Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
See teade tähendab, et sul on taga nivooamordid ja nende reguleerimine ei tööta. E39 puhul peaks tagaotsa sättimine pneumaatiline olema ning remont vist ka odavam kui hüdraulilise puhul. Täpsema diagnoosi saamiseks tuleb ikka remonditöökotta pöörduda.
Enda autolgi tuli ükshetk see kiri näidikule ja see tähendas, et tagant üks pool oli täiesti vastu maad, Um is siis vahetati ära parempoolne õhkpadi, mis maksis 2800+ vahetus, ei mäleta palju see oli, aga mitte palju,sest töö oli kiire. JA lohutuseks öeldi, et need lähevadki nii lihtsalt katki, kui on vahetamata ja lohutasid sellegagi, et üks on mul veel
Mul ka seda paar korda näidanud. Seest ega väljast ega sõites p..sega mitte midagi aru ei saa. Pigem mingi elektroonika kala. Võimalik et ta isegi on mingil teadmata põhjusel mitteaktiivne olnud, aga sisuliset siis seisneb asi selles, et kui keegi taha istub siis ei pumpa tagaotsa ülespoole vms.
Iga kord peale järgmist käivitamist teadet enam olnud ei ole. No big deal minu arust kuni konkreetseid kaebuseid a'la üks nurk maas vms ei ole.
Holari kirjutas:Enda autolgi tuli ükshetk see kiri näidikule ja see tähendas, et tagant üks pool oli täiesti vastu maad, Um is siis vahetati ära parempoolne õhkpadi, mis maksis 2800+ vahetus, ei mäleta palju see oli, aga mitte palju,sest töö oli kiire. JA lohutuseks öeldi, et need lähevadki nii lihtsalt katki, kui on vahetamata ja lohutasid sellegagi, et üks on mul veel
Sama padi plahvatas mul täpselt jõulude eel,kiirus oli 80 ja loomulikult kurvis lõhkes.4 X spinn,õnneks laveerisin mingisse peatumistaskusse.,Keegi kusagil jutule ei võtnud,um`s polnud laos ka.Sai Igorilt üks enam-vähem välimusega võetud, sinna alla pandud ja kalibreeritud ka.Soovitaks sul vasakpoolse ka kohe ennetavalt ära vahetada,sest see näeb veelgi jubedam välja.
Endiselt olen arvamusel,et nii head autot,kui sinu praegune pole mul kunagi olnud.
eero kirjutas:Mul ka seda paar korda näidanud. Seest ega väljast ega sõites p..sega mitte midagi aru ei saa. Pigem mingi elektroonika kala. Võimalik et ta isegi on mingil teadmata põhjusel mitteaktiivne olnud, aga sisuliset siis seisneb asi selles, et kui keegi taha istub siis ei pumpa tagaotsa ülespoole vms.
Iga kord peale järgmist käivitamist teadet enam olnud ei ole. No big deal minu arust kuni konkreetseid kaebuseid a'la üks nurk maas vms ei ole.
tavaliselt nivooandur,või selle juhtmed.manuaal keelab sõita,kui kiri ees,kuna
on võimalus,et hoo pealt pumbatakse padjad lõhki.
eero kirjutas:Mul ka seda paar korda näidanud. Seest ega väljast ega sõites p..sega mitte midagi aru ei saa. Pigem mingi elektroonika kala. Võimalik et ta isegi on mingil teadmata põhjusel mitteaktiivne olnud, aga sisuliset siis seisneb asi selles, et kui keegi taha istub siis ei pumpa tagaotsa ülespoole vms.
Iga kord peale järgmist käivitamist teadet enam olnud ei ole. No big deal minu arust kuni konkreetseid kaebuseid a'la üks nurk maas vms ei ole.
tavaliselt nivooandur,või selle juhtmed.manuaal keelab sõita,kui kiri ees,kuna
on võimalus,et hoo pealt pumbatakse padjad lõhki.
No vat. Hea teada. Kunagi UMis mainisin ka, et siukest kirja on nähtud. Teenindaja kehitas õlgu ja arvas a'la et ju saab ise terveks
Palun. Tee siis sellistega seal
EDIT: aga selle peale ütleks loogika, et kui on inaktiivne, siis just ei tohiks pumbata üldse ju? Isegi siis mitte kui on vaja rääkimata sellest kui ei ole
Viimati muutis eero, 06.12.2006 22:51 42, muudetud 1 kord kokku.
[quote="eero"]Mul ka seda paar korda näidanud. Seest ega väljast ega sõites p..sega mitte midagi aru ei saa. Pigem mingi elektroonika kala. Võimalik et ta isegi on mingil teadmata põhjusel mitteaktiivne olnud, aga sisuliset siis seisneb asi selles, et kui keegi taha istub siis ei pumpa tagaotsa ülespoole vms.
Iga kord peale järgmist käivitamist teadet enam olnud ei ole. No big deal minu arust kuni konkreetseid kaebuseid a'la üks nurk maas vms ei ole.[/quote]
Kas veateade esines külma ilmaga(miinustega) või suvel? Kui süsteemis niiskust on, võib see külmaga välja lüüa.. Niiskuseeraldaja on kompressori küljes, aga eraldi vahetada seda ei saa.
Holari kirjutas:Enda autolgi tuli ükshetk see kiri näidikule ja see tähendas, et tagant üks pool oli täiesti vastu maad, Um is siis vahetati ära parempoolne õhkpadi, mis maksis 2800+ vahetus, ei mäleta palju see oli, aga mitte palju,sest töö oli kiire. JA lohutuseks öeldi, et need lähevadki nii lihtsalt katki, kui on vahetamata ja lohutasid sellegagi, et üks on mul veel
Sama padi plahvatas mul täpselt jõulude eel,kiirus oli 80 ja loomulikult kurvis lõhkes.4 X spinn,õnneks laveerisin mingisse peatumistaskusse.,Keegi kusagil jutule ei võtnud,um`s polnud laos ka.Sai Igorilt üks enam-vähem välimusega võetud, sinna alla pandud ja kalibreeritud ka.Soovitaks sul vasakpoolse ka kohe ennetavalt ära vahetada,sest see näeb veelgi jubedam välja.
Endiselt olen arvamusel,et nii head autot,kui sinu praegune pole mul kunagi olnud.
Tänan soovituste eest, endalgi käis see mõte peast läbi, aga mis siis ikka, pean igaksjuhuks enda ja teiste turvalisust silmaspidades UMis ära käima.
Aga auto on tõesti hea
tuttaval lõi 528it -l sõidupealt lõhki, aga ei tea kas tal ka vilksas enne mingi võiga või midagi. Aga midagi hullu autoga ei juhtunud ... ca 60 pealt.
Mul hetkel sama teema...sama kiri ees ja vasak ratas on koopas kinni. Padi on vist lõhki,susieb korralikult.Kas ma pean siis sellega UM-i minema? Või saab ise ära vahetada?
Lased salongist kinnituse lahti,avad ka survetoru.Keerad alt õõtsast poldi(või oli neid 2)lahti,surud padja kokku,kisud välja ja uuega kõik vastupidises järjekorras.Siis vudinal Patriku juurde,või UM`i kalibreerima.