Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Värskes eestikeelses TM'is ka juttu sellest. 150k tundub baashind olema, sõidetud auto maksis 200k kanti.
Teine uue aja eripära on ikkagi 3 tonni täismassi. Veidi veel ja läheb juba C-kat lube tarvis
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Ise valiksin ka sellise pistikhübriidi. Täis elekter ei huvita, kuna puhkuse ajal saab päevas palju sõidetud ja diisel 7 seeriale ei sobi üldse peale seda kui sain phev 7.( mõnus vaikne mis sobib 7 seeriale). Puhast pena varianti vist enam ei saa? Nädal tagasi nägin ka m paketi uue 7 ära. Mulle väga meeldis. G11 sellega võrreldes nagu keskaeg.
Minu arvates on i5 palju paremini välja kukkunud kui see i7
Tänu põhja all olevale akupakile on need autod oma eelkäijatest tervelt 10cm kõrgemad. i5 on nad suutnud kuidagi normaalse laiuse-kõrguse suhtega disainida, aga i7 näeb tagant välja nagu külmutuskapp. Kõrge ja kitsas.
Niimoodi kõrvuti vaadates tundub, et vahe on greenhouse’s. Ja õlajoones.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!