Paar küsimust E32 kohta...
Paar küsimust E32 kohta...
Minust saab siis kolmapäeval e32 omanik ja seal mõned asjad vaja teha... otsustasin siis siit veits nõu küsida...
1) Mootor vibreerib väääga jubedalt (3.5l) , töötab ilusti õigetel pööretel ja mingit klappide plaginat ega asja ei ole, mis viga võib olla?
2) Palju umbes läheb maksma esisilla pukside vahetus (puksid + töö) ja kus seda oleks kõige targem teha?
3) Kui on 3.0l e32`le tõstetud peale 3.5l mootor, kas 3.0 automaat käigukast peab ilusti vastu?
1) Mootor vibreerib väääga jubedalt (3.5l) , töötab ilusti õigetel pööretel ja mingit klappide plaginat ega asja ei ole, mis viga võib olla?
2) Palju umbes läheb maksma esisilla pukside vahetus (puksid + töö) ja kus seda oleks kõige targem teha?
3) Kui on 3.0l e32`le tõstetud peale 3.5l mootor, kas 3.0 automaat käigukast peab ilusti vastu?
jup
See saaremaa oma jah.... eem vabandust võhikliku küsimuse eest aga mis see lamda on?
1 pisike hirmkallis andur.
kui see on peetis, siis tühikäik ujub, kütusekulu on trastiliselt suurem, sumps suitseb(ka pärast mootori seiskamist)...+ veel sada häda.
käi diagnostikast läbi 250.- ja väga hea ülevaade mootorist olemas.
kui see on peetis, siis tühikäik ujub, kütusekulu on trastiliselt suurem, sumps suitseb(ka pärast mootori seiskamist)...+ veel sada häda.
käi diagnostikast läbi 250.- ja väga hea ülevaade mootorist olemas.
ex-Audi A2, ex-Fleetwood, ex-GT4, ex-944
525 ´94 & Hybrid ´08
56 201 649
525 ´94 & Hybrid ´08
56 201 649
Suur tõenäosus et 1 silinder ei tööta või kogunisti 2. Proovi ühekaupa töötaval mootoril küünla piibud maha võtta, kui mootori töös tekkivad muutused siis ok, kui aga ei teki muutust siis tõenäoliselt et see ei tööta.
Ühenda lambda alt lahti juhtmed ja proovi siis käivitada mis nägu teeb...
R6 on küll väga ühtlane mootor, raputada seda küll ei tohiks. Mõõda kindlasti silindrite rõhud ära. Vaata kas karteri tuulutus ava ikka ilusti läheb õhuvõtu torusse mis on peale õhulugejat. Ega juhuslikult sealt peale õhulugejat õhku ei ime.
Ühenda lambda alt lahti juhtmed ja proovi siis käivitada mis nägu teeb...
R6 on küll väga ühtlane mootor, raputada seda küll ei tohiks. Mõõda kindlasti silindrite rõhud ära. Vaata kas karteri tuulutus ava ikka ilusti läheb õhuvõtu torusse mis on peale õhulugejat. Ega juhuslikult sealt peale õhulugejat õhku ei ime.
aitäh
Aitäh abi eest... eks kui autole alla saan siis annan teada. Sain juba teada ka mis see lambda on aga kus need juhtmed asetsevad.. auto all kat. juures? Kui olen soovitatud asjad ära proovinud annan teada kas tulemust ka oli
Nu vot... Eluaeg õpi...
Ei teadnudki...
Mina oma masinal mitu korda nii läbi teinud, kui oli kord sarnane probleem kahtlustasin mitte töötavat silindrit kui pihusti katki oli. Ju vist läks õnneks...
Ei teadnudki...
Mina oma masinal mitu korda nii läbi teinud, kui oli kord sarnane probleem kahtlustasin mitte töötavat silindrit kui pihusti katki oli. Ju vist läks õnneks...
Selge!!! Võtan kindlasti märkuse arvesse!!!MITTE MINGIL JUHUL!
seda trikki võib teha ainult kontaktidega süütesüsteemi puhul
Noojah - kui 20 000 kroonise seitsmese ostumõtted peas liiguvad, siis peaks korra laua taha maha istuma ja mehejuttu puhuma. Kui sul lisaks sellele 20 tuhandele sügeleb veel taskus umbes 30 samasugust tuhandet, mida kohe autosse panna, ilma, et ta sellest oluliselt paremini sõitma hakkaks, siis osta aga. Vastasel juhul page ummisjalu minema ja ära tagasi ka vaata. Sülita veel kolm korda üle õla, et needus järele ei tuleks.
Seitsmesest pole mitte mingit rõõmu, kui ostad romu. Ja peavalu - seda saad ikka paar aastat tagantjärele ka kahetseda.
Lihtsalt minu arvamus
Martin@on.pidanud.kolme.seitsmest
Seitsmesest pole mitte mingit rõõmu, kui ostad romu. Ja peavalu - seda saad ikka paar aastat tagantjärele ka kahetseda.
Lihtsalt minu arvamus
Martin@on.pidanud.kolme.seitsmest
E32 750i (1994)
Ma pole ise seitsmest omanud ja otseselt seega vaidlema ei hakka... aga ise käisin hiljuti huvi pärast vaatamas ühte veidi alla 30k maksvat 735i-d ja praegu ei mõtle küll välja mille peale oleks seal pidanud kohe 30keeku lisaks kulutama. Mootor käis suht korralikult - klapiregulli võibolla, esiamordid pehmed, salongis paar polstrit ja plastjuppi vaja vahetada, küljepeegel katki, üks kaugtuli katki, väikesed värvikahjustused ja täkked kapotil. Tõenäoliselt esisillas midagi ka vahetada kuigi kuskilt otseselt ei kolisenud. Nende vigade remont ei lähe üle 10k maksma, eeldades et kasutada b-osi; polstrid, peegel ja tuli lammarist.Martin_R kirjutas:Noojah - kui 20 000 kroonise seitsmese ostumõtted peas liiguvad, siis peaks korra laua taha maha istuma ja mehejuttu puhuma. Kui sul lisaks sellele 20 tuhandele sügeleb veel taskus umbes 30 samasugust tuhandet, mida kohe autosse panna, ilma, et ta sellest oluliselt paremini sõitma hakkaks, siis osta aga.
[quote="]ArvoNende vigade remont ei lähe üle 10k maksma, eeldades et kasutada b-osi; polstrid, peegel ja tuli lammarist.[/quote]
Kas sa usud, et esisillas sel autol paari puksikesega piirdub? Isegi minu oma, millel mitte midagi (kordan MITTE MIDAGI) ei kolisenud, on juba praegu 5000 krooni eest sillatöid tehtud. Lisaks veel esiamordid 1500.- tk, pluss tööraha. Siis mees väitis, et mootor jätab rämedalt vahele. Selle remont jälle tuhandeid (kui ise tegija mees pole). Hea, kui tegu on atuomaadiga, sest muidu vahetame lähiajal veel sidurit, mis kindlasti võtab jumala ülevalt ning sidurit lahutades võtab kogu autosse vibra sisse.
Ma parem ei arutle, kui suur rooliloks võib olla sellisel autol. Kui väga vibreerida kardaani "pukk" või kui suured lõtkud tagasillas. Ma annan oma kindla sõna, et sellisel autol töötab väga vigaselt soojendussüsteem. Lisaks need veateated, mida pardaarvuti viskab. Mõnend neist on lihtsalt parandatavad, mõned jäävadki häirima, sest keegi hakkaja on kunagi mingi sam-kompunn asja ehitanud ja veast mööda läinud.
Minu lugupidamine, kui 20000 maksval seitsmesel ei tilgu õli või ei leki üksiki radikas, kui sellisel autol töötavad kõikide uste lukud ning uksed käivad vaikselt ja pehmelt. Isegi hea kui tal istmed terved on, kuid tavaliselt tahavad needki parandamist.
Vaadates veel nii odava masina avariijärgseid kahjustusi, leiame, et mitmed liistud tuleb välja vahetada, ilmselt on stange alt puudu mõned restid või udutuled pragulised. Kapoti all ilmselt ei leia enam ventikakoda ning veel mõningaid plastikuid (pidurituulutuskanalid, logariotsad vms).
Jah - sõita sellisega ju veel saab, kuid ma arvan, et 20000 eest oleks targem osta suht kobe E28, kui täiesti otsas E32.
Kas sa usud, et esisillas sel autol paari puksikesega piirdub? Isegi minu oma, millel mitte midagi (kordan MITTE MIDAGI) ei kolisenud, on juba praegu 5000 krooni eest sillatöid tehtud. Lisaks veel esiamordid 1500.- tk, pluss tööraha. Siis mees väitis, et mootor jätab rämedalt vahele. Selle remont jälle tuhandeid (kui ise tegija mees pole). Hea, kui tegu on atuomaadiga, sest muidu vahetame lähiajal veel sidurit, mis kindlasti võtab jumala ülevalt ning sidurit lahutades võtab kogu autosse vibra sisse.
Ma parem ei arutle, kui suur rooliloks võib olla sellisel autol. Kui väga vibreerida kardaani "pukk" või kui suured lõtkud tagasillas. Ma annan oma kindla sõna, et sellisel autol töötab väga vigaselt soojendussüsteem. Lisaks need veateated, mida pardaarvuti viskab. Mõnend neist on lihtsalt parandatavad, mõned jäävadki häirima, sest keegi hakkaja on kunagi mingi sam-kompunn asja ehitanud ja veast mööda läinud.
