F30 NBT_2 tarkvara taaastamine
F30 NBT_2 tarkvara taaastamine
Suutsin oma kogenematusega headuniti vin koodi ära kustutada ja nüüd ei saa ma sellele enam esys-ga ligi. Kas keegi Tallinnas saab aidata. Või oskab keegi juhendada. Tahaks muusikat tagasi
Re: F30 NBT_2 tarkvara taaastamine
Palun ära kirjuta asjadest, millest sul arusaam puudub...
Buumer Auto / 56826000
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4399
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: F30 NBT_2 tarkvara taaastamine
Ise pole kokku puutunud, aga netist loetu põhjal paljud ära käkkinud, kui hakanud regiooni muutma kodeerimisega(US->ECE).
Siin lausa pakutakse teenuse kujul lahendust:
https://www.flashxcode.com/product/nbte ... ng-unlock/
Siin lausa pakutakse teenuse kujul lahendust:
https://www.flashxcode.com/product/nbte ... ng-unlock/
tel. 51 949 859
-
- Huviline
- Postitusi: 1522
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: F30 NBT_2 tarkvara taaastamine
Tuvastatud asjaolud on lühidalt järgmised:
-teema avaldaja poolt muudeti HU2-s 1-e kodeeringurida Esysiga
-pärast seda kaotas ära CAFD ja HU2 juures ei näidanud enam kerekoodi (CPS).
-Seadme kodeeringud on tehase algseades, monitor pime. Kuna on HK heli, siis välja on lülitatud MOST jne. Selle tõttu pole ka heli.
-FDL-iga Longvin ASCII-s sisestates, HK heli ja MOST määrates hakkab heli tööle, näitab ka CPS-i. Ehk FDL kodeering töötab.
-Ista programming plan-is ei saa hakkama HU2 kodeerimisega (annab punase risti). Ei küsi samas Component protection-i FSC-d.
-Kui üritada uuesti määrata CAF ja kodeerida tehase VO järgi, siis on jälle alguses tagasi.
-Veateadeteks annab vigast kodeeringut, valjukate lahtisi ahelaid, kodeeringu manipuleerimist.
VO tundub õige, kuigi muudeti (koristasin paar mittetoimivat muudatust ära), kuid see ei puutunud asjasse kuniks tehti 1.-s reas kirjeldatud lüke. VO-st regiooni eemaldamine ka ei aita. Kogu HU-sse puutuvalt ca 10-t viga. Lisaks on 2 Carplay-d puudutavat FSC-d Cancelled staatuses, kuid viimsed olid nii juba aasta tagasi ja ei puutu asjasse.
Esys annab kodeerimisel logisse järgmise veateate (vabas teksis ümberjutustus) error WDBI_PLAIN NBT2. Möönan, et enne sellise asjaga kokkupuutumist tõepoolest ei teadnud. Näib, et hr Kõiketeadja Volum teab, ootan lühikeselt kirjapandud lahendust.
-teema avaldaja poolt muudeti HU2-s 1-e kodeeringurida Esysiga
-pärast seda kaotas ära CAFD ja HU2 juures ei näidanud enam kerekoodi (CPS).
-Seadme kodeeringud on tehase algseades, monitor pime. Kuna on HK heli, siis välja on lülitatud MOST jne. Selle tõttu pole ka heli.
-FDL-iga Longvin ASCII-s sisestates, HK heli ja MOST määrates hakkab heli tööle, näitab ka CPS-i. Ehk FDL kodeering töötab.
-Ista programming plan-is ei saa hakkama HU2 kodeerimisega (annab punase risti). Ei küsi samas Component protection-i FSC-d.
-Kui üritada uuesti määrata CAF ja kodeerida tehase VO järgi, siis on jälle alguses tagasi.
-Veateadeteks annab vigast kodeeringut, valjukate lahtisi ahelaid, kodeeringu manipuleerimist.
