Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Viimasest autolehte lugedes, sain üllatuse osaliseks ,kui seal teatatakse,et
xenon tulesid võib kasutada-paigaldada vaid nendele autodele, millel on automaatne tulekõrguse reguleerimine
Minu teada topitakse neid ette ja taha igasugu masinatele,mis ehitati tunduvalt varem,kui selline tehnoloogia kasutusele võeti
Kas kellelgi on tulnud ülevaatusel või politseiga kohtumisel probleeme nendega?
Mind hirmutas jutt ära ja ilmselt loobun nende külge panemisest
See ju ammu teada, et xenoni puhul peaks olema tegelikult seesama tulekõrguse regull ja tulepesurid, kuid ei usu mina, et kõigil xenonitega pillidel need ajsad on...
Ergo730 kirjutas:Viimasest autolehte lugedes, sain üllatuse osaliseks ,kui seal teatatakse,et
xenon tulesid võib kasutada-paigaldada vaid nendele autodele, millel on automaatne tulekõrguse reguleerimine
Minu teada topitakse neid ette ja taha igasugu masinatele,mis ehitati tunduvalt varem,kui selline tehnoloogia kasutusele võeti
Kas kellelgi on tulnud ülevaatusel või politseiga kohtumisel probleeme nendega?
Mind hirmutas jutt ära ja ilmselt loobun nende külge panemisest
Terv.
Ergo730
Lugesin samuti seda artiklit. Samas läheb sealne jutt tiba vastuollu mõne nüansiga, nimelt on C4 kerega S6 (eks neid variante ole teisigi) juba tehase poolt peale pandud xenon lähituled, kuid tulede reguleerimine käib ikkagi MANUAALSELT salongist ja seda kõike juba tehase seades. Võta nüüd kinni ja aja näpuga seadust taga.
vot kuidas nüüd aru saada kas autol see aut reg. olemas? kas nii et kui käivitad auto käivad tuled korraks ülesse ja siis lähevad paika? salongis ka muidu see keeratav nupp olemas, aga pean silmas just seda esimest üles alla käiku kas see ongi see auto reg? aga luupe mul pole kas xenoniga ei pea mitte ka luup tule sees olema?
Uuemate autode puhul on asi ehk vaieldav veel aga mind (ja paljud teised) saadetaks ilmselt otseteed korsuvülevaatusele, kuna puuduvad
nii tuledepesurid-kojamehed, rääkimata autom.regullist.
Ka E32-l ei olnud 1992 aastal autom. kõrgusregulli, kui ksenoonid peale tulid. 750i nivooamort btw käib selle asemel sama hästi.
Ja see tuledepesu ja autom. regulli nõue on minuteada ainult teatud aastast hiljem toodetud autodele. Parandage, kui ma eksin. Aastaarvu kahjuks nimetada ei oska.
PS automaatse kõrgusregulaatori korral ei olegi salongis seda nuppu! Üles-alla testjooksu teevad kõik uuemad samm-mootoriga regulaatorid.
Viimati muutis priitv8, 23.02.2007 15:18 35, muudetud 1 kord kokku.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
priitv8 kirjutas:
Ja see tuledepesu ja autom. regulli nõue on minuteada ainult teatud aastast hiljem toodetud autodele. Parandage, kui ma eksin. Aastaarvu kahjuks nimetada ei oska.
«Kood 224. Gaaslahenduslampidega lähi- ja kaugtulelaternad
Nõuded:
1) gaaslahenduslambiga laterna valgusvihu kõrguse reguleerimine, sõltuvalt kere asendist, peab toimuma automaatselt. Nendel laternatel peab olema hajutiklaasi puhasti ja kaugtulelt lähitulele ümberlüliva seadme rikke korral peab see seade kindlustama lähitule sisselülituse. Ümberlülitusmehhanism peab välistama tulede vahepealsesse asendisse lülitatuse võimaluse;
2) vasakpoolse liikluse asendist parempoolse liikluse asendisse ümberlülitusmehhanismiga laternate korral peab see mehhanism välistama tulede vahepealsesse asendisse lülitamise võimaluse;
3) igas lähitulelaternas võib olla ainult üks gaaslahendusvalgusallikas.