Minu lugupidamine, kui 20000 maksval seitsmesel ei tilgu õli või ei leki üksiki radikas, kui sellisel autol töötavad kõikide uste lukud ning uksed käivad vaikselt ja pehmelt. Isegi hea kui tal istmed terved on, kuid tavaliselt tahavad needki parandamist.
Vaadates veel nii odava masina avariijärgseid kahjustusi, leiame, et mitmed liistud tuleb välja vahetada, ilmselt on stange alt puudu mõned restid või udutuled pragulised. Kapoti all ilmselt ei leia enam ventikakoda ning veel mõningaid plastikuid (pidurituulutuskanalid, logariotsad vms).
Jah - sõita sellisega ju veel saab, kuid ma arvan, et 20000 eest oleks targem osta suht kobe E28, kui täiesti otsas E32.
E32 750i (1994)
Mulle tundubki, et sellised enam-vähem sõidukõlblikud E32-d algavad 30000 juurest lähistelt. Siis saab hõreda varustusega, kuid väliselt/tehniliselt peaaegu rahuldava auto. Kui on saksast toodud masin on selle hinna juures juba tuled/klaasid terved ja küljed ka peaaegu sirged. Heas korras auto on kusagil 40000 juures ja üle selle võib juba päris meeldiva (korraliku ja hea varustusega) auto leida. Eeldusel, et räägime ikka 87-90 R6 mootoriga autodest. Need V8-d, mida veel isegi 60000 eest müüakse on ka üsna lootusetud projektid.
20000 ja allapoole on puhas rämps. Vähemalt nii palju, kui mina neid näinud olen.
20000 ja allapoole on puhas rämps. Vähemalt nii palju, kui mina neid näinud olen.
E32 750i (1994)
Hmm
Noojah põikpäine nagu ma olen, kavatsen ikka ära osta selle pilli Käisime ka proovisõidul, veermikus midagi ei kolisenud, käiguvahetus oli sujuv, elektroonika tundus korras olevat jne. Ainus asi mis muret tegi oligi mootor... ikka räige vibra oli sees. Keegi pakkus, et 1 või koguni 2 silindrit tagant ära, see täiesti võimalik variant, sest auto eriti ei liikunud ka... pole küll varem e32 sõitnud aga arvan, et peaks ikka veits paremini liikuma. Puksid pidavat läbi olema müüja sõnul, mina küll seda millegist aru ei saanud, mingit kolinat ega loginat küll polnud esisillas. Vedrud ja amordid korras. Eks käin Truumu juures diagnostikal ka ära kui tal aega ja vaatab mis ta räägib... Loodan, et siis päris surnud masinat ei saa
Hei!
Kas Sul olid enne kõik need hädad ja kas peale lambda vahetust on nüüd midagi teisiti? Ja millise lambda panid, Boschi originaali või aftermarket-i?Charly kirjutas:kui see on peetis, siis tühikäik ujub, kütusekulu on trastiliselt suurem, sumps suitseb(ka pärast mootori seiskamist)...+ veel sada häda.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Ahjaaa
Mul selline küsimus ka veel, et mis siis juhtub kui lamda üldse lahti ühendada või vahelt ära kiskuda vms?
Pärast aftermarket lamda installi:priitv8 kirjutas:Hei!Kas Sul olid enne kõik need hädad ja kas peale lambda vahetust on nüüd midagi teisiti? Ja millise lambda panid, Boschi originaali või aftermarket-i?Charly kirjutas:kui see on peetis, siis tühikäik ujub, kütusekulu on trastiliselt suurem, sumps suitseb(ka pärast mootori seiskamist)...+ veel sada häda.
tühikäik paigas
co läks 4.2-lt 0.05 ni (norm on 0.5)
kütusekulu väiksem.
Madalatel pööretel veab paremini.
Auto ei erita mädamuna(poolpõlemata kütus) haisu,.....heitgaasid on peaaegu lõhnatud
töötav mootor ei suitse
mootori seisates ei suitse sumps 8varem tuli tossu veel mingi paar minutit.)
ex-Audi A2, ex-Fleetwood, ex-GT4, ex-944
525 ´94 & Hybrid ´08
56 201 649
525 ´94 & Hybrid ´08
56 201 649
Sa käi Truumu juures ära, saad täpselt teada mis viga. Eriti arvan su masina puhul. 1 Silindri tagant ära kukkumine kusjuures niiväga tunda polegi kui ei tea kuidas liigub 6 peal. Mul kui ühes silindris surve oli läinud, peale sossseppade nokitsemist mil väljalase klappi kõveraks väänati... tühikäigul kadus 1 silinder. Kõrgematel pööretel siiski süttis kytus. Nagu ei tabanudki õieti vahet. Sain tunda aint siis kui 4000 RPM'i polnud autol seda rebimist mis peaks olema.
