E39 talverehvi valimas. Mis mõõtu soovitate
- BMW325 2,5
- Huviline
- Postitusi: 24
- Liitunud: 20.02.2006 21:59 09
- Asukoht: Läänes
E39 talverehvi valimas. Mis mõõtu soovitate
Autoks siis E39 ja veljeks 15t orig.valu.
Kas 205/70 R15 naastrehv mahub normaalselt ringi käima või hakkab kuskil vastu käima ja peaks vähe madalama rehvi valima
Tahaks võimalikult kõrget rehvi alla panna.
Kas 205/70 R15 naastrehv mahub normaalselt ringi käima või hakkab kuskil vastu käima ja peaks vähe madalama rehvi valima
Tahaks võimalikult kõrget rehvi alla panna.
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8477
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
e34 jale läks küll 205/70/15 alla isegi madaldusvedruga.
Tundub et panen ka e39 samad rehvid alla.
Tundub et panen ka e39 samad rehvid alla.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5631
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8477
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
No mul rehvid olemas ja selle päras küll ei hakka uusi ostma et suts kõrgem kui orig.Andrus_V kirjutas:Pange originaal mõõt ikka 205/65 15"
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
E39 all kasutasin ka 205/65/15 õhupalli. Talveks väga hea, aukudes mügarikel põristada. Praegusele õlikatlale olen sunnitud alla ajama 225/45/17 sest väiksem velg ei lähe alla. Eks näe, kuidas on. Samas sõber lasi eelmine talv Lexus IS-ga - ees 225/40 ja taga 245/40 lamell all. Velg siis 18 tolli Sai hakkama küll aga pidamine kui selline oli üsna võõras mõiste.
Kasutasin ka eelmisel talvel 225/45/17 lamelle E46-l . Minu meelest oli pidamine väga hea. Ma ei oleks seda enne uskunud.Ilves kirjutas: Praegusele õlikatlale olen sunnitud alla ajama 225/45/17 sest väiksem velg ei lähe alla. Eks näe, kuidas on. Sai hakkama küll aga pidamine kui selline oli üsna võõras mõiste.
-
- Huviline
- Postitusi: 120
- Liitunud: 16.07.2006 22:07 10
- Asukoht: Tallinn/Rapla
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
Mul ees olid eelmine aasta sellises mõõdus. Täitsa normaalne oli. Rehvi enda muster oli niivõrd jama, et vahest tahtis otse minna, aga kuna taga oli siiski korralik continental, siis pääsesin talvest kahjustusteta.tafkinmeez kirjutas:e39 tehase järgi kõige väiksem mõõt on r15 205/65, ise kavatsen panna 195/65, kuna neid suht laialt ja palju parema hinnaga saada..
On keegi veel talvel oma e39ga sellise mõõduga sõitnud?
Täitsa löpp ikka milliste rehvidega te seal eestis söidate , välimus on kaa ju naeruväerne ja nii rasket autot ei ole ju möeldut nii peenikestele rehvidele mida te alla tahate panna, auto läheb ju nii vedelaks et isegi kuiva asfalti peal te ei suuda seda autot selliste rehvidega teel hoida kui mingi järsk pööre mingil juhul ette satub..
Soovitan vähemalt 215 alla panna.. VÄHEMALT!!!
Soovitan vähemalt 215 alla panna.. VÄHEMALT!!!
E38/39/53 pikslite parandus,kellade röngad,TV-free,diagnoostika...Tel.+358400925441
- BMW325 2,5
- Huviline
- Postitusi: 24
- Liitunud: 20.02.2006 21:59 09
- Asukoht: Läänes
ega ainult 215 ei ole õige mõõt... 205/65 R15 on ka tehase poolt ette nähtud!Rahu kirjutas:Aga miks siis peab BMW:ga söitma kui pole raha öikeid rehvegi osta, sellest ma aru ei saa!!??kapa kirjutas:eestis teised palgad ka
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
rehvid
Kasuta valmistaja soovitatud rehve ja kõik on kõige parem.
...ja Rahu, MEIL SIIN EESTIS on kodanikel vaba valik, mis oma aja ja rahaga teha. Ma mõistan Sind, oled ju ajupesu ja politseiriigi truu teener ja situd ka ettekirjutuste ja nn rahva tahte järgi. Meil SIIN EESTIS ei vinguta vaba valiku ja häirimatu eluüle!
