Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Avu kirjutas:Et siis mõlemad tulukesed põlevad armatuuris ja süsteemid ei tööta?
kas võib asi selles olla ,et ees 15tollised veljed ja taga 17tollised?
Kui rehvi ümbermõõt on sama, siis velje suurus ei mängi rolli, vastasel juhul ajad jah süsteemi lolliks.
Arvutamiseks kasuta kalkulaatorit.
Näiteks on enamvähem sama ümbermõõduga 205/65R15 ja 235/45R17.
loomulikult on viga rehvides. automaatkast keeldub isegi käiguvahetamast kui on erinevad rehvid samuti keeldub töötamast püsikiiruse hoidja. kogetud asi , nimelt sai alla pandud tagavara rehv mis teise mõõduga ja auto keeldus eelnevate vigadega töötamast.hiljem kõik jälle ok.
Minul läks UM-is kogu pull suti üle kahe tuhande, ei mäleta palju see andur maksis, kuid osa sellest summast oli testimine algul ja lõpus tehti autole ka selgeks, et andur vahetatud...
mul on taga piduriketta andur läbi ja siis mingi aeg hakkas lihtsalt samuti see veojõukontrolli ning abs tuli armatuuris põlema.tagumist ketta andurit pole veel ära vahetanud ja seega ei tea öelda kas selles probleem.
russell kirjutas:mul on taga piduriketta andur läbi ja siis mingi aeg hakkas lihtsalt samuti see veojõukontrolli ning abs tuli armatuuris põlema.tagumist ketta andurit pole veel ära vahetanud ja seega ei tea öelda kas selles probleem.
priitv8 kirjutas:ASC/DSC läheb lolliks, kui ümbermõõt erineb rohkem, kui 10...15mm!
Ju ta ikka veidi rohkem kannatab. E60-l on tehasevelgede pakett 245/35/19 ja taga 275/30/19, seal on ümbermõõdu vahe juba 20mm. Pakun, et kuni 3% ümbermõõdust on OK. Kuigi üldiselt hoiab bmw tõesti erinevate laiustega rehivde korral väga väikest erinevust ees/taga. Erinevalt nt Lexus IS-st, millel on 18 tolliste orig. rehvidega tagumiste rataste ümbermõõt 75mm suurem
Ilves kirjutas:Ju ta ikka veidi rohkem kannatab. E60-l on tehasevelgede pakett 245/35/19 ja taga 275/30/19, seal on ümbermõõdu vahe juba 20mm. Pakun, et kuni 3% ümbermõõdust on OK.
No mulle räägiti E39 näitel, et on ainult rataste sellise mõõduerinevuse tõttu probleeme olnud. Isegi samas mõõdus, kuid eri valmistajate rehvidega.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Siis peaks ikka ABS`i andur olema aga kuna neid on mitu siis oleks mõistlik enne diagnostikas välja uurida, milline neist.
Tagumine maksab UM`is:
VO kood nimetus kogus laos ühikuhind ühikuhind + KM
34526756377 ABS ANDUR 13 C 1066.43 1258.38
Ja esimene
VO kood nimetus kogus laos ühikuhind ühikuhind + KM
34526756375 ABS ANDUR 32 C 1066.43 1258.38
Vahetus on sellisel juhul lihtne, kui vana andur liikuma sada, kui aga ei siis läheb sellega päris palju aega ja vaeva.
ole õnnelik kui ainult absi andur või andurid mul oli sma teema kuigi rataste mõõdud olid kõik õiged, lõpuks tuli ikka välja et aju tuksis nüüd juba 3 nädalat aju remondis ja lasen mingi universaal ajuga ringi mis seal ajutiselt peale keerati. Kõigehullem see: hirmutati tuttavate poolt et aju remont võib kokku võtes ka 10 kilo mksma minna
remont jah ikka tunduvalt odavam kui uus aju....hinnad jäävad sinna 2500-3500 kanti, oleneb tegijast....hinna määrab ka vist see, et kas aju on ennem remonditud või mitte!
Mul 530D ja samuti läksid põlema ABS ja veojõukontrollituled(mitte kohe vaid peale auto soojenemist).UM-s vahetati algul ABS andur(1780EEK),ei mõjunud,siis aju(11700EEK) samuti ei mõjunud,siis laiutati käsi ja sellega teema lõppeski.Hetkel sõidan põlevate tuledega.
KAITSILE küsimus.
Kas ABS-i relee asus ikka salongi õhufiltri karbi all.Kui ja siis ehk vasaku kuna parema all aju asub.Kuidas seda releed ära tunda?
Tänan ette.