BMW 1. seeria, miinus kaks ust
BMW 1. seeria, miinus kaks ust
Kuigi BMW testirühm on näinud vaeva ja autole "teibituuningu" abil tagumised uksed joonistanud, on vähegi tähelepanelikul vaatamisel siiski selgelt näha, et piltidele jäänud 1. seerial neid tegelikult ei ole.
Tegevuskohaks, mõistagi, taas Rootsi. Kuigi auto näib sisuliselt valmis olema, pole BMW siiski erinevalt 3. seeria kupeest veel teada andnud, millal see ametlikult teatavaks tehakse - kas samuti Genfis või hoitakse sügisese Pariisi tarbeks
allikas: autopunkt.ee
Tegevuskohaks, mõistagi, taas Rootsi. Kuigi auto näib sisuliselt valmis olema, pole BMW siiski erinevalt 3. seeria kupeest veel teada andnud, millal see ametlikult teatavaks tehakse - kas samuti Genfis või hoitakse sügisese Pariisi tarbeks
allikas: autopunkt.ee
eelistaks pigem sellist varianti...arvatavasti mingi concept 1. seeriast.
ka leidsin sellise variandi...tundub et tootmisesse lasti kõige inetum (loodetavasti sellepärast, et saaks hiljem facelifte teha)
ka leidsin sellise variandi...tundub et tootmisesse lasti kõige inetum (loodetavasti sellepärast, et saaks hiljem facelifte teha)
Viimati muutis kait, 15.02.2006 23:09 18, muudetud 1 kord kokku.
Viimane näeb pigem välja nagu 1 seeria universaal.
Ja ma ei ütleks, et koledaim tuli tootmisse. Disain peab olema reaalne ning mitte ainult ühel ajahetkel esteetiline vaid ka ajale vastu pidama. Liiga suur edasiminek disainis ei pea tavaliselt ajale vastu ning devalveerub kiiremini.
Näiteks võiks tuua Mazda 6 mis oli algul väga kena, kuid kaotas väga kiiresti oma uue mõju ning nüüd tundub isegi vanem kui teised selle aja autod.
Ja ma ei ütleks, et koledaim tuli tootmisse. Disain peab olema reaalne ning mitte ainult ühel ajahetkel esteetiline vaid ka ajale vastu pidama. Liiga suur edasiminek disainis ei pea tavaliselt ajale vastu ning devalveerub kiiremini.
Näiteks võiks tuua Mazda 6 mis oli algul väga kena, kuid kaotas väga kiiresti oma uue mõju ning nüüd tundub isegi vanem kui teised selle aja autod.
Viimati muutis Relk, 15.02.2006 23:12 04, muudetud 1 kord kokku.
päris nupsik tegelt...(kuigi ma ei tea mida see mersu tagatuli seal teeb)
http://www.germancarfans.com/spyphotos/ ... mini3L.jpg
http://www.germancarfans.com/spyphotos/ ... mini4L.jpg
aga jah, see autodisain (üldse autotööstus) on paras raketiteadus. poisid teevad tööd kaugesse tulevikku. enamus kavandeid mida netis näeb on ca 2-3a vanad (pealegi auto seeriatootmisesse viimine võtab isegi rohkem aega)...ja püüa siis teha auto mis miljonitele meeldiks. bmw on päris hästi hakkama saanud. eks näis mis saab...
http://www.germancarfans.com/spyphotos/ ... mini3L.jpg
http://www.germancarfans.com/spyphotos/ ... mini4L.jpg
aga jah, see autodisain (üldse autotööstus) on paras raketiteadus. poisid teevad tööd kaugesse tulevikku. enamus kavandeid mida netis näeb on ca 2-3a vanad (pealegi auto seeriatootmisesse viimine võtab isegi rohkem aega)...ja püüa siis teha auto mis miljonitele meeldiks. bmw on päris hästi hakkama saanud. eks näis mis saab...
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11703
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Ka meenub näiteks kaksikutepaar Fiat Bravo/Brava (eriti viimane oma kolme paari kriipstuledega), mis valiti mingil aastal aasta autoks, kuid paari aastaga muutus see disain suht igavaks. Sama kehtib ka igasugu jaapani biodisainiga (kunagi oli selline sõna kasutusel) autode kohta, mis kaotavad oma moodsuse paari aastaga. Miskipärast usun, et ka uue ''sensatsioonilise'' disainiga Civicuga juhtub sama. BMWdest rääkides aga arvan, et näiteks igasugu E34d, E36d, E38d jne näevad seniajani oma disainilt kenad välja, loomulikult ka muud mudelid, kui nad on igasugu isehakanud ja vabakutseliste disainerite loomingust puutumata ja hästi hoitudJuss kirjutas:Viimane näeb pigem välja nagu 1 seeria universaal.
Ja ma ei ütleks, et koledaim tuli tootmisse. Disain peab olema reaalne ning mitte ainult ühel ajahetkel esteetiline vaid ka ajale vastu pidama. Liiga suur edasiminek disainis ei pea tavaliselt ajale vastu ning devalveerub kiiremini.
Näiteks võiks tuua Mazda 6 mis oli algul väga kena, kuid kaotas väga kiiresti oma uue mõju ning nüüd tundub isegi vanem kui teised selle aja autod.
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5629
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt: