Uus õige X5 avalikustatud
-
- Huviline
- Postitusi: 737
- Liitunud: 02.10.2002 13:25 52
- Peamine sõiduk: Sarvedeta troll
- Asukoht: Tallinn
Uus õige X5 avalikustatud
BMW avalikustas siis lõpuks uue X5 ametlikud pildid ja andmed.
http://www.autopunkt.ee/uudised/1295
Põhjalikum artikkel
http://www.autopunkt.ee/uudised/1295
Põhjalikum artikkel
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5631
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Noo, hoopis teine asi! Mul jäi ka paar lööki vahele kui eelmiseid pilte nögin.
Esimesel pildil viskab natuke nagu Cayenne joont.
Aga hea on küll. Mitte vähe.
V10 võiks ka vahele tulla
Esimesel pildil viskab natuke nagu Cayenne joont.
Aga hea on küll. Mitte vähe.
V10 võiks ka vahele tulla
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
Päris värske välimus ja veidi macholikum kui eelmine X5. Konstruktiivse kritiseerijana (vana irisejana leian, et disain on liikunud rohkem US turu ootustele lähemale. Nina on suht punnis nagu US truckidele kohane ja tiivakoopad ebareaalselt suured (ilmselt selleks et Pimp My Ride fännid sinna 35" velgi saaks toppida). 19/20 tolline on juba sama unustatud nagu lada 13 tollised
EDIT: Seda käigukangi vaadates ei saa aru, kuidas teda manuaal reshiimis normaalselt kasutada, P nupp on ju kangi otsas? Kui ikka rahmeldamiseks läheb, siis on reaalne oht Park asend keset suuremat rallit sisse lüüa (kuigi ilmselt kompu seda ei luba).
EDIT: Seda käigukangi vaadates ei saa aru, kuidas teda manuaal reshiimis normaalselt kasutada, P nupp on ju kangi otsas? Kui ikka rahmeldamiseks läheb, siis on reaalne oht Park asend keset suuremat rallit sisse lüüa (kuigi ilmselt kompu seda ei luba).
Viimati muutis Ilves, 10.08.2006 10:17 44, muudetud 2 korda kokku.
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5631
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Vast ikka peab seda nuppu all hoides kangi ka liigutamaVeiken kirjutas:(P-on nupuna)
Me sõidab sageli näiteks käsi kangil. Kui nii kogemata vajutada, siis...
Ainus asi, et mis krdi lilled sinna velgedeks väänatud on
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
Mulle meeldib rohkem kui eelmine spekulatsioon. USAle lähemale nihkumine on tuntav, sinna ju neid ehitataksegi, kuid õnneks on tegu veel BMWga. Elavat fantaasiat appi võttes ei suuda ma ette kujutada neid selle, kes on nõus istuma kolmandas istmereas nii, et alles jääb veel 200 liitrit pagasiruumi - vaadake kus on tagaistme seljatugi.
- TanelE34
- Klubiliige
- Postitusi: 910
- Liitunud: 18.10.2004 19:45 16
- Peamine sõiduk: BMW Alpina B5
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
ongi ju 7-kohalinemax55 kirjutas:Kas uus X5 ei pidanud tulema ka 7 kohaline? Pilti vaadates tekib küll selles kahtlus.
http://www.worldcarfans.com/news.cfm/ne ... -in-detail
http://www.worldcarfans.com/news.cfm/ne ... -in-detail
-
- Huviline
- Postitusi: 737
- Liitunud: 02.10.2002 13:25 52
- Peamine sõiduk: Sarvedeta troll
- Asukoht: Tallinn
Ise ütleks, et üle pika aja üks BMW mudel mis välja tulekul ei vaja harjumist, et meeldida. Kui siis pisut see punnis nina ja esitule kuju.
Ka sisu näeb vähemalt pildil kenam ja kvaliteetsem välja kui E60 viiene.
See seitse istekohta on küll pisut mõttetu, õnneks annab auto tellida ka ilma nendeta, mida loodetavasti enamus uusi omanikke ka teeb...
Ka sisu näeb vähemalt pildil kenam ja kvaliteetsem välja kui E60 viiene.
See seitse istekohta on küll pisut mõttetu, õnneks annab auto tellida ka ilma nendeta, mida loodetavasti enamus uusi omanikke ka teeb...
- TanelE34
- Klubiliige
- Postitusi: 910
- Liitunud: 18.10.2004 19:45 16
- Peamine sõiduk: BMW Alpina B5
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Mingi spekulatsioon käib, et tuleb X5-st suurem V5 (USA turg) ja X6 "minivan" (Euroopa turg)
BMW is moving into more product niches with the launch of two all-new models planned by 2008, according to BMW chief Helmut Panke. He describes one as "a new segment" combining innovative seating, dynamic performance, and the "distinct appearance of a coupe" with the all-wheel-drive platform of the next-generation X5 SUV. Imagine a Mercedes CLS crossed with an M-Class, and you're in the ballpark, say Munich sources. Believed to be known internally as the V5 and scheduled to be produced at BMW's Spartanburg, South Carolina, plant, it'll have about five inches more wheelbase than the new X5 and be longer, probably 195 inches in overall length. Style will take precedence over function: Panke goes on to say that the car will likely be a four-door, four-seater.
The other new 2008 BMW is the much-rumored "space-functional concept"--but it's not a minivan, Panke insists: It's a "combination of versatility, function, and individual space, with a sporty appearance and dynamic performance." Codenamed RFK and likely to be called X6, it'll be a rolling testbed of new technologies, including active steering, dynamic drive, electronic damper adjustment, active ride control, and a lane-departure warning system with active camber control and crosswind compensation. Panke adds that, despite its size, it won't be a seven-seater. "We won't build the biggest vehicle in the segment," he says. "The emphasis here is to provide the most available space for four or five passengers."
Panke says the V5 will be a "U.S.-focused" model, while the X6, to be built in Europe, is aimed at European buyers who routinely travel long distances across the Continent. However, both will be sold around the world and will be powered by the new, lightweight 3.0-liter inline-six and an upcoming new-generation V-8 with direct-injection. There's also a new 4.0-liter, 238-horsepower turbodiesel V-8 for Europe and a possibility that the V5 will even be available with the 6.0-liter V-12 from the 760.
Panke's announcement also is important for what he didn't say--BMW's M1 mid-engine sports car scheduled for 2007 or 2008 is indefinitely on hold.
Allikas.
BMW is moving into more product niches with the launch of two all-new models planned by 2008, according to BMW chief Helmut Panke. He describes one as "a new segment" combining innovative seating, dynamic performance, and the "distinct appearance of a coupe" with the all-wheel-drive platform of the next-generation X5 SUV. Imagine a Mercedes CLS crossed with an M-Class, and you're in the ballpark, say Munich sources. Believed to be known internally as the V5 and scheduled to be produced at BMW's Spartanburg, South Carolina, plant, it'll have about five inches more wheelbase than the new X5 and be longer, probably 195 inches in overall length. Style will take precedence over function: Panke goes on to say that the car will likely be a four-door, four-seater.
The other new 2008 BMW is the much-rumored "space-functional concept"--but it's not a minivan, Panke insists: It's a "combination of versatility, function, and individual space, with a sporty appearance and dynamic performance." Codenamed RFK and likely to be called X6, it'll be a rolling testbed of new technologies, including active steering, dynamic drive, electronic damper adjustment, active ride control, and a lane-departure warning system with active camber control and crosswind compensation. Panke adds that, despite its size, it won't be a seven-seater. "We won't build the biggest vehicle in the segment," he says. "The emphasis here is to provide the most available space for four or five passengers."
Panke says the V5 will be a "U.S.-focused" model, while the X6, to be built in Europe, is aimed at European buyers who routinely travel long distances across the Continent. However, both will be sold around the world and will be powered by the new, lightweight 3.0-liter inline-six and an upcoming new-generation V-8 with direct-injection. There's also a new 4.0-liter, 238-horsepower turbodiesel V-8 for Europe and a possibility that the V5 will even be available with the 6.0-liter V-12 from the 760.
Panke's announcement also is important for what he didn't say--BMW's M1 mid-engine sports car scheduled for 2007 or 2008 is indefinitely on hold.
Allikas.
-
- Huviline
- Postitusi: 38
- Liitunud: 16.07.2006 16:10 08
- Asukoht: harjumaa
-
- Huviline
- Postitusi: 85
- Liitunud: 12.06.2005 19:03 05
bemaritel ongi parema pidamise eesmärgil rattad natuke lääpas. algul on nii / \ ja siis näiteks kurvis painutab füüsika ratta nii | \ aga mitte ei lähe nii \ \ alt ära nagu sapakal.
muidu arvan, et uue x5 tuleks vana x5 hinnale extra suuremat põntsu ei pane, sest disainis pole mingeid megaulme muutusi näha. algupärase x5 jooned selgelt tuntavad.
copyright 2006
muidu arvan, et uue x5 tuleks vana x5 hinnale extra suuremat põntsu ei pane, sest disainis pole mingeid megaulme muutusi näha. algupärase x5 jooned selgelt tuntavad.
copyright 2006
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11703
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Täna ostsin Autolehe, kus oli uuest X5st artikkel koos piltidega ka sees, iseenesest jaah- pole viga, kuid kuna ise eriline Xi austaja pole, siis erilisi emotsioone ei tekita tegelikult, võibolla ainult siis, kui tegemist tippversiooniga, ''praeguse'' X5 mõistes siis 4.8iS. Muidu jätab siiski suht külmaks- kuna enam metsa väga asja pole, siis niisama poosetamiseks ei näe ka mõtet omada. Aga mis seal ikka, kuna tehnika poole pealt muljeid ei ole veel kellelgi, siis disaini koha pealt midagi halba küll ei ütle...