Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Küsimus targematele oleks e36 istmete kohta, et kas originaal sportistmed toovad istumisasendit ka madalamale peale selle et nad paremat külgtuge pakuvad?
Kuidagi ebamugav on praeguste originaal taburettide peal istuda, külgtuge pole absoluutselt ja pea on laes. Et kas sportistmed aitaks probleemi lahendada või tuleb midagi ringi teha?
Veel küsimus siis,et kui pikk ka siis oled, ise olen 186 cm pikk ja ma ka kolleegi E36-ga sõitnud ning kui istme täitsa alla lasin, siis küll mul pea nagu laes polnud.
Mul endal muidu E30 ja ka seal ei saa nagu pearuumi üle kurta.
Nojah seda küll et kõrgust saab reguleerida, aga tahaks siiski natuke madalamal istuda. Ise umbes 184 pikk ja päris laes pea ei ole aga kui näiteks kiivri pähe paneks siis lae ja kiivri vahele enam ohutut vahet ei jääks.
Kuskilt on kõrvu jäänud, et kupeekerga isenditel on istumisasend madalamal aga see võib olla tingitud istmete kinnitustest mitte istmete endi ehitusest, või ma eksin?
oman samuti E36 ja minu istmetel on külg toed olemas ja üles alla saab väge edukalt istet lasta... Olen 178cm pikk ja sõidan iste täiesti all.... Sest nii on mugav, samuti on luuk ja peaga laes pole veel kordagi käinud
175cm pikk, kupeekerega e36. Harrastan ka kiivriga sõitmist. Kui iste täiesti alla lasta, siis kannatab sõita. Veidigi ülespoole lastes hakkab kiiver vastu lage käima. Tingitud ka sellest tõenäoliselt, et kui kiivriga sõidan, on seljatugi võrdlemisi kõrges asendis, et vaade parem oleks ning kangid lähemal.
Veits teemast mööda aga omasin kunagi üheaegselt E30 325 kupeed ja sedaani, millel mõlemal oli tehase luuk ja standardistmed. Kupeel oli kindlasti alumises asendis istumine madalamal kui sedaanil.
E36 kohta ei tea kahjuks...
Kupeel on arvatavasti istmekinnitused madalamal. Proovisin nüüd kiivriga oma autosse istuda ja päris võimatu, oleks vaja umbes 5cm madalamal istuda.
Oskab keegi öelda kas originaal sportistmed on madalamad kui tavalised?
Mingi teise auto toole bemmi panna on vist suht raske, sest originaal siinide külge vist midagi panna ei kannata ja samas kinnituvad siinid ka suht kõrgel kere külge. Näiteks mul on ühed escorti recarod, mis on väga mugavad, aga fordil on istmekinnitused päris vastu põhja.
Paha lugu on selles, et ma ei taha kõrguse reguleerimisest ka loobuda, kuna elukaaslane ei paista muidu üldse rooli tagant välja:)
Aga vähemalt niipalju olen targem, et originaal sportistmetest eriti kasu mul pole.
Kannatab täiesti kasutada originaaltooli süsteemi ja selle peale uus iste sokutada. Kui ma ei eksi, siis kellelgi meil siin foorumis oli isegi nii tehtud.
Ma räägin praegu siin korralikust sportistmest. 4k eest saab uuena mingi käki. Samas ma ei taha väita, et 4k type r'i istme eest oleks mingi hea diil. Pole õrnaaimugi, kuna pole seda istet teab mis lähedalt vaadanud või selles istuda proovinud.
2 päeva garaais veedetud ja juhiiste nüüd rs2000-st võetud recaro.
Ikka paras peavalu oli ühe auto istmeid teise auoto siinide peal kolmandas liikuma saada, aga lõpuks ikka hakkas toimima ja istumisasend on 5+
Niipalju olen targem, et kunagi sellist tööd enam ette ei võta, sest lihtsam on kas originaalsiinid alles jätta ja sinna midagi peale ehitada või selle auto siine kasutada, millelt istmed pärit.