...ja Rahu, MEIL SIIN EESTIS on kodanikel vaba valik, mis oma aja ja rahaga teha. Ma mõistan Sind, oled ju ajupesu ja politseiriigi truu teener ja situd ka ettekirjutuste ja nn rahva tahte järgi. Meil SIIN EESTIS ei vinguta vaba valiku ja häirimatu eluüle!
Rahu-rahu, Rahu 205/65 on E39-l täiesti tehasemõõt. Talvel kuiva asfaldi peal naelkummidega niikuinii kurikarallit ei sõida. Gislaved NF3 pidas täiesti mõistlikult ka oma näiliselt kitsa mõõdu kohta. Rääkimata sellest, et lörtsisel maanteel sõites on kitsas rehv oluliselt parema pidamisega kui laiem.Rahu kirjutas:Täitsa löpp ikka milliste rehvidega te seal eestis söidate , välimus on kaa ju naeruväerne ja nii rasket autot ei ole ju möeldut nii peenikestele rehvidele mida te alla tahate panna, auto läheb ju nii vedelaks et isegi kuiva asfalti peal te ei suuda seda autot selliste rehvidega teel hoida kui mingi järsk pööre mingil juhul ette satub.. Soovitan vähemalt 215 alla panna.. VÄHEMALT!!!
Ja talvekuudel on mul küll üsna savi mis velg all on ja kuidas see välja näeb, põhiline on siiski see, et rehv oleks korralik ja auto ühes tükis kevadet näeks. Sellepärast polegi ühegi talverehviga üle 2 talve sõitnud.
Talverehvid
Tundsin sest teemast just mõni päev tagasi puudust, nüüd juba soetatud 225/60 r16 naelad. Eks siis näis kuidas auto talvel käitub, mootor ka 2,8 ja jõuveokontroll ka hetkel ei toimi, läheb vist natuke raskeks või harjub ära...
power
..On tehasemööt küll aga ikkagi liiga "vedelad" minu jaoks ja ka auto jaoks, seda on tunda juba 80km/h ja eriti veel kui autos 6 inimest ja pagasnik täis asju ja +120km/h sees on ja peaksid veel mingi kiire liikutuse rooliga tegema, eriti veel kui 195/70 alla panna siis on juba täitsa hullumaja ja isegi juba ohtlik nii raskele autole. Linnas ummikus on ju tegelikult yksköik mis sul autol all on kuna kiirus on mis on.Ilves kirjutas:Rahu-rahu, Rahu 205/65 on E39-l täiesti tehasemõõt. Talvel kuiva asfaldi peal naelkummidega niikuinii kurikarallit ei sõida. Gislaved NF3 pidas täiesti mõistlikult ka oma näiliselt kitsa mõõdu kohta. Rääkimata sellest, et lörtsisel maanteel sõites on kitsas rehv oluliselt parema pidamisega kui laiem.Rahu kirjutas:Täitsa löpp ikka milliste rehvidega te seal eestis söidate , välimus on kaa ju naeruväerne ja nii rasket autot ei ole ju möeldut nii peenikestele rehvidele mida te alla tahate panna, auto läheb ju nii vedelaks et isegi kuiva asfalti peal te ei suuda seda autot selliste rehvidega teel hoida kui mingi järsk pööre mingil juhul ette satub.. Soovitan vähemalt 215 alla panna.. VÄHEMALT!!!
Ja talvekuudel on mul küll üsna savi mis velg all on ja kuidas see välja näeb, põhiline on siiski see, et rehv oleks korralik ja auto ühes tükis kevadet näeks. Sellepärast polegi ühegi talverehviga üle 2 talve sõitnud.
Ja vaatake et vähemalt nokiat sellise möötuga alla ei pane need on köige hullemad.
Ausalt öeldes köige optimalsemad E39:le oleks mingid 225/55/16 nael kummid.
E38/39/53 pikslite parandus,kellade röngad,TV-free,diagnoostika...Tel.+358400925441
-
- Huviline
- Postitusi: 172
- Liitunud: 08.08.2003 13:43 03
- Asukoht: Tartu
Täiesti õige jutt, mis ära kipub ununema. Rehvitöökodades küsitakse ikka üsna harva, mis rõhku sisse panna ja kui keegi midagi ei ütle, siis pannakse midagi lambist. Samas peaks mu kolmesel olema täislasti korral ees 3.0 ja taga 3.5 4 inimesega on veidi pehmem - ees 2.6 ja taga 3.1MargusM kirjutas:Selleks, et rehv vedel poleks on vaja õige rõhk sisse pumbata. Auto küljes peaks kuskil tabel olema, et palju rõhku pumbata teatud inimeste arvu korral. Selge see, et täismassi korral või üksinda sõites käitub auto erinevalt.
Talverehvides tuleb samuti ukspostil ettenähtud rõhku hoida - see veneaegne jutt, et lase kummid tühjaks - siis peab paremini, üldse ei tööta. Pigem olgu kerge ülerõhk, kui alarõhk.
Ohtlik on hoopis talvel 120km/h tunnis sõita, kui lubatud ainult 90 ning kui sul veel kuus inimest autos peaks olema ja pagasnik asju täis siis tuleb ka rehvidele vastavalt rõhku juurde panna, et nad liiga vedelaks ei muutu.Rahu kirjutas: ..On tehasemööt küll aga ikkagi liiga "vedelad" minu jaoks ja ka auto jaoks, seda on tunda juba 80km/h ja eriti veel kui autos 6 inimest ja pagasnik täis asju ja +120km/h sees on ja peaksid veel mingi kiire liikutuse rooliga tegema, eriti veel kui 195/70 alla panna siis on juba täitsa hullumaja ja isegi juba ohtlik nii raskele autole.
Üldiselt on tehasemõõt 205/65/15 (äärmisel juhul ka 195/65/15) talveks ideaalne, palju parem tee keskel olevates vaaludest läbisõitmiseks.
No ma ei tea kui ohtlik se siin löpute löpuks on.. Minu meelest ohtlikum on siin 80:ga söita siis jäät kindlasti rooli magama Siin on lubatud talvel 100-120km/hRain530 kirjutas:Ohtlik on hoopis talvel 120km/h tunnis sõita, kui lubatud ainult 90 ning kui sul veel kuus inimest autos peaks olema ja pagasnik asju täis siis tuleb ka rehvidele vastavalt rõhku juurde panna, et nad liiga vedelaks ei muutu.Rahu kirjutas: ..On tehasemööt küll aga ikkagi liiga "vedelad" minu jaoks ja ka auto jaoks, seda on tunda juba 80km/h ja eriti veel kui autos 6 inimest ja pagasnik täis asju ja +120km/h sees on ja peaksid veel mingi kiire liikutuse rooliga tegema, eriti veel kui 195/70 alla panna siis on juba täitsa hullumaja ja isegi juba ohtlik nii raskele autole.
Üldiselt on tehasemõõt 205/65/15 (äärmisel juhul ka 195/65/15) talveks ideaalne, palju parem tee keskel olevates vaaludest läbisõitmiseks.
See sinu tehase mööt ei lähe mulle allagi, mul minimium 17" ja praegu talvekummid on 225/45 ja taga 255/40 röhk 2.8-3.0 ja väga hea on talvel söita, elusees mingite 195 vastu ei vahetaks
E38/39/53 pikslite parandus,kellade röngad,TV-free,diagnoostika...Tel.+358400925441
See jutt,et 65 või 70 kõrgusprotsendi profiiliga rehv automaatselt vedalam on, ei pea küll paika. Vaata kasvõi ,mis profiiliga veoautode või busside rehvid on,ning millised on nende kandevõimed-täismassid. Nagu juba Ilves kirjutas,siis sõltub see eelkõige ikka õigest rehvirõhust,ning olen ise aastate pikkuse kogemuse põhjal samale järeldusele jõudnud - väike ülerõhk mõjub pigem hästi,kui halvasti. Põhjuseid on selleks erinevaid,kuid kõik faktid räägivad kerge rehvi ülerõhu kasuks. Ja tõesti,kui auto koormatud,siis isegi manualis on kirjas,et rehvirõhk peab suurem olema.Enamus inimesed kahjuks aga seda reeglit ei täida.
Ning sellise madala profiiliga,nagu Sina,Rahu,sõidad, kahjuks Tallinna ja üldse eesti talvistel teedel pikalt ilma rehve ja velgi vigastamata ei sõida Soomes võib-olla saab sõita,aga meie teedehooldus on nii masendav,et selliste profiilidega peab meil kohati isegi suvel valima teid,kus 120-ga lasta,et velgi ära ei äästa....
Ning sellise madala profiiliga,nagu Sina,Rahu,sõidad, kahjuks Tallinna ja üldse eesti talvistel teedel pikalt ilma rehve ja velgi vigastamata ei sõida Soomes võib-olla saab sõita,aga meie teedehooldus on nii masendav,et selliste profiilidega peab meil kohati isegi suvel valima teid,kus 120-ga lasta,et velgi ära ei äästa....