VO tundub õige, kuigi muudeti (koristasin paar mittetoimivat muudatust ära), kuid see ei puutunud asjasse kuniks tehti 1.-s reas kirjeldatud lüke. VO-st regiooni eemaldamine ka ei aita. Kogu HU-sse puutuvalt ca 10-t viga. Lisaks on 2 Carplay-d puudutavat FSC-d Cancelled staatuses, kuid viimsed olid nii juba aasta tagasi ja ei puutu asjasse.
Esys annab kodeerimisel logisse järgmise veateate (vabas teksis ümberjutustus) error WDBI_PLAIN NBT2. Möönan, et enne sellise asjaga kokkupuutumist tõepoolest ei teadnud. Näib, et hr Kõiketeadja Volum teab, ootan lühikeselt kirjapandud lahendust.
BMW without faults is not BMW
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4399
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: F30 NBT_2 tarkvara taaastamine
"code default values" vajutati alguses kogemata?
HU-tool programmijupiga saab unlock patch koos erinevate FSC-dega genereerida ja siis makile sisse sööta.
https://www.car-auto-repair.com/how-to- ... t-cic-fsc/
HU-tool programmijupiga saab unlock patch koos erinevate FSC-dega genereerida ja siis makile sisse sööta.
https://www.car-auto-repair.com/how-to- ... t-cic-fsc/
Viimati muutis PeeterA, 10.10.2021 12:13 24, muudetud 1 kord kokku.
tel. 51 949 859
-
- Huviline
- Postitusi: 1522
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: F30 NBT_2 tarkvara taaastamine
Selle lahendus oleks lihtne: Inject CAFD ja Code. Ei toimi. Kutsusin inimese enda juurde midagi sellist eeldades. Interneti otsing Esysi vea järgi andis ülalkirjeldatud väite, aga ju need otsingud viisid sellisele tulemusele, millest arusaam puudu, , nagu ülevalpool sm väitis.
BMW without faults is not BMW
Re: F30 NBT_2 tarkvara taaastamine
Kas kui oleks FA kodeerimise asemel lähenenud FDL kaudu, poleks seda juhtunud?
VIN kadumine vigasel kodeerimisel on pigem tavapärane kui haruldane.
VIN kadumine vigasel kodeerimisel on pigem tavapärane kui haruldane.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
-
- Huviline
- Postitusi: 1522
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: F30 NBT_2 tarkvara taaastamine
FDL-i kaudu ta ennist tegutseski kuniks jõudis "tulemuseni". FSC moodulist VIN-i lugedes annab õige.
BMW without faults is not BMW
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4399
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: F30 NBT_2 tarkvara taaastamine
FDL kodeerimisega samamoodi nahka läinud:
https://cartechnology.co.uk/archive/ind ... 65728.html
https://cartechnology.co.uk/archive/ind ... 65728.html
tel. 51 949 859
-
- Huviline
- Postitusi: 1522
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: F30 NBT_2 tarkvara taaastamine
See tegeles regiooni muutmisega, kuid antud juhul seda teemat arvatavalt pole. Kuid välistada ei saa antud loos midagi. Ainuke, mida mina saan järeldada, et EVO-t ei tasu valimatult Esys-iga seadistada.
Jäi katsetamata DEV_UDS-ga del v-nand persistency- puudub kogemus, mida see täpselt selle seadme puhul teeb. Lisaks jäi katsetamata reset CPS käsk ja aeg sai ka otsa. Inimene hetkel leppis sellega, et hakkab FDL-is seadistusi taastama.
Eeldab, et seade oleks downgradetud 18-07 ilevelile. Selleks tuleb hakata jantima ja on oht, et lõpeb tellisega. Hetkel on 21-03. Lisaks ei ole see otseselt unlock patch, vaid loob eelduse fake FSC-de sisestamiseks, milles on ka component protectioni 0170.PeeterA kirjutas: ↑10.10.2021 12:01 10 HU-tool programmijupiga saab unlock patch koos erinevate FSC-dega genereerida ja siis makile sisse sööta.
https://www.car-auto-repair.com/how-to- ... t-cic-fsc/
Jäi katsetamata DEV_UDS-ga del v-nand persistency- puudub kogemus, mida see täpselt selle seadme puhul teeb. Lisaks jäi katsetamata reset CPS käsk ja aeg sai ka otsa. Inimene hetkel leppis sellega, et hakkab FDL-is seadistusi taastama.
Viimati muutis LEDBeam, 10.10.2021 19:13 33, muudetud 1 kord kokku.
BMW without faults is not BMW
Re: F30 NBT_2 tarkvara taaastamine
Natsa kurb küll kui nii palju n-i peab nägema miski dvd regioonikodeeringu jama tõttu.
DVD on ju nii üleeilne päev niikuinii. Aga seda tehakse tavaliselt draivi firmware tasemel ja enamik arvutidraive lubab regiooni vaid 5 korda muuta. Või siis regioonivaba firmware peale häkkida.
See puhas minu uitmõte sin. Pole mingit sekst teemaalgataja probleemi olemusega.
DVD on ju nii üleeilne päev niikuinii. Aga seda tehakse tavaliselt draivi firmware tasemel ja enamik arvutidraive lubab regiooni vaid 5 korda muuta. Või siis regioonivaba firmware peale häkkida.
See puhas minu uitmõte sin. Pole mingit sekst teemaalgataja probleemi olemusega.
Viimati muutis priitv8, 10.10.2021 19:46 54, muudetud 1 kord kokku.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
-
- Huviline
- Postitusi: 1522
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: F30 NBT_2 tarkvara taaastamine
Usually we see only 4 type of NBTevo lock:
1. Component protection, also known as CP. It can be removed with using special FSC 170. See our special document about that type of locking NBTevo.
2. Region change.
In case of car imports or imports HeadUnit from different country. ( As example car from America is imported to Europe, and Navigation voice assistent not available in German language)
Second case - ECE Headunit from Europe imported to Asia and Alpine HU imported in EU ( for example : Alpine HU can be imported in southeast asia or Japan in Australia).
In case of changing "COUNTRY" parameter just with fdl coding you can get fading to black screen after the Connected drive logo. That case also need region change.
3. VO coding lock occurs durning coding with non compatible FA. FA options should be compatible with EVO HW type.
4. The additional case, when NBTevo ID4 is flashed to ID5. Coding parameter TELEMATIC_ECU does not allow to code HU with in "ATM" active state.
1. Component protection, also known as CP. It can be removed with using special FSC 170. See our special document about that type of locking NBTevo.
2. Region change.
In case of car imports or imports HeadUnit from different country. ( As example car from America is imported to Europe, and Navigation voice assistent not available in German language)
Second case - ECE Headunit from Europe imported to Asia and Alpine HU imported in EU ( for example : Alpine HU can be imported in southeast asia or Japan in Australia).
In case of changing "COUNTRY" parameter just with fdl coding you can get fading to black screen after the Connected drive logo. That case also need region change.
3. VO coding lock occurs durning coding with non compatible FA. FA options should be compatible with EVO HW type.
4. The additional case, when NBTevo ID4 is flashed to ID5. Coding parameter TELEMATIC_ECU does not allow to code HU with in "ATM" active state.
BMW without faults is not BMW
Re: F30 NBT_2 tarkvara taaastamine
Boonusküsimus - kuna NBTevo kuuldavasti võtab vastu iga SSD ketta (erinevalt NBT-st), siis kas draivi kloonimine/varundamine enne näppima asumist annaks taganemistee?
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Re: F30 NBT_2 tarkvara taaastamine
Foorumite üks hädasid on, et tihti ei kirjutata kuidas asi lahenes. Esitatakse küsimus millele tuleb tihti mitu lahendust. Aga kuidas ja kas üldse asi korda saadi, sellest ei kippu ega kõppu.
Ühesõnaga, möllan mina e-sysi'ga headunitis ringi ja teen seal sätetes muudatusi. Ükshetk enam muudatusi ei salvest vaid lükkab errori ette. Esialgu nagu muret ei tundnud kuna originaal koopiad olemas ja faili taastamine poleks olnud esimene kord. Aga kui faili taastamisel ikka sama error ette tuli võttis meele mõrudaks küll. Aga lootsin siiski, et dr. Google aitab ka seekord hädast välja. Error ise oli siis selline:
TAL execution started.
ExecutionID=2021/10/08-20:57:33.066
[] prepareTALExecution started [PROGRESS]
[] prepareTALExecution finished [PROGRESS]
[] prepareVehicleForCoding started [PROGRESS]
[] prepareVehicleForCoding finished [PROGRESS]
[HU_NBT2 - 63] prepareECUforCoding started [PROGRESS]
[HU_NBT2 - 63] prepareECUforCoding finished [PROGRESS]
[HU_NBT2 - 63] authenticateECUforCoding started [PROGRESS]
[HU_NBT2 - 63] authenticateECUforCoding finished [PROGRESS]
[HU_NBT2 - 63 - cafd_00001ef6-006_040_006] Transaction type: cdDeploy; Message: TA started [TRANSACTION]
MCDDiagService<id=62649, job=com.bmw.psdz.jobs.uds.MCD3_PerformECUCoding, service=WDBI_PLAIN - WriteDataByIdentifier with unlimited Data-ID (plain hex value), description=error: negative response : requestOutOfRange, link=HU_NBT2_63_ETHERNET> [DIAGSERVICE]
[] job failed with negative response error:
code: repeat job
description: Service WDBI_PLAIN returned a negative response with response code requestOutOfRange; LinkName: HU_NBT2_63_ETHERNET
severity: ERROR
[THROWABLE]
[HU_NBT2 - 63 - cafd_00001ef6-006_040_006] Transaction type: cdDeploy; Message: TA finished [TRANSACTION]
[HU_NBT2 - 63] -MessageID is used multiple times, so MessageText may be ambiguous-job failed with negative response error:
code: repeat job
description: Service WDBI_PLAIN returned a negative response with response code requestOutOfRange; LinkName: HU_NBT2_63_ETHERNET
severity: ERROR
[WARN]
[HU_NBT2 - 63] - [Exception - HU_NBT2 - 63] job failed with negative response error:
code: repeat job
description: Service WDBI_PLAIN returned a negative response with response code requestOutOfRange; LinkName: HU_NBT2_63_ETHERNET
severity: ERROR
[HU_NBT2 - 63] prepareECUforCoding started [PROGRESS]
MCDDiagService<id=230634, job=com.bmw.psdz.jobs.uds.MCD3_PrepareECUforCoding, service=DSC - DiagnosticSessionControl, description=error: negative response : conditionsNotCorrect, link=HU_NBT2_63_ETHERNET> [DIAGSERVICE]
[HU_NBT2 - 63] prepareECUforCoding finished [PROGRESS]
[HU_NBT2 - 63] authenticateECUforCoding started [PROGRESS]
MCDDiagService<id=16727, job=com.bmw.psdz.jobs.uds.MCD3_AuthenticateECUforCoding, service=SA_SK - SecurityAccessSendKey, description=error: negative response : serviceNotSupportedInActiveSession, link=HU_NBT2_63_ETHERNET> [DIAGSERVICE]
[] job failed with negative response error:
code: service returned global negative response
description: Service SA_SK returned a negative response with response code serviceNotSupportedInActiveSession; LinkName: HU_NBT2_63_ETHERNET
severity: ERROR
[THROWABLE]
[HU_NBT2 - 63] There was an error during TAL execution, please check the log files. [WARN]
[HU_NBT2 - 63] There was an error during TAL execution, please check the log files. [WARN]
[HU_NBT2 - 63] - [Exception - HU_NBT2 - 63] job failed with negative response error:
code: service returned global negative response
description: Service SA_SK returned a negative response with response code serviceNotSupportedInActiveSession; LinkName: HU_NBT2_63_ETHERNET
severity: ERROR
[HU_NBT2 - 63] finalizeECUCoding started [PROGRESS]
[HU_NBT2 - 63] finalizeECUCoding finished [PROGRESS]
[] There was an error, please check the log files. [WARN]
[] - [Exception - HU_NBT2 - 63] job failed with negative response error:
code: service returned global negative response
description: Service SA_SK returned a negative response with response code serviceNotSupportedInActiveSession; LinkName: HU_NBT2_63_ETHERNET
severity: ERROR
Lisaks kui tavaliselt mooduli taha kuvatakse lühike vin siis minul on seal yyyyyyy.
