alumiiniumist kronsteini pekku keerata.
e32 750i & IX35 & A6 4F & Jeep GC
Re: E39 525TDS diisli geneka rihma vahetus
Ja vahetatud nad ongisander k kirjutas:Kondipumba rullikul on kaan peal. Selle võtad ära ja seal olla on polt. 13 padruniga saad ligi. Keerad lahti ja rihm läheb lõdvaks. Pärast pingutamiseks on sel samal rullikul ka auk kuuskantvõtme jaoks, millega saad rihma pingule tõmmata. Geneka rihma peale saad siis see metallist latt mille külge rullik läheb, see on ühe 13 võtmega keeratava poldiga kinni plokikaane küljes. Keerad selle poldi peaaegu lõpuni, aga päris ära ei pinguta. Siis otsi mõni pikem kruvikeeraja või heebel ja pinguta rihm ära. Kui rihm pinges siis alles paned 15 võtmega keeratav poldi, mis fikseerib rihmapinguti ära. Teisiti tehes võid alumiiniumist kronsteini pekku keerata.
4x6=1x nädalas