Kas Sa tead ka, kelle toodetud see on ja kust seda osta sai ja mis ta maksis?Charly kirjutas:Pärast aftermarket lamda installi:
See tähendab seda, et valget auru ei tule?Charly kirjutas:töötav mootor ei suitse
Mul sama. Kindel on ka see, et need lambdad on all veel originaalid.Charly kirjutas:mootori seisates ei suitse sumps 8varem tuli tossu veel mingi paar minutit.)
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
To Priit:
Lamda keeras mulle kasutajatruumu alla..uuri temalt, mis firma oma läks. Hinna+tööraha saad truumult teada.
Valget ikka niiske ilmaga tuleb, a tunduvalt vähem, ning seisva auto auru pilve seest läbi minnes ei tunne mingit lõhna.
Viimase kohta ei oska kommenteerida...kas diagnostikas oled käinud?...kui ei, käi ära..saad oma lamdade kohta inffi, et kas funkavad, või ei...kodustel meetoditel ei usu, et ülevaate saad.
Lamda keeras mulle kasutajatruumu alla..uuri temalt, mis firma oma läks. Hinna+tööraha saad truumult teada.
Valget ikka niiske ilmaga tuleb, a tunduvalt vähem, ning seisva auto auru pilve seest läbi minnes ei tunne mingit lõhna.
Viimase kohta ei oska kommenteerida...kas diagnostikas oled käinud?...kui ei, käi ära..saad oma lamdade kohta inffi, et kas funkavad, või ei...kodustel meetoditel ei usu, et ülevaate saad.
ex-Audi A2, ex-Fleetwood, ex-GT4, ex-944
525 ´94 & Hybrid ´08
56 201 649
525 ´94 & Hybrid ´08
56 201 649
Tea kas see just mootori eripära on, ma pigem pakun väljalaskesüsteemi (et tema töötemperatuurini soojenemine täies pikkuses võtab aega). Arvan seda sellepärast, et peale tunniajalist maanteesõitu enam ei aura. Lisaks on veeaur ka katalüsaatori korraliku töö produkt.Eerik_K kirjutas:Kõik BMW mootorid auravad tavapärast rohkem, pöörake tähelepanu...
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
OK, tänud, suhtlen Truumuga.Charly kirjutas:Lamda keeras mulle kasutajatruumu alla..uuri temalt, mis firma oma läks. Hinna+tööraha saad truumult teada.
Selle kohta jõudsin juba oma arvamust avaldada.Charly kirjutas:Valget ikka niiske ilmaga tuleb, a tunduvalt vähem, ning seisva auto auru pilve seest läbi minnes ei tunne mingit lõhna.
Siis, kui mul see õhukulumõõtja ajusid peedistas, käisin rohkem kui ühe korra. Pealegi oskan ma neid veakoode ka ise sealt ECU-st välja lugeda. Lambdaga seotud vigu ei ole seni registreeritud. Aga truumu juurde minna ilmselt tuleb, sest lambda reaktsioonikiirust tahaks ikka kontrollida ja kui tal on uued mõistliku raha eest pakkuda, siis paneks kohe alla ka.Charly kirjutas:Viimase kohta ei oska kommenteerida...kas diagnostikas oled käinud?...kui ei, käi ära..saad oma lamdade kohta inffi, et kas funkavad, või ei...kodustel meetoditel ei usu, et ülevaate saad.
Kui suureks kütusekulu vahet hindad?
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
kisub offtopicuks aga M20 2,5 võtab lahtise lambdajuhtmega sõites kompuutri järgi 0,5-1,5l rohkem näiteks (oleneb mootori temperatuurist) . Pärast torukollektori paigaldust sai prooviks "ajutiselt" juhe lahti jäetud, praegu ei tunne enam mingit vajadust poolpiduse lambda taha ühendamiseks...priitv8 kirjutas:Charly kirjutas: Kui suureks kütusekulu vahet hindad?
hmm
Pole päris OT.... a siiski veel üks küsimus, et kus need lambda juhtmed asuvad, kust neid nagu lahti saaks ühendada? Käimari koha ka veel küssa, et kas 3.0 mootori kast peab 3.5 ilusti vastu....?
Hmm
Aga mille arvelt siis masin kaotab kui on 3.5 mootoril 3.0 ülekandega kast... kas lõppkiiruses või kiirenduses? Loodan et nüüd väga puusse ei pannud küsimusega