Lahendusena sain abi sealt: https://www.flashxcode.com/ ja kõik jälle korras. Sümptomid olid täpselt samad mis neil seal lehel kirjeldatud ja minu ees ekraanil. Nüüd on sellest mitu päeva möödas ja endine (normaalne) olukord taastatud. Kokkuvõtvalt võib teistele öelda, et kindlasti kontrollida mitu korda üle mida moodulis muudate. Et kui see asi pole teie masinaga kooskõlas siis võib tulemus olla vastupidine oodatust. Minu tõlge mooduli sätetele oli vigane ja ma ei kontrollinud seda üle. Tark õpib ikka teiste vigadest....
Ühesõnaga, möllan mina e-sysi'ga headunitis ringi ja teen seal sätetes muudatusi. Ükshetk enam muudatusi ei salvest vaid lükkab errori ette. Esialgu nagu muret ei tundnud kuna originaal koopiad olemas ja faili taastamine poleks olnud esimene kord. Aga kui faili taastamisel ikka sama error ette tuli võttis meele mõrudaks küll. Aga lootsin siiski, et dr. Google aitab ka seekord hädast välja. Error ise oli siis selline:
TAL execution started.
ExecutionID=2021/10/08-20:57:33.066
[] prepareTALExecution started [PROGRESS]
[] prepareTALExecution finished [PROGRESS]
[] prepareVehicleForCoding started [PROGRESS]
[] prepareVehicleForCoding finished [PROGRESS]
[HU_NBT2 - 63] prepareECUforCoding started [PROGRESS]
[HU_NBT2 - 63] prepareECUforCoding finished [PROGRESS]
[HU_NBT2 - 63] authenticateECUforCoding started [PROGRESS]
[HU_NBT2 - 63] authenticateECUforCoding finished [PROGRESS]
[HU_NBT2 - 63 - cafd_00001ef6-006_040_006] Transaction type: cdDeploy; Message: TA started [TRANSACTION]
MCDDiagService<id=62649, job=com.bmw.psdz.jobs.uds.MCD3_PerformECUCoding, service=WDBI_PLAIN - WriteDataByIdentifier with unlimited Data-ID (plain hex value), description=error: negative response : requestOutOfRange, link=HU_NBT2_63_ETHERNET> [DIAGSERVICE]
[] job failed with negative response error:
code: repeat job
description: Service WDBI_PLAIN returned a negative response with response code requestOutOfRange; LinkName: HU_NBT2_63_ETHERNET
severity: ERROR
[THROWABLE]
[HU_NBT2 - 63 - cafd_00001ef6-006_040_006] Transaction type: cdDeploy; Message: TA finished [TRANSACTION]
[HU_NBT2 - 63] -MessageID is used multiple times, so MessageText may be ambiguous-job failed with negative response error:
code: repeat job
description: Service WDBI_PLAIN returned a negative response with response code requestOutOfRange; LinkName: HU_NBT2_63_ETHERNET
severity: ERROR
[WARN]
[HU_NBT2 - 63] - [Exception - HU_NBT2 - 63] job failed with negative response error:
code: repeat job
description: Service WDBI_PLAIN returned a negative response with response code requestOutOfRange; LinkName: HU_NBT2_63_ETHERNET
severity: ERROR
[HU_NBT2 - 63] prepareECUforCoding started [PROGRESS]
MCDDiagService<id=230634, job=com.bmw.psdz.jobs.uds.MCD3_PrepareECUforCoding, service=DSC - DiagnosticSessionControl, description=error: negative response : conditionsNotCorrect, link=HU_NBT2_63_ETHERNET> [DIAGSERVICE]
[HU_NBT2 - 63] prepareECUforCoding finished [PROGRESS]
[HU_NBT2 - 63] authenticateECUforCoding started [PROGRESS]
MCDDiagService<id=16727, job=com.bmw.psdz.jobs.uds.MCD3_AuthenticateECUforCoding, service=SA_SK - SecurityAccessSendKey, description=error: negative response : serviceNotSupportedInActiveSession, link=HU_NBT2_63_ETHERNET> [DIAGSERVICE]
[] job failed with negative response error:
code: service returned global negative response
description: Service SA_SK returned a negative response with response code serviceNotSupportedInActiveSession; LinkName: HU_NBT2_63_ETHERNET
severity: ERROR
[THROWABLE]
[HU_NBT2 - 63] There was an error during TAL execution, please check the log files. [WARN]
[HU_NBT2 - 63] There was an error during TAL execution, please check the log files. [WARN]
[HU_NBT2 - 63] - [Exception - HU_NBT2 - 63] job failed with negative response error:
code: service returned global negative response
description: Service SA_SK returned a negative response with response code serviceNotSupportedInActiveSession; LinkName: HU_NBT2_63_ETHERNET
severity: ERROR
[HU_NBT2 - 63] finalizeECUCoding started [PROGRESS]
[HU_NBT2 - 63] finalizeECUCoding finished [PROGRESS]
[] There was an error, please check the log files. [WARN]
[] - [Exception - HU_NBT2 - 63] job failed with negative response error:
code: service returned global negative response
description: Service SA_SK returned a negative response with response code serviceNotSupportedInActiveSession; LinkName: HU_NBT2_63_ETHERNET
severity: ERROR
Lisaks kui tavaliselt mooduli taha kuvatakse lühike vin siis minul on seal yyyyyyy.
Lahendusena sain abi sealt: https://www.flashxcode.com/ ja kõik jälle korras. Sümptomid olid täpselt samad mis neil seal lehel kirjeldatud ja minu ees ekraanil. Nüüd on sellest mitu päeva möödas ja endine (normaalne) olukord taastatud. Kokkuvõtvalt võib teistele öelda, et kindlasti kontrollida mitu korda üle mida moodulis muudate. Et kui see asi pole teie masinaga kooskõlas siis võib tulemus olla vastupidine oodatust. Minu tõlge mooduli sätetele oli vigane ja ma ei kontrollinud seda üle. Tark õpib ikka teiste vigadest....
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4399
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: F30 NBT_2 tarkvara taaastamine
Ma kusjuures panin selle teenusepakkuja lingi eespool Kas käis usb-mälupulgaga patch või taastamine käis enet kaabli kaudu?
tel. 51 949 859
Re: F30 NBT_2 tarkvara taaastamine
Parandus käis läbi Remote Feature Installeri. Saatsid e-kirjaga koodi ja lingi. Laadisid programmi alla, sisestasid koodi ja seejärel tegi programm kõik vajalikud toimingud ise. Nende kohalolek teiselpool samal ajal polnud vajalik.
Re: F30 NBT_2 tarkvara taaastamine
Kogu eelneva pika lõigu põnevaim osa algas siin ja siis lõpp?
Kas tuleb teine seeria ka?
Ehk siis mis parameetrid valeti läksid, mis HU2 lukku ajasid?
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Re: F30 NBT_2 tarkvara taaastamine
Jään sulle vastuse võlgu. Muutsin mitmeid parameetreid ning täpselt ei oska öelda milline põhjustas sellise tulemuse.
Re: F30 NBT_2 tarkvara taaastamine
Aga peale unlocki läksid kõik viimased/soovitud muudatused ilusti peale?
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Re: F30 NBT_2 tarkvara taaastamine
Taastamise käigus uuendati ka tarkvara siis pidin käsitsi oma muudatused uuesti sisse viima. Mul oli olemas vanema tarkvaraga spets taastamise jaoks tehtud fail. See ei sisaldanud minu viimaseid "õnnestunud" ettevõtmisi. Seega olen samas kohas tagasi kus enne ja väga rahul sellega.