Õhukulumõõtja kalad?
Õhukulumõõtja kalad?
Objekt 86 aasta M20B20 mootor, see reguleeritava jagajaga.
Mootor on ideaalses korras, kulutasin terve päeva reguleerimiseks, panin tipp-topp jagaja. Heitgaasid väga head. Läheb oma võimsuse kohta hästi edasi. Töötab ideaalselt.
Aga üks "aga" on. Auto võtab trassil (puhas kuiv asfalt) naeltega 10l/100 km peale (90-100 rahulikult sõites), linnas selle "talve" +8 ilmadega võttis 14+ ja praegu ei taha mitte mõeldagi.
Passis on kirjas maanteel 6,5 ja linnas 11.
Mis silma jäi, et õhukulumõõtja kaane vahel paistab hermeetikut. Kas see jama võib olla selle vales kalibreeringus (ehk segu vähe rammusam kui peab)?
Mõtlesin et küsin enne siin, järsku midagi analoogselt kellelgi juhtunud. Küünalaid, filtreid, hammasrihma asendit jm ärge pakkuge, sest kõik on juba kontrollitud ja korras.
Mootor on ideaalses korras, kulutasin terve päeva reguleerimiseks, panin tipp-topp jagaja. Heitgaasid väga head. Läheb oma võimsuse kohta hästi edasi. Töötab ideaalselt.
Aga üks "aga" on. Auto võtab trassil (puhas kuiv asfalt) naeltega 10l/100 km peale (90-100 rahulikult sõites), linnas selle "talve" +8 ilmadega võttis 14+ ja praegu ei taha mitte mõeldagi.
Passis on kirjas maanteel 6,5 ja linnas 11.
Mis silma jäi, et õhukulumõõtja kaane vahel paistab hermeetikut. Kas see jama võib olla selle vales kalibreeringus (ehk segu vähe rammusam kui peab)?
Mõtlesin et küsin enne siin, järsku midagi analoogselt kellelgi juhtunud. Küünalaid, filtreid, hammasrihma asendit jm ärge pakkuge, sest kõik on juba kontrollitud ja korras.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Haruldus on leida kruttimata mõõdikut, aga eks proovi, keerad 2 hammast siia, ja seejärel teisele poole ja sõidad paagitäie maha, kas tuleb erinevust, suht hulluks võib nii minna, tead ise kust võib saada puutumata õhukulumõõtjat. Kui selle vahetus ei aita, siis .....
Aare, see ju see ongi, mis on 1 olilisemaid bensu/õhu segumäärajaid aju jaoks.
Aare, see ju see ongi, mis on 1 olilisemaid bensu/õhu segumäärajaid aju jaoks.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Re: Õhukulumõõtja kalad?
kuule yldiselt asi väga lihtne.autodatast saab info kätte.vaja on sul ainult testrit ja natuke peale hakkamist.ise olen 2 taolisel isendil paika kruttind ja väga hästi on tööle hakanud.näiteks sama aastakäigu 1,6 ja 1,8 stel ongi õhulugeja vahe ainult selles vedru pingesAare kirjutas:Objekt 86 aasta M20B20 mootor, see reguleeritava jagajaga.
Mootor on ideaalses korras, kulutasin terve päeva reguleerimiseks, panin tipp-topp jagaja. Heitgaasid väga head. Läheb oma võimsuse kohta hästi edasi. Töötab ideaalselt.
Aga üks "aga" on. Auto võtab trassil (puhas kuiv asfalt) naeltega 10l/100 km peale (90-100 rahulikult sõites), linnas selle "talve" +8 ilmadega võttis 14+ ja praegu ei taha mitte mõeldagi.
Passis on kirjas maanteel 6,5 ja linnas 11.
Mis silma jäi, et õhukulumõõtja kaane vahel paistab hermeetikut. Kas see jama võib olla selle vales kalibreeringus (ehk segu vähe rammusam kui peab)?
Mõtlesin et küsin enne siin, järsku midagi analoogselt kellelgi juhtunud. Küünalaid, filtreid, hammasrihma asendit jm ärge pakkuge, sest kõik on juba kontrollitud ja korras.
Ennist läks üks sümptom meelest ära.
Külma ilmaga hommikul külma autot käivitades on sellised täis mineku sümptomid, puterdab, jätab vahele ja ei taha käima heaste jääda. Hoiad gaasiga natuke tuuri, köhib tagant natuke halli vingu välja ja siis hakkab vurinal 1500rpm tööle.
See külmkäivituse lisaõhu termostaat on OK ning see on keeratud kõige lahtisemasse asendisse, st et külmkäivitusel oleks maksimaalselt õhku, samuti on CO kruvi keeratud kõige lahjema peale, ometi läheb nagu täis.
Pritsungi temp anduri asjad on nagu OK
soojast peast on kõik ideaalne, heitgaasid nagu uuest peast - kui see bensukulu välja arvata
Külma ilmaga hommikul külma autot käivitades on sellised täis mineku sümptomid, puterdab, jätab vahele ja ei taha käima heaste jääda. Hoiad gaasiga natuke tuuri, köhib tagant natuke halli vingu välja ja siis hakkab vurinal 1500rpm tööle.
See külmkäivituse lisaõhu termostaat on OK ning see on keeratud kõige lahtisemasse asendisse, st et külmkäivitusel oleks maksimaalselt õhku, samuti on CO kruvi keeratud kõige lahjema peale, ometi läheb nagu täis.
Pritsungi temp anduri asjad on nagu OK
soojast peast on kõik ideaalne, heitgaasid nagu uuest peast - kui see bensukulu välja arvata
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Seal esineb veel poteka raja kulumise probleem.
Kunagi oli kod. F.R. Wilk'il selle kohta väga hea õpetusega leht, mis juba pikemat aega maas on. Lubadus on küll taastada.
http://bimmerboard.com/forums/posts/28339
http://www.bimmerboard.com/forums/posts/28262
http://frwilk.com/
Kunagi oli kod. F.R. Wilk'il selle kohta väga hea õpetusega leht, mis juba pikemat aega maas on. Lubadus on küll taastada.
http://bimmerboard.com/forums/posts/28339
http://www.bimmerboard.com/forums/posts/28262
http://frwilk.com/
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Gaasid on ülevaatustel kõik ok, CO on isegi madalam kui lubatud (0,2 kandis). Muidugi seal eriti ei paarutata ka.
Kiirendus on absoluutselt sujuv ja mootor veab ilusti igasugustel pööretel.
Kas seda nüüd ajada segu süüks, aga muidu on see auto algusest peale olnud hea liikuvusega, passis lubatud 185 kmh asemel on lennuvälja pooleteistkilomeetri jooksul seda õnnestunud ikka 200ga ajada.
Üks variant on veel esisilla kokkujooks, kuid kumme see märgatavalt ei kuluta ja seni on kokkujooks eri autodel andnud ehk 1l/100 km peale säästu. 1 aga 10-st 6-te ei tee.
Seepärast kahtlustangi õhumõõtjat.
Kiirendus on absoluutselt sujuv ja mootor veab ilusti igasugustel pööretel.
Kas seda nüüd ajada segu süüks, aga muidu on see auto algusest peale olnud hea liikuvusega, passis lubatud 185 kmh asemel on lennuvälja pooleteistkilomeetri jooksul seda õnnestunud ikka 200ga ajada.
Üks variant on veel esisilla kokkujooks, kuid kumme see märgatavalt ei kuluta ja seni on kokkujooks eri autodel andnud ehk 1l/100 km peale säästu. 1 aga 10-st 6-te ei tee.
Seepärast kahtlustangi õhumõõtjat.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Korras, korras Truumu, minu autod on üldiselt ikka ülekeskmise tehnilises seisundis
Lihtsalt siiani pole olnud isu sellega jäntida, kuna tegin ühe suurema mootori korrastamise hiljuti ja lootsin, et logiseva jagaja asendamisel kobedaga probleem kaob, aga ei kadunud. Selle korrastamise tagajärjel tõusis mootori sooritus lausa tuntavalt, seega offtopiku korras soovitan kõigil kaaenni asemel teha iga paari aasta takka selline korrastamine, visata minema kõik pragunema kippuvad voolikud, kontrollida pulgad üle, puhastada-sättida ja tulemus on kindlasti parem. Jäi vaid sportlik huvi saada see küttekulu asi ka korda.
Ise kahtlustan seda õhumõõtja kalibreeringut, sest kaane vahel paistab reetlik punane hermeetik, st mingi "tjuunija" on seal kallal käinud.
Ega seda süüdet seal panna pole niisama lihtne, panna tuleb märki 5000 pöördega ja seal ei taha strobo enam eriti vilkuda. Kuna ma ise pole kunagi pidanud selle L-jetronicu elektriga tegelema, siis ei jaga sellest eriti palju.
Nädalavahetusel torgin seda vähe, eks paistab. Tänan vastuste eest.
Lihtsalt siiani pole olnud isu sellega jäntida, kuna tegin ühe suurema mootori korrastamise hiljuti ja lootsin, et logiseva jagaja asendamisel kobedaga probleem kaob, aga ei kadunud. Selle korrastamise tagajärjel tõusis mootori sooritus lausa tuntavalt, seega offtopiku korras soovitan kõigil kaaenni asemel teha iga paari aasta takka selline korrastamine, visata minema kõik pragunema kippuvad voolikud, kontrollida pulgad üle, puhastada-sättida ja tulemus on kindlasti parem. Jäi vaid sportlik huvi saada see küttekulu asi ka korda.
Ise kahtlustan seda õhumõõtja kalibreeringut, sest kaane vahel paistab reetlik punane hermeetik, st mingi "tjuunija" on seal kallal käinud.
Ega seda süüdet seal panna pole niisama lihtne, panna tuleb märki 5000 pöördega ja seal ei taha strobo enam eriti vilkuda. Kuna ma ise pole kunagi pidanud selle L-jetronicu elektriga tegelema, siis ei jaga sellest eriti palju.
Nädalavahetusel torgin seda vähe, eks paistab. Tänan vastuste eest.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Foorumi ametlik keel on eesti keel. "Eesti keel" nende reeglite mõistes tähendab ametlikku kirjakeelt vastavalt ametlikele õigekeelsusnormidele. Internetijututubade slängi (ks = x, ü = y, ts = c, s = z, a la teeks yhe zuicu) kasutamine Foorumis on äärmiselt ebasoovitav.senka kirjutas:kui viicid helista ma ei viitsi seda trykkida
52 55 126
Jube raske on aru saada jah?
E30 316i ´90, E34 518i ´95
- kingpool81
- Huviline
- Postitusi: 116
- Liitunud: 04.01.2007 22:20 26
hans... pyya inimestest ka aru saada... paljudel on läpakad millel on rootsi või saksa laotus... teistel ei tööta klaviatuuril mõni nupp korralikult... on küll ebasoovitatav aga kui ei ole võimalik korralikult kirjutada, sest arvuti ei võimalda seda, siis ei ole ju midagi teha... ma ei yritagi eriti tööl Ü tähte kirjutada, sest 9 korral 10st ei tule selle klahvi alt midagi, siis mul lihtsam kasutada Y tahte kui ASCII koodi. Nii mõnigi kodanik elab ka kuskil välismaal kus on samuti klaviatuuri laotus teine.Hans kirjutas:Foorumi ametlik keel on eesti keel. "Eesti keel" nende reeglite mõistes tähendab ametlikku kirjakeelt vastavalt ametlikele õigekeelsusnormidele. Internetijututubade slängi (ks = x, ü = y, ts = c, s = z, a la “teeks yhe zuicu”) kasutamine Foorumis on äärmiselt ebasoovitav.senka kirjutas:kui viicid helista ma ei viitsi seda trykkida
52 55 126
Jube raske on aru saada jah?
Tänud ja mõistvat suhtumist
- kingpool81
- Huviline
- Postitusi: 116
- Liitunud: 04.01.2007 22:20 26
sa suutsid ainult sellele leida loogilise lahenduse? seda poleks vaja olnud isegi kirjutada...Indrek_M kirjutas:t ja s tähte rootslased ja sakslased ka ei kasuta?kingpool81 kirjutas:... paljudel on läpakad millel on rootsi või saksa laotus...senka kirjutas:kui viicid helista ma ei viitsi seda trykkida
saksa ja rootsi klaviatuuril võivad ka klahvid lakata töötamast... ei saa olla nii piiratud mõtlemisega.
- kimmo
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 2998
- Liitunud: 30.09.2002 15:51 18
- Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive
- Asukoht: Harjumaa
OT!kingpool81 kirjutas:sa suutsid ainult sellele leida loogilise lahenduse? seda poleks vaja olnud isegi kirjutada...Indrek_M kirjutas:t ja s tähte rootslased ja sakslased ka ei kasuta?kingpool81 kirjutas: ... paljudel on läpakad millel on rootsi või saksa laotus...
saksa ja rootsi klaviatuuril võivad ka klahvid lakata töötamast... ei saa olla nii piiratud mõtlemisega.
Tere
Autoga ma ei sõida, kui üks pedaal ei tööta, seega vahetan ka arvutil klaveri vajadusel välja (viimati jaanuari alguses). Olen kasutanud üle poole aasta ka füüsilise Rootsi asetusega klaverit, mis softiliselt oli siiski Eesti oma (läpakas). Kuna kõik klahvid töötasid, siis puhtalt välimuse pärast vahetama ei hakanud. ÕÄÖÜ olid täiesti olemas.
Lause "arvuti ei võimalda seda..." on täiesti ebapädev, kuna arvuti on sunnitud tegema seda, mida inimene sel teha käsib. Arvuti ei mõtle (veel) ise.
jJanno
Esimene neist (katkine klahv) läheb riistvara probleemi alla. Teine neist tarkvara probleemi alla.kingpool81 kirjutas:hans... pyya inimestest ka aru saada... paljudel on läpakad millel on rootsi või saksa laotus... teistel ei tööta klaviatuuril mõni nupp korralikult... on küll ebasoovitatav aga kui ei ole võimalik korralikult kirjutada, sest arvuti ei võimalda seda, siis ei ole ju midagi teha... ma ei yritagi eriti tööl Ü tähte kirjutada, sest 9 korral 10st ei tule selle klahvi alt midagi, siis mul lihtsam kasutada Y tahte kui ASCII koodi. Nii mõnigi kodanik elab ka kuskil välismaal kus on samuti klaviatuuri laotus teine.
Autoga ma ei sõida, kui üks pedaal ei tööta, seega vahetan ka arvutil klaveri vajadusel välja (viimati jaanuari alguses). Olen kasutanud üle poole aasta ka füüsilise Rootsi asetusega klaverit, mis softiliselt oli siiski Eesti oma (läpakas). Kuna kõik klahvid töötasid, siis puhtalt välimuse pärast vahetama ei hakanud. ÕÄÖÜ olid täiesti olemas.
Lause "arvuti ei võimalda seda..." on täiesti ebapädev, kuna arvuti on sunnitud tegema seda, mida inimene sel teha käsib. Arvuti ei mõtle (veel) ise.
jJanno