BMW 318 2.0 140kW

Nõuanded sõiduki soetamisel
Vasta
okram
Huviline
Postitusi: 1
Liitunud: 31.07.2024 14:22 51

BMW 318 2.0 140kW

Postitus Postitas okram »

Tere,

On plaanis soetada oma esimene auto. Siiamaani olen sõitnud aastaid erinevate pere autode ning bolt drivega kuid otsustain, et vaja soetada midagi isiklikku.

https://www.auto24.ee/soidukid/4072122? ... eg6lPQzp9g

Oskab keegi kogemusi/arvamusi jagada antud mootori/käiguasti/auto kohta, oleks väga tore. Mida veel silmas pidada kui minna antud autot vaatama? Mis eripärasusi antud mudelil silmas peaks pidama?

Tänud ette abi eest ;)
oja86
Huviline
Postitusi: 1068
Liitunud: 18.07.2005 17:36 43
Peamine sõiduk: BMW g11 740e M-Sport
Asukoht: Vantaa

Re: BMW 318 2.0 140kW

Postitus Postitas oja86 »

Antud mootor ja käigukast on väga hea vastupidavusega. Ainuke tüüpviga mis b47 on, on just f seeria 3 peal. Tuleb panna vanema n47 voolik mis läheb õhulugejast turbosse. B47 orig kogub sinna talvel vett ja jäätub mille tegajärjel jäätükid lendavad turbosse. Soome foorumis väga palju juhtunud. Bmw vahetanud iga talv karantii korras turbosi.
BMW g11 740e M Sport
zcode
Huviline
Postitusi: 27
Liitunud: 09.01.2011 20:42 45

Re: BMW 318 2.0 140kW

Postitus Postitas zcode »

oja86 kirjutas: 03.08.2024 21:00 24 Antud mootor ja käigukast on väga hea vastupidavusega. Ainuke tüüpviga mis b47 on, on just f seeria 3 peal. Tuleb panna vanema n47 voolik mis läheb õhulugejast turbosse. B47 orig kogub sinna talvel vett ja jäätub mille tegajärjel jäätükid lendavad turbosse. Soome foorumis väga palju juhtunud. Bmw vahetanud iga talv karantii korras turbosi.
Mõtlesid karterituulutus. Põhjamaa kliima jaoks on tehtud toru elektrilise soendusega. Ise ignoreerisin, et soendus ei töötanud, toru oli pragusi täis ja jää tükid sõid turbo labad ära. Arvatavasti oleks turbot säästnud toru õigeaegne vahetus.
oja86
Huviline
Postitusi: 1068
Liitunud: 18.07.2005 17:36 43
Peamine sõiduk: BMW g11 740e M-Sport
Asukoht: Vantaa

Re: BMW 318 2.0 140kW

Postitus Postitas oja86 »

Ei ole. Soome foorumites laialt lahatud teema. Seal üks vahetas isegi iga talv garantii korras turbot. Sellele osale on tehtud mitu uuendust aga üksi ei aita.
BMW g11 740e M Sport
LEDBeam
Huviline
Postitusi: 1502
Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine

Re: BMW 318 2.0 140kW

Postitus Postitas LEDBeam »

Silmas tuleks pidada, et antud masinal ma ei näinud istmesoojendusi. Lisad (kui viide tööle jääb): https://bimmer.work/vin/k611bc4881eceab ... 6/options/

Kuulutusest:"Autol on all coiloverid, 19" BBS veljed, sportsummuti ning race tune seade, 140kW/400Nm."
Originaalasjad tuleks kaasa küsida.

Mõlema variandi torud:
originaal: https://www.realoem.com/bmw/en/showpart ... Id=13_1632
pre-LCI 318d: https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=13_1476
Kasutaja avatar
Fred
Huviline
Postitusi: 4701
Liitunud: 10.04.2006 20:40 57
Peamine sõiduk: F34
Asukoht: Norge

Re: BMW 318 2.0 140kW

Postitus Postitas Fred »

Uurisin ka seda Soome foorumiteemat veits. Tåpselt ei julge keegi lubada, aga paistab, et probleem on selles suuremas sisselasketorus, millel B47 puhul akustika leevenduseks syvendid sisse vormitud on. Kahjuks aga koguneb kondens just nendesse syvenditesse, mis kylma ilmaga jååtub ja autoga kiirendama hakates turbosse lendavad.

Pilt

Pilt

Pildil ylemine N47 volla on lihtsama ja lollikindlama ehitusega ning peaks istuma 1:1 alumise B47 volla asemele. Yhe såårase vahetaja sønul polnud ka akustikas mingit erinevust. Plaan endal ka see åra vahetada, sest mu autol låks ka eelmise omaniku kåes 2021 vahetult enne ostu 77 tuhande peal turbo vahetusse garantii korras. Pøhjust ma teada tookord ei saanudki, aga køik viitab sellele, et oli sama probleem. Auto søitis tol ajal Trondheimi piirkonnas, kus talvine keskmine temperatuur ca -5 kraadi (loe, vesi/kondens hea meelega jååtub). Autol muidu 842 COLD CLIMATE VERSION peal, ehk siis see nr 2 joonisel on soojendusega.
Enne: 7xE36, 2xE46, E39, E61, E32. Nüüd: F34 320dxDrive GT, E36 M3 cabrio
Vasta