Kas seda kõrguse regulaatorit ise intstallida ei saa. Et siis selle salongi nupu asemel kuhugi õõtsa külge panna see andur. Kas see andur on sama põhimõttega mis salongis ehk reostaat. (või ei olegi reostaat üldse selle juhtimiseks )
M.P kirjutas:«Kood 224. Gaaslahenduslampidega lähi- ja kaugtulelaternad
Nõuded:
1) gaaslahenduslambiga laterna valgusvihu kõrguse reguleerimine, sõltuvalt kere asendist, peab toimuma automaatselt. Nendel laternatel peab olema hajutiklaasi puhasti ja kaugtulelt lähitulele ümberlüliva seadme rikke korral peab see seade kindlustama lähitule sisselülituse. Ümberlülitusmehhanism peab välistama tulede vahepealsesse asendisse lülitatuse võimaluse;
2) vasakpoolse liikluse asendist parempoolse liikluse asendisse ümberlülitusmehhanismiga laternate korral peab see mehhanism välistama tulede vahepealsesse asendisse lülitamise võimaluse;
3) igas lähitulelaternas võib olla ainult üks gaaslahendusvalgusallikas.
Paraku ei ole seal aastaarvudest sõnagi.
Alates 1997 mudeliaastast. Enne seda toodetud autodele on valmistajatehaste poolt ette nähtud ksenoontuled nö. direktiivivabad. Paljudel ksenooni tehasest saanud enne '97 autodel on tuleklaaside ja reflektorite/ellipsoidide erinevused võrreldes halogeenpirnidega kasutatavatel. Märked tuleklaasidel viitavad ksenoonidele tehasest. Kui autole POLE mõeldud ksenooni tehasest, siis on paigaldamise seaduslikkus küsitav.
hansu kirjutas:Kas seda kõrguse regulaatorit ise intstallida ei saa. Et siis selle salongi nupu asemel kuhugi õõtsa külge panna see andur. Kas see andur on sama põhimõttega mis salongis ehk reostaat. (või ei olegi reostaat üldse selle juhtimiseks )
Hellal on täiesti olemas selline asi.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
hansu kirjutas:Kas seda kõrguse regulaatorit ise intstallida ei saa. Et siis selle salongi nupu asemel kuhugi õõtsa külge panna see andur. Kas see andur on sama põhimõttega mis salongis ehk reostaat. (või ei olegi reostaat üldse selle juhtimiseks )
veekaheksa kirjutas:Alates 1997 mudeliaastast. Enne seda toodetud autodele on valmistajatehaste poolt ette nähtud ksenoontuled nö. direktiivivabad. Paljudel ksenooni tehasest saanud enne '97 autodel on tuleklaaside ja reflektorite/ellipsoidide erinevused võrreldes halogeenpirnidega kasutatavatel. Märked tuleklaasidel viitavad ksenoonidele tehasest. Kui autole POLE mõeldud ksenooni tehasest, siis on paigaldamise seaduslikkus küsitav.
On sul selle kohta mõni seaduse link vms ka pakkuda?
Ei ole. Aga inimesena, kes omab autot, mille mudeliaasta on 97(toodeti 3.96 - *.97), on mul olnud saksa päritolu sama auto omajatega niipalju juttu, et enne ja 97 aasta mudeliaasta autodele, millele on tootjatehas külge pannud ksenoontulesid, EI PEA olema ei autom. reg., ega kah pesudüüse. Peale seda 97 mudeliaastat toodetud autodel, on ksenoontuledega sõiduautodel kohustuslik omada nii aut. kõrguse reg. kui ka pesu. Nii ma olen kuulnud, ja vaieldav selles on vaid Eestis kehtivus ja mudeliaasta(nats uuemast alates vbolla siin kohustuslik).
PS! Minu poolt omatud jutualune auto on saksa toodang, ning on tehasest väljunud ksenoonidega. Ei ole aut. kõrguse reg, ega ka pesu(aga on 97 mudeliaasta). Itaalia pakett on lihtsalt selline. Ja see ei ole BMW.
PPS!Uurisin veidi veel, ja saksmannid väidavad, et KOHUSTUSLIKUKS muutusid neil need vaidlusalused detailid seaduse järgi autodele alates 01.01.1998.
Ärge nüüd pudrutage oma pesudüüside ja asjadega, ksenoontulede laternatel on reflektor sootuks teise kujuga ja toppides halogeenlaternasse sisse 4000 eest tjuuningksenoonid, on ülevaatusel valgustugevusega toimetulek välistatud. Pidi andma sama efekti valgustugevuses kui 100W pirnid - tugevus way üle.
Seda, et ksenoonidega tules tuleklaas/ellipsoid/peegel erinev on, see on juba ammu selge. See valgustugevuse erinevus jääb nagunii. Osaliselt selle valgustustugevuse ja osaliselt valgustemperatuuri pärast näitabki ksenoontuli paremini. Tules on erinevused sellepärast, et vihk oleks paremini joonistatud, kuna valgusvoog on tugevam, ja pimestab täna oma valgustemperatuurile rohkem. Tehase ksenoontuli on koostatud nii, et selle valgusvihk võimalikult vähe vastutulijat pimestaks.
Mul on kuuesajasel sama moodi nivooamordid all - seega on tulede automaatse kõrguse reguleerimise probleem lahendatud. Jääb vaid tulede pesurid paigaldada...
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
kussjuure 70% autodest mis minujuures käivad on seest tulede regull, neist automaatne on ainult 40% ja pesuritega pol hullu, kui piisavalt tihti puhastada...
Mis mina teen on see, et ma keeran ise tuled paika, nii et oleks hea.. et tulede regull on mul paigalduse hinna sees...
jeesh täiesti õige ja sellepärast peabki puhastama tulesid, olgu ka öeldud see, et eesti teedel olevat saasta ei pese mittekui üks pritse süsteem vaid peab olema kojamees... seega pesuri nõue ei ole pähjendatud piisavalt...
automaatne kõrguse regull aga on abix...
Silwer kirjutas:Mul on kuuesajasel sama moodi nivooamordid all - seega on tulede automaatse kõrguse reguleerimise probleem lahendatud. Jääb vaid tulede pesurid paigaldada...
Minu autol samuti taga nivooamordid.
Seega probleemi ei ole.
üllatuv oli aga see et salongis on ka manuaalne regull olemas.
Arvasin et need 2 välistavad teineteist.
Silver_S kirjutas:Minu autol samuti taga nivooamordid.
üllatuv oli aga see et salongis on ka manuaalne regull olemas.
Aga mul on nii nivooamordid kui automaatne kõrguse kontroll.
Kellel on nii automaatne kui manuaalne kõrguseregull? Siis oleksid kõik kombinatsioonid esindatud.
Silwer kirjutas:Mul on kuuesajasel sama moodi nivooamordid all - seega on tulede automaatse kõrguse reguleerimise probleem lahendatud. Jääb vaid tulede pesurid paigaldada...
h82lose kirjutas:aga oskab keegi öelda,kas udutuled võivad xenon olla? ma linnas päris palju näinud juba...
või kust saab neid xenoni moodi udutulepirne? sellest siin foorumis juttu olnud aga ei leia...
kas need xenoni moodi udutule pirnid mitte philips blue vision'id pole, vähemalt eile Janeku auto udutulesid vaadates, paistsid need tuled küll xenonite moodi välja