E34 temperatuur tõuseb
E34 temperatuur tõuseb
autoks siis 520 e34 95kw. probleem sellinne et kui autoga näiteks fooritaga seisan siis temp hakkab kõrgeks minema ja kui gaasi anda tühikäigul hakkab temp normi langema. üritasin ka õhutada jahutussüsteemi ja asi paranes mingiks ajaks. aga nüüd jälle sama pull. kusjuures olen külma mootoriga valanud tosooli CALT märgini ja nüüd jälle alla selle märgi tosool.
-
- Huviline
- Postitusi: 512
- Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
- Peamine sõiduk: Nissan Leaf
- Asukoht: Viljandimaa
niih valget auru igatahes sumpsist ei tule. ja tiivik muidu sooja mootoriga nagu töötab. aga eks proovin ka külmalt seda keerutada. veepumbast ei tea midagi ja ei tea ka kuidas seda kontrollida. ja kas mitte pump ei peaks häält tegema või tilkuma kui see õhtal on? minuteada ju pump ei saa hakata aeglasemalt või viletsamini tööle?
-
- Huviline
- Postitusi: 512
- Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
- Peamine sõiduk: Nissan Leaf
- Asukoht: Viljandimaa
Kuidas see termosiduri töökorda peaks näitama?Margus525i kirjutas:Vaata kas radika ees olev tiivik tembi kasvades hakkab tegusamalt toimetama...
...samas proovi külma motoga mitu tiiru ta käega lükates teeb.
Kas veepump on töökorras ?
Külmalt pöörleb ka katkine sidur sama moodi kui terve.
E39 525 iA Sedaan
http://www.templiryytel.eu
http://www.templiryytel.eu
Muidugi kõik täitsa sama. Endalgi eelmisest suvest sellega kogemusi.MuiduMees kirjutas:see et temp tõustes peaks jah tiiviku liikumiskiirus suurenema, vähemalt e28 on küll kuulda kuidas tiivik hakkab kiiremini liikuma.
Ja kui ei hakka ja liigub endise kiirusega sis termosidur arvatavasti õhtul...:
e34 pole sellise asjaga küll kogemusi aga vast peak olema ikka´sama asi ma arvan.
Siduri korrasolekut saab testida ka nn "ajalehe testiga". Kui mootor soe siis ventika vastu rulli keeratud ajaleht panna peab ajaleht tükkideks lendama. Kui aga jääb seisma siis on sidur õhtal.
Olen ise nii teinud, trikk täitsa töötab, pole vaja karta et see midagi ära lõhub.
E39 525 iA Sedaan
http://www.templiryytel.eu
http://www.templiryytel.eu
No offence :-)Margus525i kirjutas:Minu viga, asendan väljendi"külma motoga" "töösooja motoga"
siim_s oleksid ju isegi parandada võinud.
Tervitades,
Margus.
Parimat,
Siim
E39 525 iA Sedaan
http://www.templiryytel.eu
http://www.templiryytel.eu
Nii et sooja mootoriga liigub tiivik rohkem?domain kirjutas:külma mootoriga igatahes keerles tiivik 1 laba võrra. a sooja mootoriga liikus ventikas kuni kolmanda labani ...
Soojalt peb tiivik just jäigemalt liikuma s.o vähem tühje ringe,kui muidugi käega ringi ajada.
Parandage kui eksin.
Kui nii siis termosidur õhtal.
'90 E34 M50B25
-
- Huviline
- Postitusi: 47
- Liitunud: 15.09.2005 13:00 05
seal ei ole viga ainult termosiduris ma arvan, sest auto ei tohiks mingil juhul valgusfoori taga keema minna isegi siis mitte kui ventikat üldse küljeski pole! See peaks ikka väga pikk istumine olema sel juhul ja praeguste külmadega..ei usu et temperatuur kuskile tõusma hakkab..
ma arvan et viga on seal milleskis muus et ta keema läheb, võibolla ei avane suur ring korralikult?!
ma arvan et viga on seal milleskis muus et ta keema läheb, võibolla ei avane suur ring korralikult?!
-
- Huviline
- Postitusi: 47
- Liitunud: 15.09.2005 13:00 05
Loe kogu teema läbi, siis saad aru, et see termosiduri variant langes juba välja.-originaal- kirjutas:no termosidur see viga küll kohe kindlasti ei ole..võibolla on see sidur ka jahe, aga mingi muu kala on seal ka ma arvan!Margus525i kirjutas:Väideti ju, et termostaat vahetati hiljuti, ning õhutati süsteem.
igatahes voltisin kokku koogikarbi ja pistsin vastu töötavat ventikat ja sellega suutsin igatahes ventika kinni jooksutada. mootor oli soe ja töötas. ahjaa kui temp tõuseb kohal seistes siis samas hakkab ka salongi külma õhku puhuma. ja kui gaasi anda siis temp langeb ja hakkab jälle sooja puhuma. ja aru ma ei saa kuhu tosool kaob. kas tõesti kuumaga pressib välja kuskilt vms-?