Käivitumise probleem (525tds,e34)
Käivitumise probleem (525tds,e34)
Tere!
Kirjeldan siis lühidalt probleemide olemust:
1)Soojast peast auto tahab pikka käiamist aegajalt, aga ainult siis kui vähemalt 20-30 min seisnud, siis läheb pikema käiamise( 5-10sekundit) peale käima, sellise naljaka kõrinaga mootoris(millega kaasneb mustjas pahmakas suitsu tagant). Probleem esineb hooti ja ei ole igapäevane.
(kui juba natuke pikemalt seisab...nii tundi kaks-kolm, et küünlaid pihustite kütmiseks juba vaja, läheb poolest pöördest)
2)Külmast peast käivitub kohe, aga korra puterdades ja longates ning pahvab sinakashalli suitsu sekundi-paar ja siis käib kenasti tuhande pöörde juures mõnikümmend sekundit....ja seejärel langeb normi.
3)Olen tähele pannud veel asjaolu, et paaru andes on hakanud viskama tagant sinakashalli...ning teinekord asfaldil ka must saba lausa maas.
Mootor muidu nurrub nagu vanaema kass süles... on lekkevaba ja õlikulu on samuti olematu.
Tänan ette kui keegi oskab miskit arvata....ise kardan kõrgsurvepumpa, aga ehk on lootust lihtsamale (loe:odavamale) veale?
Lähiajal muidugi plaan nii-ehk naa asja uurima minna, aga teretulnud on ikkagi erinevad arvamused asjast.
Kirjeldan siis lühidalt probleemide olemust:
1)Soojast peast auto tahab pikka käiamist aegajalt, aga ainult siis kui vähemalt 20-30 min seisnud, siis läheb pikema käiamise( 5-10sekundit) peale käima, sellise naljaka kõrinaga mootoris(millega kaasneb mustjas pahmakas suitsu tagant). Probleem esineb hooti ja ei ole igapäevane.
(kui juba natuke pikemalt seisab...nii tundi kaks-kolm, et küünlaid pihustite kütmiseks juba vaja, läheb poolest pöördest)
2)Külmast peast käivitub kohe, aga korra puterdades ja longates ning pahvab sinakashalli suitsu sekundi-paar ja siis käib kenasti tuhande pöörde juures mõnikümmend sekundit....ja seejärel langeb normi.
3)Olen tähele pannud veel asjaolu, et paaru andes on hakanud viskama tagant sinakashalli...ning teinekord asfaldil ka must saba lausa maas.
Mootor muidu nurrub nagu vanaema kass süles... on lekkevaba ja õlikulu on samuti olematu.
Tänan ette kui keegi oskab miskit arvata....ise kardan kõrgsurvepumpa, aga ehk on lootust lihtsamale (loe:odavamale) veale?
Lähiajal muidugi plaan nii-ehk naa asja uurima minna, aga teretulnud on ikkagi erinevad arvamused asjast.
Viimati muutis nisu_uno, 29.12.2006 21:23 34, muudetud 2 korda kokku.
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
Tundub jah endalegi, et pumbake vististi väsima hakkab.kõrgsurve pump on kulunud
Oskab keegi nõu anda või omab kogemustki ehk, annab pumpa ka taastada või värskendada?
Või on siiski, ikka ja ainuke kindel ning garantiiga tee uus pump?
...nii 15K muidu kõige parem pakkumine oli.
Kasutatu ost on ju mõttetu vast...või samas, seda on võimalik testida ka ilmselt, ilma et auto peal oleks?
Re: Käivitumise probleem (525tds,e34)
nisu_uno kirjutas:Tere!
Kirjeldan siis lühidalt probleemide olemust:
1)Soojast peast auto tahab pikka käiamist aegajalt, aga ainult siis kui vähemalt 20-30 min seisnud, siis läheb pikema käiamise( 5-10sekundit) peale käima, sellise naljaka kõrinaga mootoris(millega kaasneb mustjas pahmakas suitsu tagant). Probleem esineb hooti ja ei ole igapäevane.
(kui juba natuke pikemalt seisab...nii tundi kaks-kolm, et küünlaid pihustite kütmiseks juba vaja, läheb poolest pöördest)
2)Külmast peast käivitub kohe, aga korra puterdades ja longates ning pahvab sinakashalli suitsu sekundi-paar ja siis käib kenasti tuhande pöörde juures mõnikümmend sekundit....ja seejärel langeb normi.
3)Olen tähele pannud veel asjaolu, et paaru andes on hakanud viskama tagant sinakashalli...ning teinekord asfaldil ka must saba lausa maas.
Mootor muidu nurrub nagu vanaema kass süles... on lekkevaba ja õlikulu on samuti olematu.
Tänan ette kui keegi oskab miskit arvata....ise kardan kõrgsurvepumpa, aga ehk on lootust lihtsamale (loe:odavamale) veale?
Lähiajal muidugi plaan nii-ehk naa asja uurima minna, aga teretulnud on ikkagi erinevad arvamused asjast.
vaata ikke enne uue pumba ostmist pumbanurk yle ja pihustid.sinine suic viitab hilisele pumbanurgale või kulunud pihustiotstele.võid proovida veel nii et kui mootor soe võta lahti eelsyyte kyynalde temperatuuri anduri pistik ja vaata kas läheb paremini käima
minul oli soojalt käivitamisega sama probleem- nõudis pikka käiamist ja siis kui käima läks, viskas mõnusa suitsukatte taha, külmalt läks poolest pöördest. Mõned nädalad tagasi käisin diislikeskuses pumba kaanetihendeid vahetamas, kuna need olid väsinud ja hakkasid kütust välja ajama. Tihendite vahetamise käigus puhastati ka aja jooksul pumpa kogunenud sodi ja puhuti läbi ka mitte just kõige puhtamas olukorras mingi poldi sarnane vigur (meistri sõnul on see tagasivoolu reguleeriv kuul-vedru jms junn). Pärast seda on soojalt käivitamine hulga paremaks läinud, noh, ütleme, et päris poolest pöördest ei lähe, aga täispöördest käib.
e39 525tds touring siiamaani meeldib
e90 525i sedaan meeldib veel rohkem
e90 525i sedaan meeldib veel rohkem