Tere.
Auto käis parklas, ja suri ootamatult, aga käivitus koheselt, vaevaliselt sai koju söidetud, auto käivitus koheselt.
Arvuti näitas 4-6 pihusti viga, võtsin 6. Pihusti pistiku tagant, sisu märg, lasin õhuga kuivaks, ja pealeseda enam käima ei lähe, näitab Rail pressure monitoring on Engine start” viga.
Reaalajas näitab latirõhku käivitusel 0.
Lõpuks pikka vinnapeale ajab rõhu üles, käivitub, ilmub pihusti viga ja auto sureb välja.
Proovides teist latiandurit ei muutunud midagi, seega võiks alustada 6. Pihustist?
Autoks 2009 e70 3.0 210kw diisel.
E70 3.0sd ei käivitu
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4541
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: E70 3.0sd ei käivitu
5 ja 6 pihusti peale jookseb vihma- ja pesuvesi neil, kui kapoti all veerenni plastikud katki. Tüüpviga E70/E71 puhul. Pihustid lähevad rikki lõpuks. Sepad vahetavad pihusti(d) ära, aga juurpõhjust ei likvideeri. Aasta pärast uue ringiga nullis tagasi. Vala lahtise kapotiga ohtralt vett esiklaasi keskele ja jälgi, kas hakkab tilkuma mootori peale.
Pihustite isolatsiooni takistusi tuleks mõõta. See peab olema mega-oomides. Aju pistikust seda kerge teha.
Pihustite isolatsiooni takistusi tuleks mõõta. See peab olema mega-oomides. Aju pistikust seda kerge teha.
tel. 51 949 859
- ktmduke
- Huviline
- Postitusi: 166
- Liitunud: 19.07.2013 14:51 19
- Peamine sõiduk: Bmw e38 735ia
- Asukoht: Võru
Re: E70 3.0sd ei käivitu
Kui auto oli jahtunud, lasi käivitada, viskas vea “cylinder activation 6” ja auto suri välja