Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Nagu faktid näitavad ei sobi diisliga ainult kartuleid maha panna ja kui veel natukene tööd teha rooli-tooli tihendiga ja rehvid viledaks kulutada on bensukameestel varsti vesi ahjus
Ekstratänud mephile, kes lõbustas mu teise vooru viimaseid ringe pakkudes lähikaadreid sellest kuidas integreerida potisinist bensuvaati erkkollase E36 tagatiivaga
Reegel: hea aja saab siis kui "tihend" on kogenud või läheneb asjale lihtsalt... jah just nimelt lihtsalt ja risti ette ei löö ( ja algaja õnne omades jääb rajale)
olen samuti nõus, et selle 335i Cabrioga saab hoopis teisi aegu väljasõita (see kaal ei ole just väga kõva argument ), kuid on arusaadav, et tegemist ei ole rinka sõitmiseks mõeldud masinaga aga tore on selliseid näha!
Sai ka siis rajal käidud, suured tänud korraldajatele, kes suutsid terve ürituse ilma viperusteta läbi viia.
Enda kohta mainiks, et esimese korra kohta pole paha, aga järgmine kord ilma rehvita rajale ei lähe. Tänane päev oli rohkem vilepilli koori moodi kui ralli sõitmine rehv libises ja mingit pidamist ei olnud.
Tänud korraldajatele, mul ei ole midagi lisada, hetkel sobib auto sirgelt sõiduks või driftimiseks , esimese otsa vedrud ja muu tuleks jäigaks keevitada
Marko S kirjutas:
Videod - Esialgu üks üleval ja teised pani Riivo uploadima.Läheb veidi aega.Hiljem õhtal vaadake uuesti
Tauri kirjutas:-Hetkeks tähelepanu ja oli mul Kustase ja Jaanus_P ajavõtus kala sees- see kurikuulus 58 sek aeg ei vasta siiski tõele ja edetabelis seda ka ei eksisteeri!
Mitte 58 vaid 56 seki oli see aeg ja antud ajaga oleks pidanud kustas olema kiirem silwerist . Ainuke asi millest veel aru ei saa on see, et kuidas on 2,0 automaadiga võimalik sõita esimene sõit esimene ring ajaga 58 ja hiljem ~1,05 jne. Samas kui eespool oli võrdlus murakaga kes 335 mootoriga saavutas ainult 1,5 seki parema aja.
Mida te virisete,kellel rehv jne, mina olin viimane ajaga ja olen rahul,üritus oli tore ja ma ilma kogemuseta ,automaadiga ,lootsin aega alla 2 minuti...SAIN!!! järelikult tegija...liikmestaatust ei antud niisama
Tiit525 kirjutas:Mida te virisete,kellel rehv jne, mina olin viimane ajaga ja olen rahul,üritus oli tore ja ma ilma kogemuseta ,automaadiga ,lootsin aega alla 2 minuti...SAIN!!! järelikult tegija...liikmestaatust ei antud niisama
Hetke seisuga mõtlen, et ehk oli hea, et rehv läbi libises... jäi auto tervemaks. Kui oleks parem pidamine oleks hakanud ehk sildasid väänama . ... diisel mootor on ka kadunud... kui linna jõudsin oli vaikus ja kui hiljem töölt lahkudes auto käivitasin tegi jälle rõõmsat bensiinimootori häält
Oli lahe üritus ....tänud korraldajale ja loodame uut sama head sõidupäeva .........mis nüüd puutub volkari punktidesse .....kuna autasu polnud loota siis ehk punktid on minu .....las siis järgmine kord olla vastupidi siis pingutan rohkem ...........aaaa oli lahe laupäev ...päike ja lendavad tünnid ja väääga mõnusalt kulgev üritus !!!!
Cardo kirjutas:Tänud korraldajatele, mul ei ole midagi lisada, hetkel sobib auto sirgelt sõiduks või driftimiseks , esimese otsa vedrud ja muu tuleks jäigaks keevitada
Cardo kui sa vaatad oma ajatabelit siis mina soovitaks enne keevitamist veel rada nühkida !
selle 53, aegade autorilt võiks sa kommentaari küsida! Nagu mainisin siis omal kogemusel on stopper versus fotosilm tavaliselt vahe kümnendikes mitte sekundites.
Ma ei pretendeeri võrdlema neid aegu kiire alt võetud aegadega!amas mängivad siin rolli juba rehvid, ilmastik, rada jne!
Ma hetkel õnnelik, et keegi Eestis ei viibinud... sain vähemalt mingid punktid kirja ... järgmise võistluse aeg soovitan kõigil maksta raha eelnevalt ära ja siis mitte kohale ilmuda... suurendades sellega mul võimalust saada uus õli mootorisse ja ehk õnnestub aasta lõikes ka mõni karikas/medal saada
Tänud ka minu poolt korraldajale!
Võin ka enda rajasõidu debüüdi õnnestunuks lugeda ilmselt,kuna B-klassi 3.koht on ikka päris hea tulemus oma töö lõpetanud amortide ja suht rohelise võidusõitja kohta...videote pealt ajas trajektoori valik ennastki naerma
Küll oli imelik see et rehvid kaotadid soojnedes igasuguse pidamise ja muutusid kuidagi vedelaks...see ilming tuli ka mõne slikimehe puhul välja(ka aegades)...?
Kas kõik Cupi etapid on planeeritud ühele rajale,või on ka vaheldust oodata?
Kunagi saatsin Taurile sellise ettepaneku ürituste korralduseks:
9 juuni - Rapla (samal ajal on ka Linnaring aga siiski...)
1 juuli - Sauga? / Rapla
5 august - Rapla
1/2 september - Rapla
Need kuupäevad vist Tauri broneeris ka Rapla rajal. Samas võiks siia lisada või ühe neist asendada ka BMW Club kiirendusega mille võiks korraldada Haapsalus.
Kas see kiirenduse mõte ka jõus või on sellest loobutud?
Ei kadedus küll mitte. Lihtsalt mõistus ei võta seda. Aga äkki saaks kusagilt kõikide ringide aegu näha, oleks tore võrrelda, kui stabiilselt aeglaseid või kiireid aegu keegisõidab.
ju sul pole vajalikke koodekeid masinas..vajalikud on divx asjad, uusim xvid ja AC3 audio koodek
Kel video nägemisega miski kala sees, soovitan lasta NEED koodekid peale ja lisaks uusim XviD
Videote puhul kvaliteedile ei ole mõtet väga tähelepanu pöörata kuna käsi värisesja päike oli selja tagant ja häiris filmimist kuna displaylt effigi näha polnud...seepärast läkski vahepeal mõni auto kaadrist kaduma
Tundub, et jäin paljust ilma
Jäi tulemata auto rehvi purunemise tõttu eelmisel õhtul ja polnud kuskilt uut ka võtta ning rehviparandused ka enam ei töötanud
Lisaks tagavararatas on 145/80 r17 mõõdus tavalise 245/40/17" asemel.
Aga järgmisel üritan kohe kindlasti kohal olla ja siis ehk juba BMW-ga