Õhulugeja juhtmed
Õhulugeja juhtmed
Probleem selles et hakkasin igaks juhuks kontrollima õhulugeja juhtmeid ja avastasin et kokku oli joodetud valge ja pruun juhe (omavahel) milleks selline asi hea peaks olema??? ma ei kujuta ette sai nad lahti võetud üksteise küljest. kuid muutust küll masina töös ei olnud. mis selles ühenduses head on??? Ma ei tea kas selline ühendus rikub õhulugeja? + see ka et see ühendus dianostikas välja ei tulnud ja õhulugeja voga ei näidanud. kas see ühendus võib piltlikult näidate et lugeja töötab normaalselt?
Autoks siis 530 V8 - 93
ühesõnaga pilt siis selline (ma loodan et aru ikka saadakse) see must asi seal all on pistik
sai tehtud algeline ühendus mis vist väga hea ei ole aga uue pistiku koos juhtmetega loodan leida siimu juurest varsti
Autoks siis 530 V8 - 93
ühesõnaga pilt siis selline (ma loodan et aru ikka saadakse) see must asi seal all on pistik
sai tehtud algeline ühendus mis vist väga hea ei ole aga uue pistiku koos juhtmetega loodan leida siimu juurest varsti
http://wp1016621.wp027.webpack.hosteuro ... 468/07.jpg
Sketšile peale vaadates tunduvad need olema 1 ja 4, pruun võiks olla mass (nagu tavaliselt) aga nr 4 (GR/BL) on HLM mass (ECU siseselt).
BTW väga äge installatsioon!
Sketšile peale vaadates tunduvad need olema 1 ja 4, pruun võiks olla mass (nagu tavaliselt) aga nr 4 (GR/BL) on HLM mass (ECU siseselt).
BTW väga äge installatsioon!
Viimati muutis priitv8, 19.03.2007 10:19 23, muudetud 1 kord kokku.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
kahjuks jah see installatsioon kõige parem ei ole aga tegu on ajutisega
hmm aga kas see masside kokku keeramine oma vahel midagi ei muuda krt ilmselt peaks proovima peale teist õhulugejat. aju sisene
hmm aga kas see masside kokku keeramine oma vahel midagi ei muuda krt ilmselt peaks proovima peale teist õhulugejat. aju sisene
aga nende masside kokku ühendamine muudab ka midagi aju tegevuses??aga nr 4 (GR/BL) on HLM mass (ECU siseselt).
seda minagi mõtlen. kahtlane lugu sellega eks peab diagnostikasse nüüd minema äkki näitab nüüd õhulugeja viga. Samas siis kui ECU saaks vigast inffi kas ta siis ei peaks avriirežiimi aju löömaHans kirjutas:Priidu antud joonist vaadates on tegemist ikka kahte erinevat ülesannet täitva juhtmega. See kui palju miski mida mõjutab ma ei tea aga teades sakslaste praktilisust siis niisama see ei ole.
kui need mõlemad massid on siis peaks saama kontrollida kontroll lambiga. kas mõlemale juhtmele tuleb mass peala. kas on see tegevus mõeldav. otsaselt sellega ei tohiks midagi rikkuda.. vist
Nüüd on midagi ikka sassi läinud.
Skeemile tuginedes
punane/sinine - vool
hall/kollane - õhulugeja signaal
pruun - maa
valge (skeemil gr/bl) - HLM mass siis vist
Skeemil see kolmnurk ikoon võimendi... see et kaks juhet oli omavahel kokku pandud, tehke omad järeldused ise.
Ja miks lahtiühendades midagi ei muutunud siis mina vastus ei tea.
Skeemile tuginedes
punane/sinine - vool
hall/kollane - õhulugeja signaal
pruun - maa
valge (skeemil gr/bl) - HLM mass siis vist
Skeemil see kolmnurk ikoon võimendi... see et kaks juhet oli omavahel kokku pandud, tehke omad järeldused ise.
