"Silmarõõm" vol 1
http://www.dvsmith.net/images/bmw/spece ... our_08.jpg
http://www.dvsmith.net/images/bmw/spece ... our_10.jpg
http://www.dvsmith.net/images/bmw/spece ... our_10.jpg
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
äkki pole veel läbi käinud
http://knuttz.net/hosted_pages/Ricers-M ... s-20060802
http://knuttz.net/hosted_pages/Ricers-M ... s-20060802
V12 got boost ~460kW/800Nm
http://www.rmotorsport.com/saku/Kuva%20 ... %20020.jpg
http://www.rmotorsport.com/saku/Kuva%20 ... %20001.jpg
http://www.rmotorsport.com/saku/e30v12_rmotorsport.wmv
http://www.rmotorsport.com/saku/Kuva%20 ... %20020.jpg
http://www.rmotorsport.com/saku/Kuva%20 ... %20001.jpg
http://www.rmotorsport.com/saku/e30v12_rmotorsport.wmv
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Soomes vanade autode näitusel ainukesed silma hakanud BMW-d
Ja Soome meister aastatel 70 ja 71, Schitzeri ehitatud 2002ti
Ülejäänud pildid siin: http://www.streetrace.org/foorum/viewto ... 313#573313
Ja Soome meister aastatel 70 ja 71, Schitzeri ehitatud 2002ti
Ülejäänud pildid siin: http://www.streetrace.org/foorum/viewto ... 313#573313
paistab et M52 mootori taluvuspiir on 700rwhp/1000nm
video dünomisest http://bmwturbo328.com/704.wmv
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... p?t=572535
http://www.bmwturbo328.com/page2.html
ja ees valgeid suunatulesi ei olegi
video dünomisest http://bmwturbo328.com/704.wmv
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... p?t=572535
http://www.bmwturbo328.com/page2.html
ja ees valgeid suunatulesi ei olegi
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
nimelt kuressaare ühes pesulas siis selline haruldus
[img][img]http://img216.imageshack.us/img216/8848/p8070034bn2.jpg[/img][/img]
[img][img]http://img247.imageshack.us/img247/47/p8070033mv5.jpg[/img][/img]
[img][img]http://img216.imageshack.us/img216/8848/p8070034bn2.jpg[/img][/img]
[img][img]http://img247.imageshack.us/img247/47/p8070033mv5.jpg[/img][/img]
E36 320i touring 95a
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11703
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Corvette'i mootoriga Compact
Oijah, mis kommentaare nüüd oodata võib
Oijah, mis kommentaare nüüd oodata võib
Eespool tõepoolet tegemist antud hetkel maailma ühe suurima laevadiisliga. Uhkustab teine küll oma jõu, kuid mitte kiiruse pärast
Tegemist on kahetaktilise (ristpeaga) masinaga (konstruktsioon sarnane ühetoimelise kolbpumbaga).
Õlivahetusega on küll nii, et seda puhastatakse ning taastatakse lisades antioksüdante ja manuseid. Õlikogus sellisel masinal on vast sinna 30-50 tonni kanti (kuivkarteriga). Tühikäigupöörded on vaevalised poolsada pööret. Ärgem unustagem, et üks pihusti annab ühe matsuga silindrisse teeklaasi täie kütet . Turbiini mass peaks olema kuskil 10tonni
No ja eks pildid räägivad iseenda eest. Selliseid masinaid paigaldatakse eelkõige suurtele tankeritele ning viimasel ajal ka konteinerlaevadele. Väikestele laevadele sellist masinat ei paigaldata, sest see ju kaalub 14sil versiooni puhul kõigest 2300000kg e. 2300 tonni
Ärge unustage seda, et kui hakkate sellisel jurakal õli vahetama, siis võtab laevaomanik teil pea, jalad ja te ei taha teada mis veel maha!
täpsed sedatüüpi masina parameetrid siin: http://www.wartsila.com/Wartsila/docs/e ... es_96c.pdf
ja natuke veel laevadiislitest:
http://www.wartsila.com/en,shippower,1a ... ,,1200.htm
sellist masinat pakun kaeda ka kõigil oma silmaga
http://www.wartsila.com/Wartsila/docs/e ... w32_tr.pdf
Head lugemist
Tegemist on kahetaktilise (ristpeaga) masinaga (konstruktsioon sarnane ühetoimelise kolbpumbaga).
Õlivahetusega on küll nii, et seda puhastatakse ning taastatakse lisades antioksüdante ja manuseid. Õlikogus sellisel masinal on vast sinna 30-50 tonni kanti (kuivkarteriga). Tühikäigupöörded on vaevalised poolsada pööret. Ärgem unustagem, et üks pihusti annab ühe matsuga silindrisse teeklaasi täie kütet . Turbiini mass peaks olema kuskil 10tonni
No ja eks pildid räägivad iseenda eest. Selliseid masinaid paigaldatakse eelkõige suurtele tankeritele ning viimasel ajal ka konteinerlaevadele. Väikestele laevadele sellist masinat ei paigaldata, sest see ju kaalub 14sil versiooni puhul kõigest 2300000kg e. 2300 tonni
Ärge unustage seda, et kui hakkate sellisel jurakal õli vahetama, siis võtab laevaomanik teil pea, jalad ja te ei taha teada mis veel maha!
täpsed sedatüüpi masina parameetrid siin: http://www.wartsila.com/Wartsila/docs/e ... es_96c.pdf
ja natuke veel laevadiislitest:
http://www.wartsila.com/en,shippower,1a ... ,,1200.htm
sellist masinat pakun kaeda ka kõigil oma silmaga
http://www.wartsila.com/Wartsila/docs/e ... w32_tr.pdf
Head lugemist
pole eriti suur 3mese...kuid alpina fänn küll:
http://www.bmwclassics.co.uk/alpina_b3/index.html
http://www.bmwclassics.co.uk/alpina_b3/index.html
- erik
- Huviline
- Postitusi: 1228
- Liitunud: 07.09.2004 17:29 17
- Peamine sõiduk: 530D E60
- Asukoht: Kohila/Tallinn
- Kontakt:
Midagi uuemat Hartge kätetööst.
http://www.hartge.de/slideshows/H50V10/ ... how_e.html
Midagi vanemat..mm
5.0 litre engine conversion for all E36
272 kW (370 hp) / 5200 rpm 510 Nm (lb-ft 376) / 3550 rpm
http://www.hartge.de/slideshows/H50V10/ ... how_e.html
Midagi vanemat..mm
5.0 litre engine conversion for all E36
272 kW (370 hp) / 5200 rpm 510 Nm (lb-ft 376) / 3550 rpm
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11703
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
See peaks siis M8 olema
Kusjuures Markol oli vist isegi õigus, kui ta ütles, et ühe 850CSi passis oli kirjas M8- leidsin ka sellise lause: ''The 850 CSi is the only production model which could be named M8.''
Kuigi See artikkel jälle räägib, et M8-t ametlikult tootmisse ei lastud ning jäi see pelgalt prototüübiks...
Kusjuures Markol oli vist isegi õigus, kui ta ütles, et ühe 850CSi passis oli kirjas M8- leidsin ka sellise lause: ''The 850 CSi is the only production model which could be named M8.''
Kuigi See artikkel jälle räägib, et M8-t ametlikult tootmisse ei lastud ning jäi see pelgalt prototüübiks...