E36 rattad koopas
E36 rattad koopas
Vabandan kõigepealt, sest võib-olla seda teemat on juba arutatud, aga ma ei suuda seda kuidagi leida.
Niisiis, ma ei tea bemmidest suurt palju, aga sai endale üks iludus muretsetud (1991 320i R6 sedaan). Probleem on aga selles, et auto tagumine osa on kuidagi väga ära vajanud, et rattad on juba täiesti koopas sees, justkui selline tunne, et vean mingisuguseid kartulikotte taga
Olen küll uurinud ja mõnigi on öelnud, et see pidigi nende autode viga olema. Ei taha seda eriti usukuda
Aga nagu öeldud, ei tea ma bmw-st suurt midagi, et mis siis võib viga olla (vanadus äkki?) Ja kuidas saaks selle pepu jälle üles upitada
kõik soovitused on teretulnud...[/b]
Niisiis, ma ei tea bemmidest suurt palju, aga sai endale üks iludus muretsetud (1991 320i R6 sedaan). Probleem on aga selles, et auto tagumine osa on kuidagi väga ära vajanud, et rattad on juba täiesti koopas sees, justkui selline tunne, et vean mingisuguseid kartulikotte taga
Olen küll uurinud ja mõnigi on öelnud, et see pidigi nende autode viga olema. Ei taha seda eriti usukuda
Aga nagu öeldud, ei tea ma bmw-st suurt midagi, et mis siis võib viga olla (vanadus äkki?) Ja kuidas saaks selle pepu jälle üles upitada
kõik soovitused on teretulnud...[/b]
Re: Tagumine ots ???
Ei tea kust kohast sulle sellist infot jagati ?rancyd kirjutas: Olen küll uurinud ja mõnigi on öelnud, et see pidigi nende autode viga olema.
Võimalik, et madaldusvedrud taga, sest naljalt stock vedrustusega E36 tänapäeval ei näe. Tõenäoliselt ka sellest selline arvamus, et nende autode viga.
sellist infot jagas mulle tuttav, kes ise on kolmestega sõitnud juba pikemat aega.
aga eks ma proovin ise auto all ära käia ja vaadata, kas asi võib vedrudes olla.
Tean ka seda, et eelmisel omanikul oli kunagi all sportvedrustus ja ta vahetas ise tagasi, aga ei tea mis ta sinna alla pani, eks uurin järgi
äkki pani taha mingid umbluuvedrud
aga eks ma proovin ise auto all ära käia ja vaadata, kas asi võib vedrudes olla.
Tean ka seda, et eelmisel omanikul oli kunagi all sportvedrustus ja ta vahetas ise tagasi, aga ei tea mis ta sinna alla pani, eks uurin järgi
äkki pani taha mingid umbluuvedrud
.
olen kuulnud et ascona vedrud vms pidid sinna alla sobima, aga ka väga kiiresti ära väsima ... Võibolla eelmine omanik läks odavama vastupanu teed kui sportvedrusid tagasi vahetas
Mul oli sama jama et tagu ots jube maas. Hakkasin siis uurima mis viga ning tuli välja et esiteks oli mõlematel vedrudel alumine keere puruks ning peale vahetus tuli välja et ära väsinud ka.
Sai uuad alla pandud ja asi kohe korras, lust oli vaatada. Aga kuna hetkel on pagassis a´la 50 kilone supaka kast, võimud ning muu mis sinna juurd kuulub siis tundub taga ots selline et on madaldused vahel.
Sai uuad alla pandud ja asi kohe korras, lust oli vaatada. Aga kuna hetkel on pagassis a´la 50 kilone supaka kast, võimud ning muu mis sinna juurd kuulub siis tundub taga ots selline et on madaldused vahel.
Ei saagi olla midagi. Juhul kui sul muidugi amordid läbi kannude pagassis ei istu. Originaal vedrude ja korras amordidega on tagumik kenasti kikkis, seda siis tühja autoga muidugi.woosh kirjutas:Hmmm... aga mis siis võib olla kui tagumik maas hoolimata sellest, et uued vedrud ja amordid on? Ei ole madaldusvedrud.
endal ka e36'l on tagumik madal, mitte väga kui auto on tühi aga samas on seda näha. siis kui inimesed taha istuvad on tagarattad täiesti koopas. olen kuulnud mingitest kargo vedrudest mis peaksid olema jäigemad kui tavalised vedrud. et kus selliseid vedrusid siin tallinnas bmw'le saada ja mis võiks nende hind umbkaudu olla? äkki kellelgi on kogemusi sellel teemal
E36 ei pea tagumik maas olema, isegi sportvedruga on tagumik ilusti kikkis. Kaui autol ees ja taga sama tüübi korralikud vedrud ning amordid, siis peaks asi väga ilus välja nägema. Isegi 50-100 kg ei tohiks seda väljanägemist oluliselt rikkuda.
Illustreerimiseks paar näidet oma kunagise auto näol, orig. vedrud M-tech:
Illustreerimiseks paar näidet oma kunagise auto näol, orig. vedrud M-tech: