Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
selline asi et kui luuk avada, siis lülitit tugevamini vajutades teeb luugi automaatselt lahti (ei ole vaja nuppu all hoida). kinni panemisel on samamoodi tunda et lülitil on kaks astet, kuid tugevamini vajutades luuk ise kinni ei lähe? kuidas teistel e36 el. luugi omanikel see lugu on?
Mul on jälle olenevalt auto tujust, vahel jookseb ise lahti, vahel peab nuppu kogu aeg all hoidma. Sulgemiseks pean näppu kogu aeg peal hoidma. Mingit loogikat pole suutnud selles lülitis tabada.
Igatahes mina olen saksa auto elektroonikas veidi pettunud, selle katuseluugiga on pidev jama, eelmine auto oli Jaapani päritolu ja sellel polnud kunagi elektriga probleeme va ekstreemolud st -25 kuni -30C ja siis sai kesklukk vahel Alzheimeri mõnel uksel.
Vajadusel aitan Tartus veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
JD kirjutas:
Aga e36 katuseluugil pole minu teada kunagi olnud seda nö. "näpistuskaitset", mis luugi sulgemise lõpetaks, kui oma pea sinna vahele unustad
Lahe, autot müüma hakates saan siis oma nigelasse lisavarustuse nimekirja lisada kirje giljotiin või elektriline giljotiin
Vajadusel aitan Tartus veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
Ei tea. Kuna see fn on juba tehasest peal (akende/luugi komfortsulgemine, kui pulti pole, siis esiukse lukust), on ju vaja ainult imiteerida, nagu hoiaks keegi võtit ukselukus, "kinni" asendis kuni aknad/luugid kinni lähevad.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!