E53 m57 160kw fuel injection fault aeglasti sõites
-
- Huviline
- Postitusi: 32
- Liitunud: 20.05.2018 22:24 01
- Peamine sõiduk: BMW 318i E36
E53 m57 160kw fuel injection fault aeglasti sõites
Tere, e53 M57 160kw viskab jalakäika kiirusega liikudes fuel injection faulti ette ja loobib tagant musta pilve välja. Autole taaskäivitus ja viga kaob mõneks ajaks. Kiiremini sõites viga ei esine.
Inpa viskab errorideks seepeale 4570 ja 4560. Aga mulle tundub et need on tagajärje vead.
Vahetatud on vea otsimiseks kütusefilter ja kontrollitud kütusepaagi sõela. Mis oli üsna puhas.
Lisaks puhusin õhuga läbi rail sensori mis on tulemüüri poolne, aga endiselt viga alles.
Palun nõu, mida kontrollida.
Inpa viskab errorideks seepeale 4570 ja 4560. Aga mulle tundub et need on tagajärje vead.
Vahetatud on vea otsimiseks kütusefilter ja kontrollitud kütusepaagi sõela. Mis oli üsna puhas.
Lisaks puhusin õhuga läbi rail sensori mis on tulemüüri poolne, aga endiselt viga alles.
Palun nõu, mida kontrollida.
Re: E53 m57 160kw fuel injection fault aeglasti sõites
Pihusti/pihustite vahetus.
-
- Huviline
- Postitusi: 4606
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: E53 m57 160kw fuel injection fault aeglasti sõites
Palju on railirõhk võrreldes nõutuga?
Tulemüüripoolne lati otsas on klapp mitte andur, kui kõvasti kinni keerasid?
Inpa ei kõlba diagnostikaks algajale
Tulemüüripoolne lati otsas on klapp mitte andur, kui kõvasti kinni keerasid?
Inpa ei kõlba diagnostikaks algajale
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
-
- Huviline
- Postitusi: 32
- Liitunud: 20.05.2018 22:24 01
- Peamine sõiduk: BMW 318i E36
Re: E53 m57 160kw fuel injection fault aeglasti sõites
Loodan et näete inpa pilte: https://photos.app.goo.gl/DDXCRaajTCXbDsFX9
Tulemüüripoolse klapi keerasin üsna suure jõuga kinni.
Kindlasti oskate paremini neid inpa selgitusi lugeda.
Values pilt on tehtud tühikäigul seistes.
Väljasuremis viga aeglasti sõites v ristmikult liikudes esineb mõnikord vaid päevas korra mõnikord üldse mitte. Ühesõnaga täiesti suvaliselt. Aga alati taaskäivitus aitab koheselt.
Mida ehk veel olen tähele pannud et kiirenduse algus on jäänud uimaseks ja tahmarohkemaks. Alguses oleks nagu mingi mõttepaus ja siis hakkab alles vedama.
Tulemüüripoolse klapi keerasin üsna suure jõuga kinni.
Kindlasti oskate paremini neid inpa selgitusi lugeda.
Values pilt on tehtud tühikäigul seistes.
Väljasuremis viga aeglasti sõites v ristmikult liikudes esineb mõnikord vaid päevas korra mõnikord üldse mitte. Ühesõnaga täiesti suvaliselt. Aga alati taaskäivitus aitab koheselt.
Mida ehk veel olen tähele pannud et kiirenduse algus on jäänud uimaseks ja tahmarohkemaks. Alguses oleks nagu mingi mõttepaus ja siis hakkab alles vedama.
-
- Huviline
- Postitusi: 4606
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: E53 m57 160kw fuel injection fault aeglasti sõites
Ilma ista/dis testmoodulit läbimata ja pimesi remontides võid proovida nii lati kui pumba küljes olevate klappide proovivahetust
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
-
- Huviline
- Postitusi: 1455
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: E53 m57 160kw fuel injection fault aeglasti sõites
Ettenähtud kütuserõhku ei saavuta, tahmab. Tundub loogline, et leke silindri(te)sse. Alustada tuleks pihustite stendimisest.
-
- Huviline
- Postitusi: 4606
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: E53 m57 160kw fuel injection fault aeglasti sõites
Ei
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
- Silver88
- Huviline
- Postitusi: 1699
- Liitunud: 05.09.2010 22:56 34
- Peamine sõiduk: X5 3.0sd 08’ /E91 320dA 06'
- Telefon: 56642342
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: E53 m57 160kw fuel injection fault aeglasti sõites
Palju on pcv duty? _200bari underpressure on lubatud.