Eesti BMW Klubi BMW Cup 2007 III etapp - Sauga SUUR!!! rada
Üritus oli väga ok, tänud korraldajatele. Sellest laserajavõtust sai vist küll viimast võetud
Silweri ja Lille "duell" oli päris cool, oleks võinud lasta isegi rohkem jutti sõita neil aga reeglid on reeglid. Seekord siis Silwer kiirem, mälu järgi 0,5seki.
Kuna esimene voor sai oma Audiga 70s. aega sõidetud ja Xjan oli mingi null koma kaugusel, siis teiseks vooruks sai oma vihmaslikkidel(!!) rõhk alandatud 1,5bari peale ning asutud jahtima paari peanahka. Õnnestuski sõita 69s. aeg aga kolmandal kiirel ringil peale essi sai liiga välja kaldutud ning tabatud nii 120km/h kiiruse peale äärekivi algusserva, mis oli seal väga kõrge. Selle tulemusena käis tõsine litakas, mille tõttu maki raam lendas oma teed (!!) ning käiguvahetustuli tahtis roolikarbiga koos sama teha. Ainuke asi, mis teda kinni hoidis, oli signatulukese juhe. Ma olin täiesti kindel, et nüüd on rehv lõhki ja velg pooleks. Rool oli täiesti viltu peal- sild paigast. Lisaks on juhipoolne velg võrreldes teise poolega liikunud u. sent tahapoole. Samas OZ Ultraleggera pidas litakale hästi vastu, sõites maanteel ei visand ega midagi. Kerge vibra on aint sees aga see võis tulla ka rehvidest.
Ühesõnaga annab autot seal lõhkuda küll isegi sellise suht pisikese sõiduveaga aga eks liigne agarus maksab alati kätte.
Silweri ja Lille "duell" oli päris cool, oleks võinud lasta isegi rohkem jutti sõita neil aga reeglid on reeglid. Seekord siis Silwer kiirem, mälu järgi 0,5seki.
Kuna esimene voor sai oma Audiga 70s. aega sõidetud ja Xjan oli mingi null koma kaugusel, siis teiseks vooruks sai oma vihmaslikkidel(!!) rõhk alandatud 1,5bari peale ning asutud jahtima paari peanahka. Õnnestuski sõita 69s. aeg aga kolmandal kiirel ringil peale essi sai liiga välja kaldutud ning tabatud nii 120km/h kiiruse peale äärekivi algusserva, mis oli seal väga kõrge. Selle tulemusena käis tõsine litakas, mille tõttu maki raam lendas oma teed (!!) ning käiguvahetustuli tahtis roolikarbiga koos sama teha. Ainuke asi, mis teda kinni hoidis, oli signatulukese juhe. Ma olin täiesti kindel, et nüüd on rehv lõhki ja velg pooleks. Rool oli täiesti viltu peal- sild paigast. Lisaks on juhipoolne velg võrreldes teise poolega liikunud u. sent tahapoole. Samas OZ Ultraleggera pidas litakale hästi vastu, sõites maanteel ei visand ega midagi. Kerge vibra on aint sees aga see võis tulla ka rehvidest.
Ühesõnaga annab autot seal lõhkuda küll isegi sellise suht pisikese sõiduveaga aga eks liigne agarus maksab alati kätte.
Mõnus oli. Suur Aitäh organisaatoritele. Järjekordselt sain teada, et pole seal slikkideta ja difri lukkustuseta midagi teha. Saugal olin esimest korda, tulemusega rahul. Mis juhtus NR.25 autoga punane 328kupee esimeses voorus? Sõitsin talle järgi boksi teele, pärast selgus, et me pidime veel kolm ringi sõitma, khm, krt, oleks ma rajale jäänud oleks nigui nii ajavõtt sassis. Ja ajavõtt oli täna imelik. Rada on väga huvitav. Järgmine aasta olen kohal juba lühema ülekannega, diffriga, slikkidega ja Piduritega.
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11703
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Ise olin just too hetk eemal, oli targemat teha see hetk , kui see M5 seal pöörast pani, olevat ikka päris hull olnud, ei tea, ei oska sellisest lõhkumisest midagi suurt arvata...
Pärast oli vend tükk maad rahulikum, kuid tundus, et tagarehviga midagi ikka juhtus, selline kahtlane laperdav heli tekkis juurde...
Truumule niipalju, et toosama M5 oma 373kwga oli vast kõige kangem asi seal
Pärast oli vend tükk maad rahulikum, kuid tundus, et tagarehviga midagi ikka juhtus, selline kahtlane laperdav heli tekkis juurde...
Truumule niipalju, et toosama M5 oma 373kwga oli vast kõige kangem asi seal
Õnneks ei lõhkunud ta midagi. Ainult rehv tegi velje peal ühe tiiru. Kummiremont pani selle tagasi kohe. Tegelt naljakas, mees ütles et hullu panema ei hakka, ise aga lülitas kõik stabiilsus kontrollid ja seadmed välja nii et jäid 507 jõudu ja tema üks ühe vastu. Auto oli ka programmeritud kõige jaigema reziimi. Ja oli ta seal esimest korda. Klotsid olid ka läbi ja kummid siledad.
-
- Huviline
- Postitusi: 6
- Liitunud: 21.05.2007 09:28 42
Esimene rajapäev minu jaoks,eks v ärevus algul oli,aga juba roolis olles lihtsalt sõidad.
Eriti meeldisid S (3-4k.) ja tagumine torbikutest shikaan (3k.),tippkiiruseks ehk 150 tuli,peaks õppima konkreetsemalt pidurdama.
Esimeses setis rapsisin ja möllasin nagu rohkem,vilet ja raginat ikka tuli,spinn kah 4-l ringil,aga õnneks murul ei käinud.
Teises setis tulid ilusamad kaared,näiteks tagumine pikk kurv,aga Nm tundsin puudust.
Piduritega ei juhtunud midagi,ees DS2500 klotsid (tänud atoy Markole,kes nad mulle kiirelt sebis) ja Castroli Response vedelik.
Rehvid on terved,esimestel servad mustendavad ja pisut näritud on,tagumised nagu ennegi (z-iga sõitnud mees ütles,et järelikult olen liiga aeglane v rõhku palju).
B8 Sprint/H&R all the way ...rada oli päris konarlik,aga ratas jõudis ilusti järgi.Hea meel,et ostes rahast kahju polnud.
Tänud korraldajatele ja sõidukool läheb edasi.
Eriti meeldisid S (3-4k.) ja tagumine torbikutest shikaan (3k.),tippkiiruseks ehk 150 tuli,peaks õppima konkreetsemalt pidurdama.
Esimeses setis rapsisin ja möllasin nagu rohkem,vilet ja raginat ikka tuli,spinn kah 4-l ringil,aga õnneks murul ei käinud.
Teises setis tulid ilusamad kaared,näiteks tagumine pikk kurv,aga Nm tundsin puudust.
Piduritega ei juhtunud midagi,ees DS2500 klotsid (tänud atoy Markole,kes nad mulle kiirelt sebis) ja Castroli Response vedelik.
Rehvid on terved,esimestel servad mustendavad ja pisut näritud on,tagumised nagu ennegi (z-iga sõitnud mees ütles,et järelikult olen liiga aeglane v rõhku palju).
B8 Sprint/H&R all the way ...rada oli päris konarlik,aga ratas jõudis ilusti järgi.Hea meel,et ostes rahast kahju polnud.
Tänud korraldajatele ja sõidukool läheb edasi.
-
- Huviline
- Postitusi: 582
- Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
- Asukoht: Berlin/Tartu
Kõigepealt tahan tänada kõiki abilisi. Mart ja Indrek kes turvasid rada, Aaro kes lehvitas ruudulippu, Herdys kes aitas aegasid märkida tabelisse ja Kimmo kes aitas registreerimise ja autasustamisega - ilma teie abita poleks see üritus toimuma saanud...