Ja miks lahtiühendades midagi ei muutunud siis mina vastus ei tea.
E30 316i ´90, E34 518i ´95
Selge. See on sel skeemil jah naljakas joonistus. BTW '94 aasta skeemil seda enam ei ole ja ECU sisendite kirjelduses on selgelt öeldud, et 14 on HLM Masse.Hans kirjutas:Seda küll aga pidasin siiski silmas seda kolmnurka.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
paganama segane on see värkk ikka ei oskagi mõelda hetkel mitte mingit pointti selles kokku ühenduses. huvitav jah et 94 on HLM mass ja sellel siis on ta teist moodi
ühesõnaga siis arvatavasti mul see üks siis mass ei ole hlm mass ecu oma
ja on hoopis midagi muud
aga kust ma seda võimendit üldse otsida võin?
ühesõnaga siis arvatavasti mul see üks siis mass ei ole hlm mass ecu oma
ja on hoopis midagi muud
samas kui see võimendi on läbi põlenud siis ... võib tekitada küll igast jamasid sellisel juhul on ju õhulugeja impulsid kõik häiritudHans kirjutas:Skeemil see kolmnurk ikoon võimendi... see et kaks juhet oli omavahel kokku pandud, tehke omad järeldused ise.
Ja miks lahtiühendades midagi ei muutunud siis mina vastus ei tea.
aga kust ma seda võimendit üldse otsida võin?
1) Ei usu, et M60 DME pinout oma elu jooksul üldse muutus. Eriti, kui on 404-lõpuga ECU. Al. 1/95 tuli küll teise numbriga, sest EWS lisandus, aga kahtlen, et sealgi HLM kuidagi teistmoodi ühendatud on.Martin530 kirjutas:paganama segane on see värkk ikka ei oskagi mõelda hetkel mitte mingit pointti selles kokku ühenduses. huvitav jah et 94 on HLM mass ja sellel siis on ta teist moodi
ühesõnaga siis arvatavasti mul see üks siis mass ei ole hlm mass ecu oma
ja on hoopis midagi muud
samas kui see võimendi on läbi põlenud siis ... võib tekitada küll igast jamasid sellisel juhul on ju õhulugeja impulsid kõik häiritud
aga kust ma seda võimendit üldse otsida võin?
2) HLM kohta käib sama jutt - see on läbi aastate vist sama olnud. Vaata BMW ja Boschi numbrit seal peal.
3) Miks Sa üldse selle HLM üle pead murrad? Diagnostika on midagi öelnud selle kohta? Kuigi, omast kogemusest tean, et see HLM võib ka nii kalada, et diagnostika ei näita midagi.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
asi ongi selles et diagnost ei näidanud midagi aga eks see seletab ka selle miks ei näidanudpriitv8 kirjutas:3) Miks Sa üldse selle HLM üle pead murrad? Diagnostika on midagi öelnud selle kohta? Kuigi, omast kogemusest tean, et see HLM võib ka nii kalada, et diagnostika ei näita midagi.
eks ma lähen otsin samasuguse õhulugeja ja katsetan vaatan mis juhtub. Äkki on märgata mingit muutust mootori töös
Re: Õhulugeja juhtmed
natuke teemaväline küsimus. et kas õhulugeja numbritest on võimalik välja lugeda et kui suure mootori jaoks on mõeldud (ise algaja)
Re: Õhulugeja juhtmed
Oh oh, päris vana teema sulatasid üles Aga toksi oma varuosa number www.realoem.com ja sealt näed mis mootoritele see õhulugeja sobib.
Once you buy a BMW you will notice that over the years you will slowly become a certified mechanic, your trunk will be filled with coolant, rags and ATF fluid but your life will feel PERFECT
Re: Õhulugeja juhtmed
mina hakkam ei saand. õhulugeja kood esimene 0280202090 teine kood 17105469 autoks siis 520i e28 86a.