Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Hakkas järsku sellist viga ette viskama (Increased battery discharge while stationary). Samuti nullib automaatselt iga kord kellaaja ära, kui võti pesast välja võtta. Kui auto mootor välja suretada siis kaob ka raadio. Ühesõnaga arvab vist, et aku tühjeneb ja siis lülitab ise asju välja. Sai siis multimeetriga vaadatud aku laetust milleks oli 12,8v Ja mootori töötamise ajal laadimine 14,5v. Mingit erilist tarbimist ka ei täheldanud kui auto niiöelda unereziimi oli läinud.
On kellelgi mingeid ideid või kogemusi sellega?
Igasugune info on abiks
Autol on vooluleke. Alustada arvuti testi, voolulekke mõõtmise ja aku kontrolliga, vastaval saadud tulemustele edasi minna. Kas autole on paigaldatud mitte originaal lisavarustust (alarm, kaamera jne.)?
Pole autole midagi ise juurde paigaldanud. Küll aga on eelmise omaniku poolt aastaid tagasi juurde visatud woofer ja võim. Need töötavad ainult siis kui eelsüüde sees või kui auto käib. Tundub, et paigaldus on ka tehtnud ikkagi proffesionaalselt ja viisakalt.
Mida pead silmas arvuti testi all? Dignosti?
Täna hommikul autosse minnes oli see viga veel alles. Kuid peale poes käiku autosse minnes oli kõik korras nagu varem. Täna päev otsa autot kasutanud ja pole kordagi midagi sellist enam olnud. Pea aasta tagasi viskas ka ühel käivitusel sellise vea ja ka siis kadus kuni eilseni. Eile siis tegi päev otsa seda nalja. Eks arvuti tuleb ngn järele panna, et kuidagi ikkagi see põhjus välja uurida.
Janv kirjutas: ↑05.06.2020 23:33 40
Hakkas järsku sellist viga ette viskama (Increased battery discharge while stationary). Samuti nullib automaatselt iga kord kellaaja ära, kui võti pesast välja võtta. Kui auto mootor välja suretada siis kaob ka raadio. Ühesõnaga arvab vist, et aku tühjeneb ja siis lülitab ise asju välja. Sai siis multimeetriga vaadatud aku laetust milleks oli 12,8v Ja mootori töötamise ajal laadimine 14,5v. Mingit erilist tarbimist ka ei täheldanud kui auto niiöelda unereziimi oli läinud.
On kellelgi mingeid ideid või kogemusi sellega?
Igasugune info on abiks
Mingit erilist tarbimist ei täheldanud - kuidas? Ilma mahalaadimist kontrollimata seda küll kuidagi hinnata võimalik ei ole.
Lekkevool reeglina või mõne "huvitava" tootja aku peal. Tallinnas saan üle vaadata, kui lekkevoolu kontrollil hätta jääd.