Siis tahan tänada kõiki osalejaid. Minu suurimad kartused enne üritust olid: a) kohale ilmub alla 20 osaleja. b) keegi keerab rajal auto korralikult kooki. Õnneks kumbki nendest kartustest ei täitunud...
Ajavõtusüsteem ei olnud meil ideaalne, kuna ei võimaldanud auto tuvastamist. Samas oli see ikkagi palju parem kui on meil olnud selle aasta eelmistel etappidel - kui möödasõite ei olnud siis näitas ta ka täpset aega. Loodetavasti arendatakse seda süsteemi veelgi edasi ja tulevikus saab ehk ka autode tuvastamise teha transponderitega.
Lisaks siis tänud Honda klubile - koostöö sujus väga hästi ja see raja kahepeale rentimine aitas meil vähendada ka kulusid mis muidu Sauga rajal ürituse korraldamisega kaasnevad.
Ajakavast ei suutnud me kinni hoida aga sõita said vast kõik piisavalt. Loodetavasti pakkus Sauga EstRing (ikkagi päris ringrada) väheke vaheldust Rapla kardirajal sõitmisele. Järgmine aasta plaanime korrata EstRingil sõitmist.
Kui jõuame siis see aasta püüame teha veel kaks üritust. Üks üritus on planeeritud Rapla rajale ja teine uuendatud Tabasalu rajale. Millal need üritused toimuma saavad ei oska veel öelda.
Siis tahan tänada kõiki osalejaid. Minu suurimad kartused enne üritust olid: a) kohale ilmub alla 20 osaleja. b) keegi keerab rajal auto korralikult kooki. Õnneks kumbki nendest kartustest ei täitunud...
Ajavõtusüsteem ei olnud meil ideaalne, kuna ei võimaldanud auto tuvastamist. Samas oli see ikkagi palju parem kui on meil olnud selle aasta eelmistel etappidel - kui möödasõite ei olnud siis näitas ta ka täpset aega. Loodetavasti arendatakse seda süsteemi veelgi edasi ja tulevikus saab ehk ka autode tuvastamise teha transponderitega.
Lisaks siis tänud Honda klubile - koostöö sujus väga hästi ja see raja kahepeale rentimine aitas meil vähendada ka kulusid mis muidu Sauga rajal ürituse korraldamisega kaasnevad.
Ajakavast ei suutnud me kinni hoida aga sõita said vast kõik piisavalt. Loodetavasti pakkus Sauga EstRing (ikkagi päris ringrada) väheke vaheldust Rapla kardirajal sõitmisele. Järgmine aasta plaanime korrata EstRingil sõitmist.
Kui jõuame siis see aasta püüame teha veel kaks üritust. Üks üritus on planeeritud Rapla rajale ja teine uuendatud Tabasalu rajale. Millal need üritused toimuma saavad ei oska veel öelda.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Jah, ilmaga meil vedas ja vihma ei tulnud.e36forever kirjutas:Tundub, et e60 m5-ga oleks võimalik juba puhtalt hea sõitjaga Sauga ringil esikoht kinni panna, isegi tänavarehvidega
Muidu väga head ajad nii E.Lille, kui ka Silweri poolt. Ilm oli kogu ürituse vältel kuiv?
Ma arvan et see M5 juht on juba päris hea sõitja - vaata kui ühte auku ta suutis oma ajad sõita. Pane kasvõi Märtin sinna m5 rooli - 4 sekundit on sellel rajal ikka terve igavik ja seda nii naljalt ikka ajast maha ei võta.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Kuna shikaanis oli torbikute püstipanekut ainult alguse poole ja hiljem juba tahtis igavus tappa, siis klõpsisin mõned pildid.
Üldiselt ütleks, et ei midagi põnevat kuna põnevamate hetkedega koos kaasnes jooks torbikuid paika sättima ja polnud aega pildistada
Kusjuures juba enne shikaani võetud trajektoorist oli aru saada, et kas võib pildistada või tuleb torbikute juurde joosta neid püsti panema.
Uskumatult kiiresti võtsid shikaani miskipärast esiveolised - Rover ja VW Corrado.
M5 ja Z3 olid ka väga kiired - raske oli üldse kaameraga pihta saada
Ja noh - vastu päikest ja kiirelt liikuvad objektid pole just minu seebikarbi tugevaim külg, nii, et ärge udu pärast piltidel näkku lööge - see pussukas ei suuda lihtsalt kiiremini fokuseerida. Eriti lahedalt on välja kukkunud viimane pilt Z3-st, kus ainult esituli ja number on fookuses, muu kaob udusse
Üldiselt ütleks, et ei midagi põnevat kuna põnevamate hetkedega koos kaasnes jooks torbikuid paika sättima ja polnud aega pildistada
Kusjuures juba enne shikaani võetud trajektoorist oli aru saada, et kas võib pildistada või tuleb torbikute juurde joosta neid püsti panema.
Uskumatult kiiresti võtsid shikaani miskipärast esiveolised - Rover ja VW Corrado.
M5 ja Z3 olid ka väga kiired - raske oli üldse kaameraga pihta saada
Ja noh - vastu päikest ja kiirelt liikuvad objektid pole just minu seebikarbi tugevaim külg, nii, et ärge udu pärast piltidel näkku lööge - see pussukas ei suuda lihtsalt kiiremini fokuseerida. Eriti lahedalt on välja kukkunud viimane pilt Z3-st, kus ainult esituli ja number on fookuses, muu kaob udusse
Indrek
Pole tänuväärt
Oligi päris lõbus rollerimeestele sai selgeks tehtud, et BMW-d on ikka palju ägedamad kui Hondad. Nad jäid isegi nõusse
Siis sai mingile vanale seletatud, et "näe, seal on üle 300kw M5. ja seal 250kw cabrio... ja need kaks e30-t (m3 ja 328 ) on lihtsalt väga kiired..." aga vana arvas vastu, et küll need on ikka rullnoka autod ja kiitis Sigulli
Jään järge ootama! Eriti Tabasalus Loodetavasti saan ka rikkaks ning suudan oma rondi sõidukorda saada
ANNETUSED TERETULNUD
Loodetavasti on järgmine aasta veel Sauga sõidetav.
Kiires kurvis küll tulid asfaldist väga kergelt tükikesed välja ja lendasid ülepea
Oligi päris lõbus rollerimeestele sai selgeks tehtud, et BMW-d on ikka palju ägedamad kui Hondad. Nad jäid isegi nõusse
Siis sai mingile vanale seletatud, et "näe, seal on üle 300kw M5. ja seal 250kw cabrio... ja need kaks e30-t (m3 ja 328 ) on lihtsalt väga kiired..." aga vana arvas vastu, et küll need on ikka rullnoka autod ja kiitis Sigulli
Jään järge ootama! Eriti Tabasalus Loodetavasti saan ka rikkaks ning suudan oma rondi sõidukorda saada
ANNETUSED TERETULNUD
Loodetavasti on järgmine aasta veel Sauga sõidetav.
Kiires kurvis küll tulid asfaldist väga kergelt tükikesed välja ja lendasid ülepea
Silwer kirjutas:Kõigepealt tahan tänada kõiki abilisi. Mart ja Indrek kes turvasid rada, Aaro kes lehvitas ruudulippu, Herdys kes aitas aegasid märkida tabelisse ja Kimmo kes aitas registreerimise ja autasustamisega - ilma teie abita poleks see üritus toimuma saanud...
Siis tahan tänada kõiki osalejaid. Minu suurimad kartused enne üritust olid: a) kohale ilmub alla 20 osaleja. b) keegi keerab rajal auto korralikult kooki. Õnneks kumbki nendest kartustest ei täitunud...
