Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Jätkuvalt ideaalne semi youngtimer, millega saab igapäevaseid toimetusi ajada, tyhjadel rannamaanteedel töristada või ka naise ja/või lastega viisakalt etendusele sõita.
Vahepeal Bayeris ports kulunud aknatihendeid-liiste vahetatud. Pandud uus orig. rooli keskosa kate. Ka seest puhtaks kyyritud jne.
Foorumlastele hind 8490.
PS Eraldi võib läbi rääkida värskelt taastatud Style 216te myyki:
Viimati muutis chillbill, 16.08.2025 11:14 48, muudetud 2 korda kokku.
Väikse läbisõiduga bmw-d väga raske müüja kui just antud kere lipulaev pole (mõtlen 330i või 335i mitte M3, mis on omaette kategooriast). Selles vanuses BMW enam tarbeese pole ja rahakam ostja vahib saksa poole, et oma erisoove lisade kohapealt rahuldada.
Juhuslik kuulutuse lappaja on harjunud 318i hindadega ja kommenteerib, et turuhind kahekordne. Samas unustatakse ära, et BMW ülesehitamine on alati kulukam kui kohe osta korralik auto. Vahtisin 2 aastat kuulutusi ennem kui ostu tegin.
Usun, et kui meelt ei heida ja müüki jätkata, siis lõpuks leiab iga bmw ostja.
Tjah, eks ta selline nišitoode on. Mingis mõttes üsna sarnane 6-silindrilise E46-ga. Piisavalt analoogne, aga samas ka piisavalt moodne, sh sisemuse ja kasutusmugavuse osas.
Elukaaslasel nt kõige uuem G20 3-seeria. Disla, hübriid, täispauk M-pakett jne. Ummikus istumiseks hea, päris öko. Ka techi täis laotud, aga minu jaoks... veidi igav sõita asi. Horses for courses.
Võimsust och minekut on sellel 325i-l imo piisavalt (160kW, nullist sajani ~7sek). 200-250hj on päris elus kasutatavuse, sh tühjadel maanteedel kurvides kallutamise jaoks, üleüldse hea sweet spot. Kel selles osas puudu jääb (mul isiklikult ei ole jäänud), võib sama seeria N52B30 vahele istutada.
Seda autot ostes omasin samaaegselt ka Yaris GRi. Äärmiselt kompetentne auto, mis arvude mõttes igast asendist parem. Samas, päris elus, tänaval nautimise jaoks tiba liiga kiire. ON/OFF iseloomuga asi, mis on tõeliselt kaasahaarav vaid full Tommi Mäkinen mode-is sõites (tõsi küll, siis on ta ikka väga hea sõidumehe riistapuu). Seesinane bemm on seevastu mõnus, mehaaniliselt kaasahaarav ja rewarding ka aeglasemalt sõites. Suurt rolli mängib seejuures konkreetse N52 mootori, käsikasti ja tagaveo kombinatsioon. Hea tagasisidega hüdrauliline rool annab oma osa lisaks.
Minu jaoks on see auto tehnilises ja visuaalses mõttes lihtsalt üsna valmis saanud ja meeleldi nokitseks järgmise asja kallal edasi. Päris fire sale aga ka pole.
Kes viitsis lõpuni lugeda, võib kohvi kõrvale ka liikuvat pilti kaeda: