Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
selle lause ytlesin seal mina... ja see on 320-325 1990-1992 aasta mudelite mingi tehniline praak. enda masinal sain jaole puht juhuslikult autoalla ronides ja sai asi ka kohe ära keevitatud
hollow kirjutas:selle lause ytlesin seal mina... ja see on 320-325 1990-1992 aasta mudelite mingi tehniline praak. enda masinal sain jaole puht juhuslikult autoalla ronides ja sai asi ka kohe ära keevitatud
jah a kuna osadel siin kasutaja nimed erinevad siis ei hakand sealset siia panema.. vähemalt jäi auto terveks mitte ei jäänd klubi veel ühest e36 ilma..
Aga siis peab olema auto ikka normaalselt roostes ka vist ? Kui autol ikka põhja all roosteauke ja värke pole, siis ei tohiks hullu olla ? Või on seal tagasilla juures mingi koht kuhu koguneb soolasi ja muud soodi ning siis roostetab see koht muudest kohtadest rohkem ?
Kust kohast kontrollida täpsemalt tuleks ?
Ei pruugi see auto midagi roostes olla. Difrikinnitus lihtsalt veidi "nõrk koht". Minu teada oli 91-93 aasta autodel antud probleem küljes, mitte kuni 92.
kere roostes olemisega see tagasilla eemaldumine küll jah seotud pole. Pigem tõesti teatud aastaarvu masinate tüüpviga, mis eriti eesti polügoni sarnastel teedel välja lööb.
Kui aeg ajalt hoolduse remondi käigus ka sillakinnitused üle vaadata, siis vaevalt see viga ootamatult tabab. Selline asi annab endast reeglina märku, kas siis kolksu või sõiduomaduste muutumisega.
Seega sõitke rahus ja vaadake aeg-ajalt mis põhja all toimub