Ajavõtusüsteem ei olnud meil ideaalne, kuna ei võimaldanud auto tuvastamist. Samas oli see ikkagi palju parem kui on meil olnud selle aasta eelmistel etappidel - kui möödasõite ei olnud siis näitas ta ka täpset aega. Loodetavasti arendatakse seda süsteemi veelgi edasi ja tulevikus saab ehk ka autode tuvastamise teha transponderitega.
Lisaks siis tänud Honda klubile - koostöö sujus väga hästi ja see raja kahepeale rentimine aitas meil vähendada ka kulusid mis muidu Sauga rajal ürituse korraldamisega kaasnevad.
Ajakavast ei suutnud me kinni hoida aga sõita said vast kõik piisavalt. Loodetavasti pakkus Sauga EstRing (ikkagi päris ringrada) väheke vaheldust Rapla kardirajal sõitmisele. Järgmine aasta plaanime korrata EstRingil sõitmist.
Kui jõuame siis see aasta püüame teha veel kaks üritust. Üks üritus on planeeritud Rapla rajale ja teine uuendatud Tabasalu rajale. Millal need üritused toimuma saavad ei oska veel öelda.
Üritus oli võimas
Film sellest päevast valmis ka just:
Video ~100mb
http://templiryytel.eu/BMW_CUP_SAUGA.wmv
Peale üritust touimunud ebatsensuursed aktid ei ole siin videos seotud EBK üritusega ja leidsid aset omaalgatuslikult tundmatute isikute poolt.
Edu!
Andmeedastusmahu piirangu tõttu ei pruugi antud video pidevalt saadaval olla
Film sellest päevast valmis ka just:
Video ~100mb
http://templiryytel.eu/BMW_CUP_SAUGA.wmv
Peale üritust touimunud ebatsensuursed aktid ei ole siin videos seotud EBK üritusega ja leidsid aset omaalgatuslikult tundmatute isikute poolt.
Edu!
Andmeedastusmahu piirangu tõttu ei pruugi antud video pidevalt saadaval olla
Viimati muutis siim_s, 08.08.2008 13:23 05, muudetud 7 korda kokku.
E39 525 iA Sedaan
http://www.templiryytel.eu
http://www.templiryytel.eu
pildid... rohkem ei olnud aega klõpsida ja kurv oli ka pildistamiseks vale
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
BMW club korraldas oma üritust ikka rajal ja see mis "aia" taga toimus see on juba midagi muud huvitavatIce kirjutas:Siim_s: thnx, et ka "külalisesinejad"videosse sisse jätsid, väga cool.
Seal video lõpus see e30 tegi omale uue "raja"...
Samas fännid võivad igasugusi lollusi teha peale üritusi, selleks on (peaks olema) enamus kohtades väljas politsei
E39 525 iA Sedaan
http://www.templiryytel.eu
http://www.templiryytel.eu
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11703
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Krt sellised vennad nagu need tatirullid seal videos- tõsiselt haige teema Huvitav on see, et peale selliseid üritusi on enamusel kohe mingid paugupillid, seda muidugi enda arust -panin ka sõitude ajal stardikoridori kõrval oleval kruusaplatsil tähele, et just kruusa peal hakkasid autod jubedalt astuma, küll oli seal üks vahtralehega E34 ja üks E38, pragunenud ja väljakitkutud naeltega talverehvidega, mis kruusadrifti tegid...
Uhh, kuidas ma sellist värki ei kannata...
Muuseas, Siim, hea küll, video videoks, aga selle lõpus olevate tatirullide tõmblemise ''muusika'' valikuga panid küll täkkesse...
Uhh, kuidas ma sellist värki ei kannata...
Muuseas, Siim, hea küll, video videoks, aga selle lõpus olevate tatirullide tõmblemise ''muusika'' valikuga panid küll täkkesse...
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8462
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
Me ka Kimmo ja Arnoga vaatasime seda kummipõletamist seal ja mõtlesime , kas minna ütlema midagi või mitte.
Aga kuna see oli meist piisavalt kaugel siis ei hakanud minema.
Aga kuna see oli meist piisavalt kaugel siis ei hakanud minema.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio