Suur mure CO tasemega
Re: Suur mure CO tasemega
Mäletan, et need vanemad BMW-d tahtsid INPA jaoks spets kaablit (minul oli mingi Miglenium ADS), ei piisanud lihtsalt ümmarguse otsaga kaablist. Keegi targem oskab vast öelda, et kas selle konkreetse auto/mootori puhul on ka vaja.
Re: Suur mure CO tasemega
93 aasta auto tahab kindlalt ADS yhendust jah, et øigeid nåite inpast/disist lugeda. Sellise jupiga saab. Iseasi, kas on pointi nii kallilt yheks veakoodilugemiseks osta..
Enne: 7xE36, 2xE46, E39, E61, E32. Nüüd: F34 320dxDrive GT, E36 M3 cabrio
Re: Suur mure CO tasemega
Bemmil on pmst kolm diagnoosipõlvkonda
K-Line (see ADS adapter ja ümmargune pistik)
CAN (D-CAN adapter)
Ethernet (alates F-seeriast). Kõige lihtsam ja odavam. Ethernet pesaga OBD pistiku saab alist 3..4 euroga. Juhtme leiab nt telia digiboksi karbist
K-Line (see ADS adapter ja ümmargune pistik)
CAN (D-CAN adapter)
Ethernet (alates F-seeriast). Kõige lihtsam ja odavam. Ethernet pesaga OBD pistiku saab alist 3..4 euroga. Juhtme leiab nt telia digiboksi karbist

Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Re: Suur mure CO tasemega
Osad tahtsid õiget ADS kaablit. Kui õigesti mäletan, siis L-liin äratas aju üles ja seejärel K-liini pidi käis suhtlus. Kui on lihtsalt ümmarguse otsaga adapter, siis see pole õige ADS ja ei pruugi toimida. Vist sai vaadata ka seda, et kas auto diagnostikapistikus on L-liini klemm, google aitab.