E34 525tds kobakas, mille küljes on kütusefilter
E34 525tds kobakas, mille küljes on kütusefilter
kes seletaks võhikule, mis elektriskeem seal filtrikinnituse peal asub?
nimelt avastasin üks hetk, et masin ei lähe käima. uurides leidsin, et voolik, mis peale filtrit mootorisse läheb, on jummala kuiv. peale sellesama karbi sihitut torkimist ja koputamist hakkas jälle kütust peale andma. kas seal klemmide vahel on mingi magnetklapi- taoline asi, mis tuksis?
nimelt avastasin üks hetk, et masin ei lähe käima. uurides leidsin, et voolik, mis peale filtrit mootorisse läheb, on jummala kuiv. peale sellesama karbi sihitut torkimist ja koputamist hakkas jälle kütust peale andma. kas seal klemmide vahel on mingi magnetklapi- taoline asi, mis tuksis?
Üks rool autos mitme inimese kohta on diskrimineerimine!
ahnehnoh, ma nüüd ka riburadapidi remondimeestele kõllates sain aru jah, et see näitab, kui filter kakki täis on. aga kuidas selle lahtivõtmine ja torkimine küll auto käivitamisele kaasa võis aidata? juhus? pagan, peab pigem vist etteandepumpa uurima või siis mõned releed ette võtma.
Üks rool autos mitme inimese kohta on diskrimineerimine!
selle asja nimi on FUEL STRAINER WITH HEATING pos1
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15
Veeandurid peaksid tavaliselt asetsema filtri põhjas, siis oleks ka nendest kasu. Kui sul filtrikopsik juba ääreni vett täis on ei ole enam midagi päästa.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15
Veeandurid peaksid tavaliselt asetsema filtri põhjas, siis oleks ka nendest kasu. Kui sul filtrikopsik juba ääreni vett täis on ei ole enam midagi päästa.
filtri alumises otsas ei asetse midagi ja kui patriku juures diagnostis käisin siis näitas aparaat veetasapinna anduri viga ja kui juhtmed lahti võeti siis enam ei näidanud. seega peaks ta ikka näitama vee tasapinda ka.kadakas kirjutas:Veeandurid peaksid tavaliselt asetsema filtri põhjas, siis oleks ka nendest kasu. Kui sul filtrikopsik juba ääreni vett täis on ei ole enam midagi päästa.
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
jaah.. lasin siis selle "otstoi"..ee.. (ilmselt see tähendab kondentsi vms.) välja, oli puhas disla. st. filter on süüst puhas. sain sõbralt pihutäie releesid, mida ka katsetasin..ei midagi. kust sinna etteandepumbale kõige paremini ligi saab? laseks talle otse 12V selga- vaatan kas teeb häält.
muide see vee tasapinna andur on paras paradoks- sama hästi kõlaks aparaat, mis näitab meie organismis näiteks vere sisaldust alkoholis :-P
muide see vee tasapinna andur on paras paradoks- sama hästi kõlaks aparaat, mis näitab meie organismis näiteks vere sisaldust alkoholis :-P
Üks rool autos mitme inimese kohta on diskrimineerimine!
sai tööle teine. kas osta uus relee või sõita parem otse seppade juure?kadakas kirjutas:Kasuta otsingut, see on vana teema.Otsi alguses ülesse paagipumba relee ( kapoti all paremal pool mustas kastis) .Tõmba ta välja ja ühenda ta pesas 2 ja 8. Kui nüüd pump ei löö on põhjust paagi kallale ronida.Edu!
Üks rool autos mitme inimese kohta on diskrimineerimine!
lähen vaatan lähipäevil Kullo kõrval oleva Vello juurde (ta asukoht ka kõige lähemal mulle). aparaat läheb siis, kui relee maha võtta ja käivitamiseks 2+8 klemmide vahele sild teha probleemita käima. ja pärast soojast peast juba ilma aitamiseta. vaatame, mis juhtub homme hommikul. ma igaks juhuks uut releed ei ostnud, sest tundsin täna ringi kruisides tiba kütusehõngu salongis hõljuvat. tagasivoolu vollad võimisnadon seal pihustite juures tuleb läbi katsuda. filtri ja kõrgsurvepumba vahel kimasid jah mingid kahtlased mullid vollas ringi.
Üks rool autos mitme inimese kohta on diskrimineerimine!